благодаря Ще се опитам да подам жалбата отново. Причината, поради която са решили да не плащат, е неясна и не са отговорили на имейлите ми, но написаха и това:
Spinfinity - Поддръжка < >
вторник, 4 март, 5:17 сутринта (преди 23 часа)
към мен
Здравей Максимилиан,
надявам се да си добре
Екипът на касата прегледа вашата заявка за теглене и извърши проверка на играта, както правим с всички заявки за теглене. За съжаление има нарушение на Общите T&C:
Нарушение на Общите T&C - Измама/сговор с други. - Премахнати печалби и забранени сметки;
Казиното си запазва правото да спре/деактивира акаунта на Играч, ако има индикация за нарушение на правилата на казиното. Всяко салдо, оставащо в сметката към момента на такова анулиране, може да бъде кредитирано обратно, но Казиното си запазва правото да анулира всички печалби и да конфискува всяко салдо от сметката в Казино, ако възникне някой от сценариите по-долу:
Ако участвате в каквато и да е измамна дейност, като всякакъв вид тайно споразумение с други играчи, създаване на повече от един акаунт, предоставяне на подправени документи;
Ако бъде открито или се смята, че играчът е ангажиран с каквито и да е стратегии, техники или системи за залагане и се опитайте да увеличите максимално шансовете си за печалба или минимизиране на загубите си в хазарт. Тези дейности включват, но не са изключителни, използване на възприемани модели или неефективност в играта.
Можете да прочетете пълните условия на уебсайта по всяко време, чрез нашата страница с условия, намираща се на началната страница, ако някога искате да опресните тези
Ако имате някакви запитвания или въпроси, екипът за поддръжка е тук за вас 24 часа в денонощието, така че, моля, не се колебайте да се свържете с нас.
с уважение,
Робърт
Домакин на казино
Thank you. I will try submitting the complaint again. The reason they decided not to pay is unclear, and they haven't replied to my emails, but they also wrote this:
Spinfinity - Support <support@spinfinity.casino>
Tue, Mar 4, 5:17 AM (23 hours ago)
to me
Hi Maximilian,
I hope you are well.
The Cashier Team have reviewed your withdrawal request and have performed a game check as we do with all withdrawal requests. Unfortunately, there has been a Breach of General T&C's:
Breach of General T&C's - Fraud/Collusion with others. - Winnings removed and Accounts Banned;
The Casino reserves the right to suspend / disable Player account if there is any indication of casino policy breach. Any balance remaining on the account at the time of such cancellation may be credited back, however The Casino reserve the right to void any winnings and confiscate any balance from the Casino account if any of the below scenario occur:
If you participate in any fraudulent activity such as any type of collusion with other players, creating more than one account, providing forged documents;
If it is discovered or believed the player is engaged in any betting strategies, techniques or systems and try to maximize their chances of winning or minimizing their losses in gambling. Those activities include but are not exclusive to, exploiting perceived patterns or inefficiencies in the game.
You can read the full terms on the website at any time, via our Terms Page found on the home page if you do ever want to refresh on these
If you have any queries or questions the support team are here for you 24 hours a day so, please don't hesitate to contact us.
Kind regards,
Robert
Casino Host
Автоматичен превод: