ФорумКазинаПроблеми с тегленето в locowin

Проблеми с тегленето в locowin (страница 2)

преди 3 години от Miklo98
|
8640 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
Добавете пост
norcoryder012
преди 2 години

Здравейте,

Проверих решени рекламации и времето за изчакване варира, но е доста дълго - ок. 3 седмици бих казал.

Радио тишината обаче доста ме притеснява.

Автоматичен превод:
norcoryder012
преди 2 години

Стандартният период е 2 седмици. Ако не получите чакащо теглене в рамките на 2 седмици, тогава се случва нещо странно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те казаха в имейла на KYC, че отнема до 48 часа, които вече са приключили.

Вече изпратих имейл до поддръжката и нищо не дойде.

Ако просто се оставят да се празнуват така, че да прецакам всичко и да минат 2 седмици, тогава и на мен не ми пука, твърда съм.

Какви са възможностите ми при спешни случаи?

Автоматичен превод:
norcoryder012
преди 2 години

Ако е необходимо, моля, изпратете жалба.

Можете да го направите тук: https://casino.guru/complaints/create

Надявам се, че няма да имаш нужда.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти

Играх в locowin с бонус, заложих цялата сума и сега, когато исках да я изтегля, те анулираха всичко с изключение на депозита от 20 евро, като казаха, че играя игра, която не трябваше да ми позволяват да играя в Bonus . Играл съм и други игри и дори не знаех кои игри не ми е позволено да играя. И сега не знам какво да правя, около 1300 евро са. може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
RUFFRYDER
преди 2 години

Обикновено има съобщение, че не можете да играете на слота с активна игра, имам предвид дори в екрана за зареждане, всъщност не е възможно да играете нещо грешно. Слотовете са блокирани, защото понякога са толкова много, че би било абсурдно, ако всеки трябва да гледа всеки слот, който е играл, или да не е сигурен дали е разрешен, ако понякога има 3k + слотове в казиното... ..I измислете фалшиви извинения от страна на казиното. Всички трябва да умрат с парите, които са присвоили!!!!

Автоматичен превод:
XxJackpoTJohnnYxX
преди 2 години

Нищо лошо число не е това.

Автоматичен превод:
RUFFRYDER
преди 2 години

Здравейте,

всеки път, когато вземете бонус, винаги четете свързаните правила и условия, моля? Неразумно решение е да разчитате единствено на казиното, когато става въпрос за ограниченията. Да, в перфектен и сигурен свят, ограничената игра няма да се зареди, докато бонусът е все още активен, но не всяка казино платформа работи точно така.

Чувствайте се свободни да подадете жалба , нашият екип ще я разгледа и ще се опита да намери справедливо решение.

ще го направиш ли


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мисля, че ще имам право на част от парите, тъй като съм играл и други игри, не само тази, която счупих. Но какво би било справедливото решение? И до каква степен жалбата е успешна?

Автоматичен превод:
RUFFRYDER
преди 2 години

Здравейте, виждам, че вече сте подали жалба . Това е страхотно. Нека нашият колега Ник от екипа за разрешаване на жалби предостави повече информация какво е възможно да направите, след като изпратите вашите отговори. Това казино има съмнителна репутация от Casino Guru, но също така можем да видим, че казиното се интересува от разрешаване на спорове, което е поне добър знак за момента. Надявам се да има решение за вас и да ви се върне поне някаква сума след това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Много мило от ваша страна, много ви благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

благодаря ви за вашия имейл, позволете ми да ви напомня, че някои правила се прилагат, когато играете с бонус.


Веднага след като бонусът е активен във вашия акаунт, всеки залог, направен с реални или бонус пари за някоя от забранените игри или над лимита за максимален залог, ще се счита за нарушение и печалбите ще бъдат анулирани.


Любезно ви каня да разгледате отново нашите Бонус условия, които сте приели при регистрацията, за да избегнете бъдещи нарушения на тези условия.


Моля, не се колебайте да се свържете с нас по имейл 24/7 или чрез чат на живо между 10:00 CET и 23:00 CET за допълнителна помощ.


Сърдечни поздрави,


Киара,


Казино Locowin


Das kam vom казино

Автоматичен превод:
RUFFRYDER
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че трябва да се съсредоточите върху отговорите на въпросите на Ник, можете ли да го направите, моля?

Посетете жалбата си тук и предоставете повече подробности за проверката, бонуса и игрите, които сте играли.

Благодаря ви 😉

Автоматичен превод:
RUFFRYDER
преди 1 година

Как свърши при вас? Би било интересно да чуя как са решили ситуацията. Искам да кажа, че изглежда, че сте играли забранена игра, което предполагам е причината да отменят тегленето. Имате същия проблем в друго казино и също има отворено оплакване към екипа за оплаквания...

Автоматичен превод:
tomekslav
преди 1 година

За съжаление не чух нищо повече.

Автоматичен превод:
RUFFRYDER
преди 1 година

Не мисля, че ще излезе нещо от това. И на мен много ми е мъчно за нея.

Автоматичен превод:
RUFFRYDER
преди 1 година

Просто никога повече няма да играя там

Автоматичен превод:
XxJackpoTJohnnYxX
преди 1 година

Окончателно

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини