ФорумКазинаПреглед на OZWIN casuno

Преглед на OZWIN casuno

преди 3 години от Djamil
|
5118 преглеждания 18 отговора |
Тази тема е заключена
преди 3 години


Казиното OZWIN приема играчи от Казахстан, но не иска да изплаща печалбите. Записах се в това казино преди около година. Преминали проверка на сметката, направили депозит. Взех бонус от 300%. Успешно изпълнени условията за бонус. Без никакви проблеми Limbo изтегли пари от сметката. Всичко беше невероятно. Но както се казва, щастието не може да продължи вечно. Този път казиното показа истинските си цветове. Направих депозит от 50 AUD, купих купон, който няма ограничение за теглене. По време на играта аз, ZOMBIE, покрих цялото поле със същите символи и получих много бонус игри. Въпреки купона, който няма ограничение за печалба, когато балансът достигна 500 AUD, казиното спря играта ми, мотивирайки го с лимит за печалба. Освен това сега той не иска да ми плати останалите пари. Предадох регистъра от уебсайта на LCB, според тяхната партньорска програма. OZWIN не ми изплаща печалбите и сайтът LCB помага на казиното да скрие незаконните си действия. Те ме лъжат през цялото време. Като казино персонал. Същите са и операторите на сайта на LCB. Ето връзката към жалбата при интерес https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints/ozwin-casino-cashout-problem.

file casinomentor информира, че това казино не приема играчи от Казахстан. На кого да повярвам?

Автоматичен превод:
преди 3 години

file

Скъпи Матей къде си. Наистина имах нужда от вашата помощ. Чаках те да ми се притечеш на помощ. Представях си, че небето е на път да се отвори и Матей под формата на лъв ще отприщи гнева си в несправедливо казино. С мълния от очите му и гръмотевица от него ... ще ви накара да изплатите печалбите. Но това не се случи. Бях прав. Никой не хапе ръката, от която получава храна.

Има шанс да докажа, че греша. Slotastic казино с добра репутация от вашия сайт, също не изплаща печалбите ми.

Какво мислиш?


Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Джамил.

Както виждате, аз съм тук, за да ви помогна.

Във вашия случай: https://casino.guru/ozwin-casino-player-has-been-asked-to-provide-documents , ние вече разследвахме случая и въз основа на всички факти го затворихме във ваша полза - казиното получи някои черни точки и рейтингът на казиното беше приспаднат. Съжалявам, но ние нямаме законова власт как да принудим казиното да ви плати.


За всяко казино е необходимо от техните регулатори да проверяват самоличността на играчите от време на време. Във вашия случай не сте успели да изпратите на казиното доказателството за адрес и те не са ви платили въз основа на това. Тези разпоредби обикновено са все по-строги. За RTG казината е малко по-различно, защото повечето казина на RTG нямат лиценз. Така че те могат да направят някои изключения, когато видят, че трябва да има такива. Но защо това казино не иска да направи едно изключение за вас, е неясно.

Напълно разбирам, че във вашата страна може да ви е трудно да получите английско доказателство за адрес, но не бива да обвинявате казиното, че те са виновни. Същата ситуация може да се повтори и вие трябва да сте подготвени за нея. Моето предложение е да преведем някакъв документ на казахски език на английски; къде е пълният ви адрес. Може би да сключите сделка с преводача, защото този документ не може да е твърде стар. Така например, телефонна сметка или нещо, което получавате всеки месец, е перфектно и може би се занимавате с преводача, за да му платите някаква намалена такса за многократен превод на същия документ. (но разбирам, че това може да е невъзможно, ако няма такъв документ)

От комуникацията на LCB: Питате ги за ADR на казиното и имате предвид вероятно регулатора. Те отговориха „Кюрасао" и вие написахте на MGA (Малта) . Това казино обаче работи без лиценз, но те имат система за оспорване на жалби:

https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1198

Все още имате два начина как да получите печалбите си.

1. преведете някои от вашите документи с пълен адрес или направете спор и посочете, че (и трябва да им дадете добър пример), че друго казино RTG вече е приело документи, които сте изпратили преди. Също така напишете, че имате проблеми с получаването на това, което казиното ви е поискало, защото във вашата държава всички държавни документи са без адрес.

Друг вариант може да бъде сделка с казиното, че ще отидете при нотариуса във вашата страна и ще направите изявление на английски, че живеете на този адрес и ще покажете доказателства пред нотариуса и ще направите нотариално заверено изявление на английски, че това е вашият истински адрес .


Относно талон:

Казиното има това правило:

14. Моля, обърнете внимание, че всеки бонус без депозит ще има максимално теглене от 5 пъти дадената сума на бонуса (освен ако не е посочено друго), напр. Бонус от $ 100 - макс. тегленето ще бъде $ 500. Не могат да се правят изключения, ако бъде ударен случаен джакпот. Правилото ще бъде отменено само след като салдото на клиента достигне под $ 1.

Печалбата, която споменахте, беше от безплатния рунд. Може би казиното прилага това правило чрез софтуер.

Все пак, по-важно правило за вас:

25. Играчи от следните държави не се класират за бонуси: Албания, Армения, Азербайджан, Беларус, Босна и Херцеговина, Бразилия, България, Германия, Унгария, Индонезия, Казахстан , Киргизстан, Литва, Северна Македония, Малайзия, Мавриций, Молдова , Черна гора, Полша, Румъния, Русия, Словакия, Словения, Таджикистан, Тайланд, Турция, Туркменистан, Украйна, Обединеното кралство, Узбекистан.

Така че все пак изглежда, че ако искат, биха могли да отменят всичките ви бонус печалби въз основа на това правило.



Автоматичен превод:
преди 3 години

Спри да говориш глупости. Оправдавате лъжите, които казиното налага. Проблемът е, че не съм в състояние по закон да подам жалба. Някой попита в сайта дали е възможно постоянно да печелите в казиното. Ето отговора. Просто няма да ви бъде позволено да го направите. Ако можете да победите софтуера, тогава просто се сблъсквате с обикновена човешка глупост.

PS Дълбоко се съмнявам, че имате пълния адрес на сметките си за комунални услуги. Пощенски код на държавата. Това е глупаво. Това правило обаче не попречи на казиното да вземе парите ми.

Автоматичен превод:
преди 3 години

https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1198

Писането на тази връзка е равносилно на оставяне на жалба на вашия уебсайт.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Джамил, наистина не те разбирам.

Ти поиска помощ, а аз дойдох и ти помогнах, доколкото можах. (Не, извинете, не мога да ви дам тези пари или да принудя казиното, както обясних) Ние не оправдахме нито една от лъжите и всъщност наказвахме казиното и заставаме на ваша страна през цялото време. И все още сте ни ядосани? Защо?

BTW: ето пример за това как изглежда сметката за комунални услуги в моята държава (с адрес и пощенски код, както виждате)

file


Автоматичен превод:
преди 3 години

Матей не предявява претенции към вас лично или към някой от вашите колеги. Гневът ми е насочен към това, което правите и не е без основание.

Покривате и оправдавате казиното. Вашата оценка не означава нищо. OZWIN Casino има лоша оценка на вашия уебсайт, на уебсайта на LCB, това казино е представено като едно от най-добрите. Това е добра и грозна игра. Не виждам помощ от сайтове като вашия. Това е голямо шоу, което се играе при подаване на жалба, само за да може човекът, който е подал жалбата, да изпита възможно най-много трудности, преди да получи печалбите си.

file

Гневът ми е насочен срещу тази лъжа. Няма нищо по-лошо от това да лъжете по нечия прищявка, за да оправдаете и поддържате съмнителната репутация, която се показва на вашия сайт за това казино.

Ще се повторя. Кодексът на честта ви са само празни думи, съжалявам, че за момент повярвах във вашата откровеност.

Що се отнася до разписката, във вашата държава тя може да бъде предоставена като документ. В моята страна това е само известие, то няма юридическа сила, не се представя като документ, а само напомняне от страна на доставчика, че съм използвал неговите услуги. И следователно няма смисъл да удостоверявате това известие с нотариус. И всички тези казина одобриха сметката ми преди година. И изведнъж се наложи спешно във всички казина да се актуализират документите, и то точно след победата. За това ме е яд.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

file

Така че намерих потвърждение за моя акаунт преди година. Всички казина от тази група също потвърдиха документите ми. Предоставих същите документи като сега. Точно това са направили OZWIN казината, Slotastic казината, EL Royale казината и други RTG казина. Всяко от тези казина вече е потвърдило моя акаунт. В момента имам това.

file

това е най-доброто. И в най-лошия случай това просто не е изплащане. Как го правят OZWIN и Slotastic казината. Всяко от тези казина вече е потвърдило моя акаунт.

И вие предлагате връзки, които не работят.

https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1198

Този сайт от една страница виси в интернет от векове. И той не помогна на повече от един потребител.


Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Уважаеми Джамил.

Вижте, това е вашето мнение и няма значение какво ще ви пиша. Изглежда, че имате своя собствена истина.

Делото, което изпратихте, беше отхвърлено поради доказателства от казиното и по никакъв начин не е свързано с тази тема.

Попитахте защо миналата година това, което изпратихте, беше достатъчно, а сега не. Мога да попитам защо миналата година билетът в автобуса е струвал 1 евро, а тази година е 1,5 евро. Правилата се променят. Ще ви помогне, ако сте свикнали.

Обясних ви вашите възможности и не мога да направя повече за вас.

Очевидно сте потребител на VPN с поне два акаунта на нашия уебсайт и ние все още ви помагаме ...

Автоматичен превод:
Matej
преди 3 години

Всичко е свързано в едно. Аз предоставям доказателства, а вие не. Кой стои зад истината? Не можете да предоставите нищо. Този случай е свързан с всички RTG казина. Ако бях направил нулирането на депозита си, никое RTG казино нямаше да ме приеме. Не е нужно да анулирам депозита си. Оборотът ми за последната година беше над 10 000 USD. Просто се чудя кой те кара да носиш такава ерес. И никога не съм внасял депозит над 20 USD. Дори е нелепо да се оспорва такава сума. Не държа на вашия сайт, вече ви казах за това. Просто се чудя как продължаваш да избягваш. Не мога да кажа, че вашият сайт ми помогна при решаването на какъвто и да е проблем. Напротив, вие се опитвате да добавите повече невярна информация, като предлагате връзки, които не работят. И начинът, по който реагирате на моето мнение, доказва още веднъж, че не казвате цялата истина.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Джамил,

"Това е просто. Ако искате да пътувате до друга държава, имате нужда от паспорт. Не ви трябва лична карта, шофьорска книжка или друга карта, която имате. Просто ви е необходим паспорт. Беше хубаво, че преди година трябваше ви само лична карта, но сега, ако искате да посетите съседна държава, имате нужда от паспорт - край на историята. "

Имате поне два акаунта на нашия уебсайт, списък с IP адреси, по-дълги от жълтите страници, и ако някое казино ви вижда по този начин, съжалявам, но трябва да им докажете своя адрес - край на историята.

Те не казват, че не искат да ви плащат. Казват какво трябва да направите. Предложих ви три варианта какво да направите, а вие все още се оплаквате, невероятно ...


Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

Не искам да влизам в разговора за вашия случай, тъй като не съм запознат с него. Чувствайте се свободни да обсъдите вашия случай, не се колебайте да подадете жалба срещу казина, срещу хора, които са се занимавали с вашите случаи, но го направете в тази тема.

Вече ми писна да чета колко ни е зле във всяка ваша публикация в този форум. Пишете го в състезателната нишка, пишете го, когато някой пита за NetEnt, пишете го навсякъде. Писна ми! Ако продължите, ще ви забраня. Сериозно.

Както Matej вече спомена, списъкът ви с IP адреси и местоположения е безумен. Не е чудно, че имате проблеми с проверката в много казина (както споменахте по-рано). Всяко прилично казино би го разглеждало като подозрителна дейност, която трябва да бъде разследвана правилно.

Според това, което чета от вас през последните месеци, все още не разбирате как работи нашият бизнес. Все още вярвате, че имаме някаква специална причина да защитаваме казината с лоша репутация. Все още сте убедени, че генерираме пари, като защитаваме казино, което оценихме с 4.6 / 10 и което не препоръчваме на никого. Нямаме причина да го правим, тъй като казината, които нямат голяма репутация на нашия уебсайт, не са значим източник на доход за нас, защото повечето хора просто ще изберат тези с по-добър рейтинг.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Не е нужно да пишете дълги истории. Как да разберете какво иска казиното от мен? В крайна сметка на вашата молба не е отговорено.

Що се отнася до VPN, знам кога какво и къде да използвам. Какво е толкова ужасно, че имам два акаунта тук? Не участвам във вашите промоции. И не използвам бележките си за лична изгода.

Автоматичен превод:
преди 3 години

И не ме плашете със забрана. Не се придържам към сайт, където те изтриват това, което смятат за нерентабилно за бизнеса им. Няма нужда да лъжете. Всеки има своя собствена истина, но една истина. Всеки има своя гледна точка. Пренебрегвате коментари, които не са ви полезни, оставяйки само вашите. Вярвайки, че само това, което казвате, трябва да се счита за истина

Автоматичен превод:
преди 3 години

„От това, което прочетох от вас през последните месеци, все още не разбирате как работи нашият бизнес. Все още вярвате, че имаме специални причини да защитаваме казината с лоша репутация. Все още сте убедени, че печелим пари. пари, защитаващи казино с рейтинг 4.6 от 10, който не препоръчваме на никого. Нямаме причина за това, тъй като казината, които нямат добра репутация на нашия уебсайт, не са важен източник на доход за нас, тъй като повечето хора просто ще изберат тези с по-висок рейтинг. "

Ще си позволя да продължа речта ви.

"защото повечето хора просто ще изберат онези с по-висок рейтинг. Казино Slots Empire Casino, например."

За което се борите толкова ревностно. Че са готови да клеветят невинните.

Автоматичен превод:
преди 3 години

file Междувременно няма нужда да се притеснявате за това. " file

Това правят казината, когато са толерантни към други нации, обичаи и навици.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Те отговориха „Кюрасао" и вие написахте на MGA (Малта). Това казино обаче работи без лиценз, но те имат система за обработка на жалби

Чудя се откъде знаете, че съм подал искане до MGA. Не съм писал за това?


Автоматичен превод:
преди 3 години

file

Ето още едно казино с добър рейтинг. Избрахте ли го специално за мен?

file

Това е техният отговор към мен. Когато имате автобусен билет струва 1 евро.

Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

Просто е. Използваме информацията, която получаваме от казиното. Ако те твърдят, че бонусът е достъпен за играчи в Казахстан, ние го изпращаме на играчи от Казахстан. Разбира се, не бива да изпращаме бонуси, които всъщност не са налични, но изпращаме тези бонуси на 96 различни държави и ще отнеме много време да проверим страните една по една. По този начин се доверяваме на информацията, която получаваме от казиното. За съжаление, както виждаме в този случай, информацията не е вярна.

Вече го обсъдих с колегите си, тъй като това не се случва за първи път. Нещото, което можем да направим, е да се свържем с казиното точно преди да изпратим бонуса и да ги помолим да проверят още веднъж наличността на бонуса за дадения списък с държави. Би трябвало да помогне, но никога не е на 100%.

Автоматичен превод:
Тази тема е заключена
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини