ФорумКазинапомощ при трудности при оттегляне

помощ при трудности при оттегляне

преди 2 години от Tataneddu
|
2959 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте момчета, пиша тук, защото открих, че имам проблем с онлайн казино, което не е aams, и бях посъветван да се свържа с вас. добре. Но не бях чел отзивите.

Тогава първият опит мина добре, спечелих регистриран депозит и ми бяха изплатени печалбите. след това загубих няколко пари, след това преиграх онзи ден, спечелих и не ме карат да тегля парите, като искат снимката на кредитната карта, която вече беше проверена в миналото. Сега изпратих всичко, което ме попитаха, но те не ми отговориха от два дни, заявявам, че винаги са били много бързи и много бързи в миналото за много други въпроси, за да отговорят и на имейли. Междувременно, което може би трябваше да направя преди, прочетох различните отзиви и виждам, че много, твърде много имат същия проблем ... помогнете или се надявам, че не е измама ...

Автоматичен превод:
Tataneddu
преди 2 години

Здравейте,

страхотно е, че ни намирате. Мисля, че е добре да познаваш казиното, така че можеш ли да го назовеш, моля? Бих искал да проверя неговата репутация и оплаквания, за да получа някаква основна представа.

Като цяло мога да кажа, че проверката на сметката може да се случи повече от веднъж, зависи само от подхода на казиното. Винаги се опитвайте да си сътрудничите и дайте на казиното малко време да го обработи. Ние, например, даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят сметката и да изпратят печалбите на играча.

Този KYC може да отнеме дори седмица, така че не бих казал, че 2 дни са катастрофа в този момент.

Служителите просто се нуждаят от известно време, за да прегледат всички документи и вероятно да ги сравнят с тези от предишната проверка, отнема време. Някои казина позволяват на играчите да видят кои документи вече са приети и кои не, за съжаление това не е често срещан стандарт, но можете да опитате да попитате чата на живо за това.

Моля, уведомете ме за името 🙂.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей миличка, въпросната каша е Mystake.

Автоматичен превод:
Tataneddu
преди 2 години

Здравейте и благодаря.

Бих казал, че според нашата рецензия това казино е прилично и що се отнася до „проблемите с проверката" или забавеното плащане, това са най-честите проблеми според базата данни с оплаквания .

Два случая с изключение на 2 бяха успешно разрешени в миналото и това ме кара да мисля, че на казиното вероятно му липсва по-добра организация, когато персоналът бърза 🙂. Случва се. Както и да е, за да сте сигурни, че всичко ще бъде наред, любезно ме информирайте често за това как вървят нещата. Ако усетим, че нещо не е наред, винаги има жалба, която можете да подадете. 🤞

Петък е, така че ще ви видя в понеделник, става ли?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

И така, ще актуализирам, тъй като днес бях ликвидиран. Вчера успях да получа имейла в отговор на освобождаването на документацията, те ме помолиха за допълнителна документация, за щастие всичко беше наред, оторизираха същата вечер и допълнително потвърдиха кредитната карта ... Мога да се чувствам напълно доволен, освен чатът, който не е много успокояващ за това как реагират, мисля, че е добро казино.

Автоматичен превод:
Tataneddu
преди 2 години

О, страхотно е, ако мога да кажа. 👍

И все пак печалбите са на път в момента, нали? Моля, уведомете ме, когато пристигне.

Осигуряването на добър, подкрепящ и уютен чат на живо е от ключово значение за удовлетворяването на клиентите. Бих казал, да се надяваме, че и те са знаели това 🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

за плащанията са много бързи, дори първия път бях изненадан, cmq направи вчера в 21:00 заявката за теглене, след като получи ок от екипа за проверка на документите, парите пристигнаха тази сутрин ... нека поговорим повече над 1500 евро

Автоматичен превод:
Tataneddu
преди 2 години

Това е интересна витрина 🙂!

каква опция за плащане използвахте, моля?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини