ФорумКазинаПреглед на Neonix Casino

Преглед на Neonix Casino

преди 10 месеца от franztheuerw
|
1530 преглеждания 8 отговора |
|
преди 10 месеца

Здравейте. Днес се регистрирах в neonixcasino. Платих със Skrill, но парите не пристигнаха. Бихте ли могли да разгледате казиното? не мога да намеря нищо за това казино. Благодаря

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 10 месеца

Здравейте. Виждам, че нямаме това казино в нашата база данни, така че веднага ще го предам на нашия екип за данни 😉.

Междувременно проверихте ли с тяхната поддръжка, или чат на живо, или по имейл, какъв може да е проблемът? 🤷‍♀️ Определено бих ви препоръчал да го направите.

Тук имам полезно ръководство за Skrill за вас, просто щракнете/докоснете тази връзка 👈.

„Депозитите в Skrill изискват да влезете в акаунта си, за да потвърдите транзакцията. Трябва също така да потвърдите депозита, като въведете вашия ПИН код за Skrill и 6-цифрен код за потвърждение, изпратен на вашия имейл или телефонен номер. След оторизиране на транзакцията средствата се прехвърлят от вашия електронен портфейл към оператора. Ще видите актуализацията на вашия баланс в казиното почти мигновено, потвърждавайки, че депозитът е успешен."

Само за да се уверя, че всичко е наред от ваша страна: Уверихте ли се, че сте разрешили транзакцията си? Проверихте ли дали парите наистина са "напуснали" банковата ви сметка?

Бихте ли изпробвали всички тези възможности и да ни уведомите как върви? Ще чакам вашия отговор 🙂.


Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Здравейте. В чата ми казаха, че трябва да изчакам и ще бъда уведомен. Изпратих им всички потвърждения от Skrill. Парите ми са дебитирани вече 26 часа.

ще ви държи в течение


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 10 месеца

Здравейте. Благодаря ви за информацията, браво на вас и съжалявам, че проблемът продължава. Случайно да сте се опитвали да се свържете с техния съпорт по имейл? Може би биха могли да ви дадат още отговори за това какво може да причини всичко това. Най-добрият начин за решаване на всеки проблем е винаги да си сътрудничите с казиното, така че се радвам, че го правите 😉.

Нашият екип за данни вече започна да „разглежда" казиното Neonix, така че, моля, уведомете ни, ако нещо се промени и разбира се, ако видите, че всичко това не води до никъде, нашият екип в Resolution Center ще се опита да помогне.


Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Здравейте

Днес пак питах в чата. Трябваше да се верифицирам и след това те могат да ми добавят сумата ръчно. Сега изпратих документите си.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

актуализация. Получих имейл, че акаунтът ми не е верифициран. Сега те искат селфи с лист хартия с датата и името на казиното. Парите ми все още не са в сметката. 5 дни за Skrill депозит никога не ми се е случвало. Очаквам с нетърпение вашето ревю.

Поздрави



PS Току-що разбрах това.

Депозитът се забавя поради голямото натоварване на платежната система, през която преминава, преди да бъде кредитиран във вашата сметка.


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 10 месеца

Съжалявам, но това може да се случи 🙁.

Е, бих направил всичко, за да измъкна парите от казиното. След като бъдете напълно потвърдени, обзалагам се, че ще бъдете добре известно време. Поне казиното признава, че е претоварено, така че не е нужно да спекулираме.

Надявам се скоро да е добре!

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравейте

Парите бяха кредитирани след проверка.


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 10 месеца

🙌 Страхотно! Благодаря ви за известието. Виждам, че отне почти цяла седмица.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини