ФорумКазинаПроблем с плащането на Olympusbet

Проблем с плащането на Olympusbet

преди 1 година от 9dr2k6jfcq
|
1597 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Добър вечер на всички,

Играх на това, защото ме заинтригува, похарчих 3700 евро и активирах VIP акаунт, спечелих и веднага изтеглих 3700 евро в рамките на 48 часа от заявката, имах го в акаунта си..

Играя всичко отново и печеля €5000 в рамките на две/три седмици, но съм на загуба.

Правя заявка за теглене на Merocle сутринта и все още е в очакване, питам няколко пъти, но не могат да ми кажат часовете... днес след няколко напомняния затвориха акаунта ми за 1 месец и вече не мога да влизам в, поддържам връзка в WhatsApp с представителя на акаунта VIP, но тя дори не може да ми каже кога, просто ми обеща, че плащането ще бъде извършено... Честно казано вече успокоявам душата си... какво мислиш ли? Някой знае ли този сайт? Надежден ли е?

Автоматичен превод:
9dr2k6jfcq
преди 1 година

Приятен ден и на теб!

Разбрах и вашата жалба , но за съжаление повдигна само още няколко въпроса.

Според него „току-що ме информираха, че преводът е направен тази сутрин от тях, ако са го направили, както казват, тъй като са с бърз трансфер, както пишат на сайта си, трябва да пристигнат в понеделник сутринта ."

И така, получихте ли парите, моля?

Тъй като съм малко загрижен за споменатото по-горе закриване на акаунт.

Що се отнася до надеждността обаче, трябва да отбележа по-ниския му индекс на безопасност , по-добре го проверете сами тук .

Както и да е, за да избегна недоразумение, ще изчакам вашата любезна актуализация. Кажете ни какво ново, моля.

Автоматичен превод:
9dr2k6jfcq
преди 1 година

Здравейте, прегледах публикациите ви тук и въпреки че вероятно отказвате да го признаете, предстоящото теглене е най-малкият проблем в сравнение с останалите.

Първо, има широко разпространено погрешно схващане сред играчите, които вярват, че депозитите са незабавни, но тегленията не са. Повечето депозити не са незабавни. Вие играете с пари назаем от казиното, защото те искат да ви позволят да играете веднага, вместо да чакате депозитът ви да достигне банковата сметка на казиното.

Второ, изглежда, че се притеснявате за теглене, което е висящо от сутринта до следобед на същия ден, въпреки че това е нормално. В това няма нищо необичайно или подозрително. В някои казина заявките за теглене чакат няколко дни, защото всички те трябва да бъдат обработени ръчно и са на опашка.

Не мисля, че е добре казиното да затвори акаунта ви за един месец. Въз основа на това, което сте написали на казиното за самоубийство, за факта, че дължите наема, акаунтът никога не трябва да се отваря отново. Наистина изглежда, че хазартът е излязъл напълно извън контрола ви. Не е срамно, но колкото по-рано го осъзнаете, толкова по-добре за вас. Мога само да ви препоръчам да проверите раздела за отговорен хазарт на нашия уебсайт, където потенциално можете да намерите още полезна информация.

Що се отнася до чакащото ви теглене, надявам се, че ще го получите скоро, което ще ви помогне да преодолеете настоящата трудна ситуация, но определено не е пълното решение на проблемите, които споменахте тук.

Пожелавам ви късмет в бъдеще, надявам се бъдеще без хазарт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам… сега просто ще трябва да чакам и да се надявам

Автоматичен превод:
9dr2k6jfcq
преди 1 година

да Може би е по-добре акаунтът да е блокиран, за да не можете да отмените тегленето и евентуално да загубите печалбите. Просто съм доста притеснен от ниския индекс на безопасност на казиното, където сте играли. Но тъй като казахте, че вече сте се оттеглили успешно там, надявам се, че няма да има проблем дори сега.

Автоматичен превод:
преди 1 година

не става въпрос за отговорна игра или нещо друго, чакам си парите... всички играчи показват проблеми с пристрастяването към хазарта или нещо друго... ето същината на въпроса: не ми изплащат печалбите , и все още след 7 дни от заявката за теглене не съм видял евро..

те просто ми казват, че са платили и банката ми е виновна за забавянето, когато поискам доказателство за плащане от тях, те не ми дават нищо... моля някой да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 1 година

Този следобед ми отвориха акаунта отново, тегленето ми беше отказано от техния доставчик.

когато моята банка не е получила входящи заявки за превод,

те отвориха акаунта ми само за да поискат тегленето отново и то беше обработено веднага, мисля, че като VIP клиент ускорихме процеса, повтарям последния път, когато направих теглене от €3700, което пристигна без проблеми в деня след плащането одобрен от olympusbet.

Вярвам в добросъвестността на казиното, играл съм с тях и разбирам, че създавам безпокойство, но наистина се нуждая от печалбите, за да покрия някои семейни разходи, които не могат да бъдат удължени...

Имам хиляда чатове, в които ме уверяваха, че сумата е платена на 09.09 и чак днес ме информираха, че е отхвърлена от доставчика (със сигурност не от моя, защото повтарям, че съм в контакт).

освен това разбирам, че това е хубава сума, надявам се да получа парите утре... Ще ви държа в течение, повтарям като цяло казиното е много добро освен това едно малко объркване, което може да се случи междувременно Благодаря ви за подкрепата и се надявам да можете да ми помогнете.. благодаря


Автоматичен превод:
9dr2k6jfcq
преди 1 година

Чакайте, избрахте казино с нисък индекс на безопасност и изглежда, че има основателна причина за оценката. Надявам се, че жалбата ще реши проблема, въпреки че трябва да сте по-внимателни в бъдеще.

Можете ли да опитате друга опция за плащане? Надявам се, че ще измъкнеш парите оттам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са платили…

платиха ми, но не ти плащат 😜

Доколкото разбирам, вашите преценки зависят от това кои казина ви плащат за реклама,

Автоматичен превод:
9dr2k6jfcq
преди 1 година

Толкова се радвам, че накрая всичко се оправи и се получи щастливо. 🎉😊

Защо обаче мислите, че нашите преценки зависят от това кои казина плащат за реклама? Много бих се заинтересувал от това.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини