НачалоФорумКазинаПроблеми с теглене на казино Barz

Проблеми с теглене на казино Barz

 от daisypleace
|
2 472 преглеждания 8 отговора |
|

Някой да е имал проблеми с тегления от тук?

имах потвърждение за моето теглене на 500,00

3 дни по-късно той не е приет и е премахнат от чакащи,

се свърза с тях и те поискаха банково извлечение.

Изпратих и все още нищо вече 4 дни,

Благодаря

Автоматичен превод:
daisypleace

Здравей, успявал ли си някога да теглиш от казино или ти е за първи път? Вашият акаунт беше ли напълно потвърден? Предполагам, че тъй като им трябва банково извлечение, трябва да направите допълнителна проверка. Опитахте ли да попитате поддръжката какъв точно е проблемът с вашето теглене?

Що се отнася до това казино, проверихте ли нашите потребителски отзиви ? Някои играчи са имали подобни проблеми с тегленията и мисля, че в бъдеще информацията от тук може да бъде полезна. Надявам се също някой да се включи в този разговор и да ви помогне със собствения си опит.

Както и да е, по отношение на вашата ситуация, уведомете ни, за да можем да се опитаме да разберем какво може да е „тясното място".

Edited
Автоматичен превод:
daisypleace

здравей

Това решено ли е? В момента имам същия проблем!

Благодаря,

Джейкъб

Автоматичен превод:
jacobatgallagher

Здравейте, бих искал да ви помогна, но тъй като играчът не отговори, нямам представа как се получи. Бих казал, че може би е решен, но това ще бъде само мое предположение.

Както и да е, трябва ли да потвърдите в казиното? Или имате проблем с тегленето?

Кажи ми.

Автоматичен превод:

Проблем с теглене. Вече мина седмица и им изпратих банкови извлечения. Но все още липсва комуникация и вече минаха 5 дни, откакто изпратих документите си. Говоря с тях всеки ден, опитвайки се да разбера какво се случва, но те просто ми казват, че трябва да изчакам. Много е разочароващо.

Автоматичен превод:
jacobatgallagher

Казват да изчакам още 48 часа, но в този момент наистина губя доверие


Автоматичен превод:
jacobatgallagher

Да, разбирам, че не е приятно, но ако казиното все още не е проверило всичките ви документи, вероятно няма какво да ви каже, така че ще имам търпение. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене и проверка на сметката. Ако нищо не се промени и те повторят същото и ще останете без пари, не забравяйте да ме уведомите и аз ще се опитам да направя препоръка.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, наскоро заключиха акаунта ми с надпис „В мой интерес е да спра да залагам", въпреки факта, че не съм използвал сайта им, откакто се опитах да изтегля средства. Очевидно все още „преглеждат документите ми", но вече е минала повече от седмица. И аз съм доста притеснен, за да бъда честен, те продължават да казват, че ще получа имейл, когато прегледът им приключи, но просто не мога да видя това да се случи. Опитах се да напиша жалба, но казаха, че ще отнеме 28 дни. Предполага се, че е лицензирано от Обединеното кралство казино, но имам чувството, че тук съм напълно измамен..

Автоматичен превод:
jacobatgallagher

Както казах, давам на казината 14 дни, за да решат както тегленето, така и проверката на сметката. Ако това не успее, можете също да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да ви помогне възможно най-добре във вашата ситуация. Очевидно проверката все още не е извършена, тъй като не са ви изпратили нищо, така че просто ще трябва да изчакаме, въпреки че знам, че колкото по-нататък отива, толкова по-неудобно се чувствате. Но пак ще сме тук, ако нещата не вървят както трябва. Така че уведомете ме.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини