НачалоФорумКазинаПроблеми с Rolletto

Проблеми с Rolletto

 от Mojopins1
|
6 828 преглеждания 12 отговора |
|

Здравей.


Имам проблеми с онлайн казиното Rolletto.

Спечелих малка сума пари, която беше депозирана с моята карта за виза. Когато отидох да се оттегля, нямаше възможност да се оттегля за виза. Малко странно, но поддръжката казва, че функцията не работи. Добре, може би е вярно.

Затова се опитах да се оттегля със Skrill, но очевидно Skrill е блокиран в Обединеното кралство според тях (очевидно не)

Някой да е имал проблеми с тях? наистина не намерих нищо лошо с отзиви. Така че аз съм малко загрижен.


Благодаря

Автоматичен превод:
Mojopins1

Не съм чувал за проблеми с тях. Току-що имахме проблеми тук на нашия форум, защото те постоянно изпращаха хора да пишат тук фалшиви отзиви, които представяха казиното като най-доброто в света. Много странно и подозрително поведение.

Вероятно можете да ги помолите да ви предложат друг метод за теглене. Звучи много странно, че няма да можете да се оттеглите обратно във VISA, тъй като тези проблеми са по-известни за Mastercard, но наскоро чух за проблеми с VISA, които някои играчи имаха с един конкретен абонамент за компютърни игри.

Автоматичен превод:

Те предложиха ETH или BTC. Затова поисках теглене в моя ETH портфейл. Да видим как ще стане.

няма извинения с това

Автоматичен превод:

И тук така. Те продължават да повтарят, че не могат да се оттеглят в Skrill, но не са ми обяснили защо. Опитах и Neteller, но и това няма да работи.

Автоматичен превод:

Изпратих им имейл, за да затворят първоначалния акаунт, а те изпратиха имейл, за да потвърдят, и заявиха, че ще продължат да използват новия ми.

Сега не ми позволяват да изтегля € 3000 от печалбите си, тъй като казват, че това е дублирана сметка! Те го одобриха писмено. Те наистина не обичат да губят и стотинка, така че внимавайте !!

Казват, че в момента „разследват". Ще актуализирам тук с всякакви промени, но засега ще съм далеч от тях !!

Автоматичен превод:
glennry1111

Ако имате доказателство в подкрепа на това, което твърдите - потвърждение, което ви позволява да използвате новия акаунт, тогава вярвам, че трябва да получите печалбите си, защото сте играли с тяхното одобрение.

Автоматичен превод:

file file

Моля, вижте приложено. Посъветвах ги, така че те затвориха предишната сметка, оставяйки другата отворена за продължителна употреба. Те бяха напълно информирани от мен. Ако имаше проблем, трябваше да затворят и двата акаунта, когато ги информирах. Аз


Вместо това ми позволиха да депозирам след затварянето на първата сметка, както беше обсъдено. Продължих да залагам на следващия ден и продължих да играя. Едва след като реших да се оттегля, те решиха да намерят проблем. Въпреки че вече са знаели (според имейлите)! Казват, че сега разследват и ще ме уведомят, но междувременно са ми блокирали акаунта. Ще ви държа в течение, ако/кога решат да ме информират!

Автоматичен превод:
glennry1111

Добре, моля, дръжте ни в течение. Между другото, подали ли сте жалба относно това в CasinoGuru?

Автоматичен превод:

Ще го направя. Да, подадох жалбата си и в момента се очаква отговор директно от казиното.

Автоматичен превод:

Имам проблеми с изтеглянето с Rolletto. Когато тегленето ми беше отхвърлено чрез SEPA, то беше отхвърлено, тогава опитах Swift и продължава да бъде отхвърлен на място. След това няколко минути по-късно изглежда, че акаунтът ми не работи правилно и когато се опитам да вляза отново, той беше отхвърлен? Изглежда наистина подозрително защо го прави. Изпратих им имейл, но нямам отговор. Имам всички свързани екранни снимки на транзакции, моя идентификационен номер и т.н.


Има ли някой тук, който е успял да изтегли пари чрез тях от Обединеното кралство?

Автоматичен превод:
Jzrocker213

Здравейте,

преминахте ли вече KYC (Познайте своя клиент – процес на проверка на акаунта), моля?

Ако не сте го направили, това може да е причината, поради която не можете да теглите и защо акаунтът ви е бил блокиран.


Автоматичен превод:

Имам проблем с тях, първо проверих сметката както обикновено, направих сума и се опитах да изтегля през pix, не можах, казаха ми, че мога да го направя само чрез btc, eth, добре, направих процедура и изтеглено, сега опитах второ теглене, защото балансът ми беше висок, те отново отказаха за pix и казаха, че ще е възможно за btc или eth отново Направих процедурата, отказаха и ме помолиха да изпратя снимка с хартия, написана моето влизане , пълно име, дата и име на сайта, направих, те отговориха, че проверката е наред, опитах отново да се оттегля, отново отказаха оттеглянето по начина, по който ме избраха да го направя, казаха, че трябва да изпратя видео казвайки на английски моето име, име на фирма, дата и вход, направих го и го изпратих, те го отказаха отново, сега чакам контакта по имейл, сигурен съм, че са поискали още потвърждение, най-лошата къща, която съм имал използвани до момента!

Автоматичен превод:
brendonjhoni

Здравейте, току-що ви отговорих тук в темата за обща дискусия на Rolletto Casino, тъй като публикацията ви се отнася за същата тема. Моля, предпочитайте комуникацията там. Благодаря ти

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини