ФорумКазинаПомощ Goldenlion.bet съсипват живота ми

Помощ Goldenlion.bet съсипват живота ми

преди 1 година от joannekwoods
|
1735 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Моля, може ли някой да ми помогне.

Присъединих се към казиното Goldenlion.bet. През юни ги помолих да ме самоизключат, тъй като имах проблем с хазарта. Сега пак ги питам. Молех в онлайн чат. Отговорих на имейлите на моите VIP мениджъри, изпратих формуляри за контакт от техния уебсайт и отделни имейли. Те ме игнорират. В такава бъркотия съм. Ще загубя всичко. Животът не си струва. Защо не затворят това. Моля някой да ми помогне

Автоматичен превод:
joannekwoods
преди 1 година

Здравейте, много съжалявам, че не можахте да бъдете изключен от казиното въпреки молбата ви.

Със сигурност е добре, че подадохте жалба до нас и нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Не забравяйте да предоставите на Вероника допълнителна информация, за да можем да направим всичко възможно.

Както и да е, казиното има много нисък индекс на безопасност и също така забелязах, че поддръжката реагира много бавно, което не е положително в тази ситуация, особено когато ви пренебрегват.

По отношение на вашия проблем, ето връзка, която може да ви бъде полезна и да ви помогне: https://casino.guru/problem-gambling

Искрено се надявам, че ще успеете да получите отговор и да разрешите този случай успешно. Ако мога да ви помоля, моля, актуализирайте жалбата си и нас тук във форума, за да можем да се опитаме да ви помогнем. Надявам се всичко да се нареди добре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Благодаря ви за отговора, опитвам се от 17 юни. Просто продължават да ме игнорират. На практика се молех и съветвах, че имам проблем. Преминах през всички канали, имейл, чат на живо, онлайн формуляр за отговор. Отново и отново. Тази вечер опитах отново и това е отговорът, който просто ме прекъснаха 😢 file

Автоматичен превод:
joannekwoods
преди 1 година

Уф, не мисля, че едно казино трябва да се държи по този начин. Намирам за несправедливо, че едно казино не може да позволи на играч да се самоизключи, който се е опитал няколко пъти да го направи и просто прекъсва разговора. Не би трябвало да работи по този начин, особено в тези случаи.

Тъй като имате открита жалба до нас, бих ви насърчил да актуализирате Вероника, която чака отговор. Ще се опитаме да направим всичко възможно, за да разберем защо не е възможно самоизключване. Мислите ли, че ще бъде възможно?

Междувременно ще изчакаме да видим накъде ще се промени ситуацията.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини