Здрасти.
Съжалявам да чуя, че сте изправени пред подобен проблем, честно казано, човекът, на когото отговорихте, вече не е член на тази общност. Затова бих искал да се намеся и да ви задам няколко въпроса относно проблема, ако нямате нищо против.
Бих казал, че контактът обикновено е най-важното нещо, така че контактувате ли по някакъв начин с някой от казиното, моля? Измина доста време от подаването на тегленето. Изпратили ли сте документи за валидиране и дали сте получили някакъв отговор относно процеса, може би?
Знам, че има много въпроси, но просто се стремя да получа допълнителна информация, която може да се окаже полезна.
Уведомете ме, моля.
Hi there.
I'm sorry to hear you're facing such an issue, frankly, the person you replied to is no longer a member of this community. Thus, I'd like to step in and ask you a few questions regarding the problem, if you don't mind.
I'd say contact is usually the most important thing, so are you by any means in contact with someone from the casino, please? It has been quite some time since the withdrawal was submitted. Have you sent documents to be validated, and have you received any response regarding the process, perhaps?
I know it's a lot of questions, but I just aim to get further information that might prove useful.
Let me know, please.
Автоматичен превод: