Виждам няколко жалби, подадени срещу тях, но когато погледнете хронологията на жалбите , всички те са решени. Какъв проблем имате с тях?
I see a few complaints submitted against them, but when you look at the complaints history, all of them have been resolved. What kind of issue do you have with them?
Толкова дълго …… откъде да започна… Мисля, че сте прочели съобщението ми на страницата за оплакване с всички снимки и т.н. Всичко беше свързано с проверка и загуба. Сега има около 10% връщане на пари в сметката ми... Загубихте над 140 000 ранда.
Just so long …… where Do I start … I think of you read my message on the complaint page with all the pictures etc …. It’s was all about verification and lost . Now it’s about 10% cash back on my account …. Lost over 140.000 Rand .
Моля, прочетете оплакването ми на страницата на гуруто… Актуализирах го, надявам се сега да си получа парите обратно.
ще разберете разочарованието ми, когато видите цялата информация.
Благодаря
Please read my complaint at the guru page … I updated it , hopefully now I get my cash back .
you will understand my frustration when you see all the information.
thanks
Здравейте, сигурен съм, че Кристина е по-добре запозната с вашия случай от мен. Разгледах го преди, но бих искал да го оставя на нашите специалисти по оплаквания, тъй като те вероятно могат да ви дадат по-добър съвет по този въпрос.
Hi, I'm sure Kristina has a better knowledge about your case than me. I looked at it before, but I'd like to leave it to our complaints specialists since they can probably give you a better advice in this matter.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.