преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PointsBet Casino Ontario - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, казино ентусиасти! Имам малка ситуация, ще се радвам на принос! Тааааа... Когато казината изпратят имейли, за да поискат обратна връзка под формата на проучване - и рекламират, че ще раздадат завъртания/безплатен залог за извършване на това проучване... и идва времето за тези "завъртания" или това „безплатен залог" да бъде издаден и те не го издават – заявявайки, че „не сте в списъка", като ме молите да направя екранна снимка на имейла на тази анкета (който имам), след което ме молите да докажа че съм направил това проучване, когато няма начин да го направя - има само информацията, която съм им изпратил в края на това проучване, където те искат вашия имейл адрес на играч и предпочитание за награда: завъртания или безплатни залог. Казаха ми на tonite, че всъщност е гадно да бъда аз. хаха Казино Гуру, уместно ли е казино да троли имейлите на хората за мнения и други подобни? С фалшива реклама на "награда" за това? Искам да кажа, не ме разбирайте погрешно - завъртанията са забавни и всичко останало, но целостта на това казино се разпадна основно по време на този проблем - как се справиха с това беше толкова сенчесто, че дори не мога. Направи едно нещо, което е сигурно: гарантира, че никога повече няма да депозирам там, тъй като не мога да вярвам, че ако спечеля нещо, те няма да създадат сценарий, който го прави невъзможно, както току-що направиха за нещо толкова просто като завъртанията .
Hey Casino Enthusiasts! I have a little situation, I'd love some input! Soooo... When casinos put out emails to ask for feedback in the form of a survey - and they advertise that they will give away spins/free bet for doing this survey... and the time comes for those "spins" or that "free bet" to be issued and they don't issue it - stating that you are "not on the list", asking me to take a screen shot of the email of that survey (which I have), then asking me to proove that I have done this survey, when there is no way to do that - there is only the information I have sent to them at the end of that survey, where they ask for your player email address, and preference of prize: spins or free bet. I was told tonite that basically it sucks to be me. LOL. Casino Guru, is it appropriate for a casino to troll people's emails for opinions and such? With a false advertisement of a "prize" for doing so? I mean don't get me wrong - spins are fun and all, but the integrity of this casino has basically dissolved during this issue - how they handled this was so shady, I can't even. It did one thing that's for sure: it ensured I would not ever again deposit there, as I cannot trust that should I win something that they won't create a scenario that makes it impossible, like they just did about something so simple as spins.
Беше ли директен имейл от въпросното казино или беше имейл на трета страна, който се опитваше да получи данните ви с анкета за измама, за да може да ви изпрати още сайтове за казино, за да се опита да ви накара да се регистрирате?
Was it a direct email from the casino in question or was it a 3rd party email trying to get your details with a scam survey so the can send you more casino sites to try to get you to sign up to?
беше директен имейл. ДОРИ ТОВА ИМ ИЗПРАТИХ! хаха! Дори след като им показах това, те твърдят, че не съм бил в списъка. Това е газова светлина, ако някога съм го познавал.
it was a direct email. I EVEN SENT THIS TO THEM! haha! Even after showing them this, they claim I wasn't on the list. This is gaslighting if I've ever known it.
Глупаци! за няколко безплатни завъртания сега вероятно са ви загубили като клиент по принцип бих им казал това по имейл
Fools! for a few free spins they have now probably lost you as a customer on principle I would tell them that by email
Nigeljc59, точно затова го публикувам тук. За да уведомя другите за моето преживяване, което със сигурност беше "ниско чело", ако питате мен - но хей, какво знам аз? Аз дори не направих това проучване LOL... Трябва да има начин да се докажат такива неща, в противен случай това е не само съмнително от страна на казиното, но е и измама - иска хората да направят нещо за тях, което те МОГАТ много добре да си позволят да платят, ако трябва - но вместо това те обират невинни клиенти. Приемане за даденост на лоялността на клиента/клиента. Това преживяване беше доста влудяващо. Чувствам се толкова използван. ХАХА! Така че хора - най-сигурният начин да НЯМАТЕ този проблем е да не правите тези проучвания, предполагам...
Nigeljc59, this is exactly why I am posting this here. To let others know of my experience, which was certainly "low brow" if you ask me - but hey, what do I know? I didn't even do that survey LOL... There has got to be a way of proving such things, otherwise, this is not only shady on the casino's part, but it's trickery - it's asking people to do something for them that they CAN very well afford to pay for if they needed to - but instead, they pluck away at innocent customers. Taking for granted the loyalty of the customer/client. Quite maddening this experience was. I feel so used. HAHA! So folks - the safest way to NOT have this problem is to not do those surveys, I guess...
Зависи от наградата!! Благодаря за съвета, ако ми предложат такъв, ще направя екранна снимка, ще попитам дали е законен, ще го получа в писмена форма и след това, ако е „да", участвайте в анкетата. Снощи получих 50 безплатни завъртания от моето казино .10 спечели $4. 30 x залагане 😆😂🤣
Depends on the reward!! Thanks for the tip if I'm offered one I will screenshot it ask if it is legit get it in writing and then if it's yes take the survey. I got 50 free spins last night from my casino .10 won $4. 30 x wagering 😆😂🤣
виждаш ли Това е, което имам предвид, нали? Най-малкото, ако някой иска да допринесе с някаква обратна връзка и има предложение за някаква награда за това - ВЪОРЪЖЕТЕ се с някакво доказателство, въпреки че имах някои доказателства и това не се представи добре за аз... Страхотна работа за победата! Колко забавно беше това! хаха! Виждате ли, POINTSBET, не е нужно много, за да направите клиент/клиент щастлив - Nigeljc59 тук спечели под 5 долара и се забавлява да прочете ревюто му тук... това малко събитие със сигурност няма да създаде лош клиент, сега ще то хаха..
See? This is what I'm getting at, right? At the very least, if one does want to contribute some feedback and there is an offer of a prize of some kind for doing so - ARM yourselves with some proof, although, I did have some proof and that didn't exactly fare well for me... Great job on the win! Now how fun was that! haha! You see, POINTSBET, it doesn't take much to make a client/customer happy - Nigeljc59 here won under 5 bucks and had a blast from reading his review here... this little event will certainly not create a sour client, now will it haha..
Здравейте, казино ентусиасти! Имам малка ситуация, ще се радвам на принос! Тааааа... Когато казината изпратят имейли, за да поискат обратна връзка под формата на проучване - и рекламират, че ще раздадат завъртания/безплатен залог за извършване на това проучване... и идва времето за тези "завъртания" или това „безплатен залог" да бъде издаден и те не го издават – заявявайки, че „не сте в списъка", като ме молите да направя екранна снимка на имейла на тази анкета (който имам), след което ме молите да докажа че съм направил това проучване, когато няма начин да го направя - има само информацията, която съм им изпратил в края на това проучване, където те искат вашия имейл адрес на играч и предпочитание за награда: завъртания или безплатни залог. Казаха ми на tonite, че всъщност е гадно да бъда аз. хаха Казино Гуру, уместно ли е казино да троли имейлите на хората за мнения и други подобни? С фалшива реклама на "награда" за това? Искам да кажа, не ме разбирайте погрешно - завъртанията са забавни и всичко останало, но целостта на това казино се разпадна основно по време на този проблем - как се справиха с това беше толкова сенчесто, че дори не мога. Направи едно нещо, което е сигурно: гарантира, че никога повече няма да депозирам там, тъй като не мога да вярвам, че ако спечеля нещо, те няма да създадат сценарий, който го прави невъзможно, както току-що направиха за нещо толкова просто като завъртанията .
Hey Casino Enthusiasts! I have a little situation, I'd love some input! Soooo... When casinos put out emails to ask for feedback in the form of a survey - and they advertise that they will give away spins/free bet for doing this survey... and the time comes for those "spins" or that "free bet" to be issued and they don't issue it - stating that you are "not on the list", asking me to take a screen shot of the email of that survey (which I have), then asking me to proove that I have done this survey, when there is no way to do that - there is only the information I have sent to them at the end of that survey, where they ask for your player email address, and preference of prize: spins or free bet. I was told tonite that basically it sucks to be me. LOL. Casino Guru, is it appropriate for a casino to troll people's emails for opinions and such? With a false advertisement of a "prize" for doing so? I mean don't get me wrong - spins are fun and all, but the integrity of this casino has basically dissolved during this issue - how they handled this was so shady, I can't even. It did one thing that's for sure: it ensured I would not ever again deposit there, as I cannot trust that should I win something that they won't create a scenario that makes it impossible, like they just did about something so simple as spins.
Здравейте и благодаря за споделянето. Е, както казахте, това не е много хубаво от казиното да прави на своите играчи. Мога само да се съглася с това, особено ако сте спазили условията на тази оферта, които гласят, че анкетата трябва да бъде попълнена в определен срок. Успяхте ли да го направите, нали? Ако отговорът е да, те трябва да направят както е обещано, така че мога да разбера напълно позицията ви и решението ви да не играете повече в това казино, ако поддръжката не желае поне да обясни причината. Виждам също от няколкото отзива, написани от други играчи в това казино, че играчите, споменати там, казиното има лошо обслужване на клиентите. 🤷♀️ Разгледайте, ако желаете, тук 👈. Освен това, ако искате да помагате на другите, можете да напишете свой собствен преглед, описвайки опита, който сте имали. Просто щракнете/докоснететази връзка 👈, за да го направите. 😉
Hello there and thank you for sharing. Well, as you said, this is not really nice from the casino to do to their players. I can only agree with that, especially if you have complied with the conditions of this offer, which say that the survey had to be completed within a specific timeframe. Have you manage to do that, right? If yes, they should do as promised, so I can fully understand your position and your decision not to play at this casino anymore, if the support is not willing to at least explain the reason. I can also see from the few reviews written by other players at this casino, that players mentioned there, the casino has got a poor customer service. 🤷♀️ Have a look, if you wish, here 👈. Also, if you like to help others, you can write your own review, describing the experience you have had. Just click/tap on this link 👈, to do so. 😉
Здравейте, казино ентусиасти! Имам малка ситуация, ще се радвам на принос! Тааааа... Когато казината изпратят имейли, за да поискат обратна връзка под формата на проучване - и рекламират, че ще раздадат завъртания/безплатен залог за извършване на това проучване... и идва времето за тези "завъртания" или това „безплатен залог" да бъде издаден и те не го издават – заявявайки, че „не сте в списъка", като ме молите да направя екранна снимка на имейла на тази анкета (който имам), след което ме молите да докажа че съм направил това проучване, когато няма начин да го направя - има само информацията, която съм им изпратил в края на това проучване, където те искат вашия имейл адрес на играч и предпочитание за награда: завъртания или безплатни залог. Казаха ми на tonite, че всъщност е гадно да бъда аз. хаха Казино Гуру, уместно ли е казино да троли имейлите на хората за мнения и други подобни? С фалшива реклама на "награда" за това? Искам да кажа, не ме разбирайте погрешно - завъртанията са забавни и всичко останало, но целостта на това казино се разпадна основно по време на този проблем - как се справиха с това беше толкова сенчесто, че дори не мога. Направи едно нещо, което е сигурно: гарантира, че никога повече няма да депозирам там, тъй като не мога да вярвам, че ако спечеля нещо, те няма да създадат сценарий, който го прави невъзможно, както току-що направиха за нещо толкова просто като завъртанията .
Hey Casino Enthusiasts! I have a little situation, I'd love some input! Soooo... When casinos put out emails to ask for feedback in the form of a survey - and they advertise that they will give away spins/free bet for doing this survey... and the time comes for those "spins" or that "free bet" to be issued and they don't issue it - stating that you are "not on the list", asking me to take a screen shot of the email of that survey (which I have), then asking me to proove that I have done this survey, when there is no way to do that - there is only the information I have sent to them at the end of that survey, where they ask for your player email address, and preference of prize: spins or free bet. I was told tonite that basically it sucks to be me. LOL. Casino Guru, is it appropriate for a casino to troll people's emails for opinions and such? With a false advertisement of a "prize" for doing so? I mean don't get me wrong - spins are fun and all, but the integrity of this casino has basically dissolved during this issue - how they handled this was so shady, I can't even. It did one thing that's for sure: it ensured I would not ever again deposit there, as I cannot trust that should I win something that they won't create a scenario that makes it impossible, like they just did about something so simple as spins.
Здравейте
Моля, не споделяйте най-новите актуализации за „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация.
Благодарим ви, че ни информирате!
Hey there.
Please do not share latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.