Хей, говорим ли също за някое конкретно казино? Какво конкретно се случва, когато не можете да направите теглене? Можете да опитате с нас, ако имате проблем и нашият екип ще види дали може да се направи нещо. Ако се свържете с лицензиращия орган, разбира се, ако те потвърдят, че сте прави, можете да получите пари, но ако е обратното и те застанат на страната на казиното, няма да получите нищо.
Както и да е, можете ли да опишете ситуацията си, моля?
Hey, are we also talking about any particular casino ? What specifically happens when you can't make a withdrawal ? You could try with us if you have a problem and our team would see if something can be done. If you contact the licensing authority, of course if they confirm you are in the right you could get money but if it is the other way around and they side with the casino, you would get nothing.
Anyway, could you describe your situation please ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.