Здравейте,
Бих казал, че е твърде дълго.
Вашият акаунт потвърден ли е, моля?
Намерих подобна жалба, подадена от играч, друг австралийски играч, проверете я тук .
Честно казано мисля, че и вие трябва да направите същото, просто щракнете тук и изпратете жалбата. Ще се опитаме да ви помогнем и на двамата едновременно.
Имам $2000 в очакване от SpinOasis от 31.12.22. Има ли нещо, което мога да направя? Пише, че казиното е затворено, но имат ли филиали? Някакъв регрес? Благодаря
I have $2,000 pending from SpinOasis from 12/31/22. Is there anything I can do? It’s saying the casino is closed, but do they have any affiliates? Any recourse? Thanks
Здравейте.
Страхувам се, че парите са загубени, че казиното дори не е било лицензирано. Технически не остава опция. 🙁
Собственикът беше Anden Online NV, ако ви помага по някакъв начин.
Hello.
I fear the money is lost the casino wasn't even licensed. Technically there's no option left. 🙁
The owner was Anden Online N.V if it helps you somehow.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.