Здравейте, искам да ви попитам какъв конкретно проблем имате с тегленията. Защо мислите, че казиното не иска да изплати парите? Колко време чакате, моля? Бихте ли ми казали малко повече?
Hi, I would like to ask you what specific problem you have with the withdrawals. Why do you think the casino doesn't want to pay out the money ? How long have you been waiting please ? Could you tell me a little more ?
Вече два пъти ми отмениха тегленето. Веднъж за проверка на акаунта, което вече беше, и го анулирах отново. Въз основа на тяхното банкиране не можаха да прехвърлят към международна сметка. Оттеглянето ми сега е в очакване отново за още 36 часа. Минаха 5 дни, откакто се опитах да изтегля парите.
They have cancelled my withdrawal twice already. Once for account verification which it was already and cancelled it again. On the grounds of their banking couldn't transfer to an international account. My withdrawal is now pending again for another 36 hours. It's been 5 days since i tried to take the money out.
Те продължават да казват, че имат грешка при изпращането на моето плащане, след което любезно ме молят да опитам отново. Всъщност е толкова разочароващо
They keep saying that the have an error with sending my payment then kindly ask me to try again. It's actually so frustrating
Добре тогава, ще започна с това, че бих искал да пишете от един акаунт, така че да не се изгубя в него, ако случайно други играчи пишат в тази тема.
Освен това съм се сблъсквал с този проблем и преди с международни плащания и отне известно време, за да получа парите на играча. Но нямате ли алтернатива да го оттеглите, когато имате такъв проблем? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че продължавайте да проверявате какво се случва или какво можете да направите, за да получите парите и ако нищо не се случи, бих препоръчал да подадете жалба при нас.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Okay then, I'll start by saying that I'd like you to write from one account, so that I don't get lost in it if other players happen to write in this thread.
Also, I've encountered this problem before with international payments and it took a while to get the money to the player. But don't you have some alternative to withdraw it when you have such a problem ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so keep checking to see what's going on or what you can do to get the money and if nothing happens then I would recommend filing a complaint with us.
Do you think you can handle it ?
Да, мога да отговоря само с този акаунт.
Те позволяват теглене само на Mastercard, а аз имам само 1 карта. Депозирах и с Mastercard, така че със сигурност е добре да изпратят парите обратно по този начин?
Както можете да видите, опитвах се всеки ден да тегля и всеки път има проблем, така че ако подавам жалба до вас, момчета, няма да получа парите, които ми дължа, нали?
Yes I can reply using just this account.
They only allow Mastercard withdrawals and I only have 1 card. I deposited using the Mastercard aswell so surely it should be ok for them to send the money back this way?
As you can see I have tried every day to withdraw and every tike there is a problem, so me putting a complaint in to you guys won't get me my money I'm owed will it?
Най-малкото ще се опитаме да помогнем с жалбата и ще се свържем с казиното, за да разберем защо не могат да ви изплатят парите, когато казвате, че единственият начин, по който можете да изтеглите, е като използвате mastercard, с която сте депозирали. Знам, че понякога може да има технически проблеми, но ако това е единствената ви възможност, би било добре казиното да ви информира правилно какво да правите и какво да очаквате.
Така че жалбата е възможна, но ние не обещаваме, че ще получите парите. 😕
At the very least, we would try to help with the complaint and contact the casino to find out why they can't pay you the money when you say the only way you can withdraw is by using the mastercard you deposited with. I know that sometimes there can be technical problems, but if this is your only option it would be good of the casino to inform you properly what to do and what to expect.
So a complaint is a possibility but we don't promise you'll get the money. 😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.