Здрасти,
изглежда, че попадате на казиното, което все още не сме прегледали. Така че ще го направим сега.
Съжалявам да чуя, че сте изправени пред проблем, можете ли да обясните какво не е наред с тегленето?
Можете ли да кажете дали вашият акаунт е напълно проверен, моля? Това обикновено забавя тегленето, така че бих искал да се уверя, че това не е така.
Получавали ли сте имейл, в който се казва, че вече сте потвърден, или друг относно проблемите с тегленето?
Hi there,
it seems that you come across the casino we have not reviewed yet. So we will do it now.
I'm sorry to hear you're facing an issue, can you explain what seems to be wrong with the withdrawal?
Can you tell whether your account has been fully verified, please? This usually delays the withdrawal, so I'd like to make sure this is not the case.
Have you received any email saying that you are now verified, or any other about the withdrawal trouble?
Автоматичен превод: