ФорумКазинаПроблем с BuranCasino!

Проблем с BuranCasino!

преди 3 години от Miklo98
|
4021 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

Добър ден на всички,

Наскоро се регистрирах в казино Buran и го прехвърлих от SOFORT, късметът беше нещо от моя страна, след което исках да се оттегля. Проблемът е, че методите за теглене са напълно различни от методите за депозиране! Дават ми се 4 криптовалути за избор и услугата Zimpler, но без банков превод и т.н. Как да получа парите си? Поддръжката на клиенти не ме разбира и всъщност не ми помага, моля за вашата помощ!

Изпращам екранна снимка в прикачения файл file

Автоматичен превод:
Miklo98
преди 3 години

Да ... Вярвам, че методите за теглене са в криптовалути поради новия закон в Германия. Просто казано, те искат да се уверят, че парите, които ви изпращат, не могат да бъдат проследени от местната власт.

Това не е нещо, което те биха направили нарочно с вас, но вярвам, че това е единственият начин те да ви изпратят парите. Сигурни ли сте, че нямат поддръжка на клиенти, говорещи немски?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Тъй като нямам абсолютно нищо общо с криптовалутите, сега избрах опцията Zimpler, защото трябваше да въведа моя IBAN там, изглеждаше ми логично парите да бъдат преведени в сметката ми. Мисля, че поддръжката сама превежда моето съобщение и не разбира за какво говоря. Така че, както казах, избрах zimpler там, трябваше да въведа сумата и IBAN, но четох, когато плащате чрез zimpler, давате мобилния си номер и получавате SMS, което не беше така. Любопитен съм дали това работи, ако не, би било много досадно, защото се натрупаха добри пари.

Автоматичен превод:
Miklo98
преди 3 години

Можете ли да видите текущото състояние на оттеглянето? Все още ли се чака?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, сега поисках 3 изплащания, защото мога да поискам само по едно на ден. Всички тепърва предстоят, първата от събота ...

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

file ето какво е от 14 юли в 19.06 ч

Автоматичен превод:
Miklo98
преди 3 години

Днес е четвъртък. Не трябва да отнема толкова време за обработка на оттегляне 😕

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още