НачалоФорумКазинаPlayUZU Casino - обща дискусия

PlayUZU Casino - обща дискусия

5 034 преглеждания 18 отговора |
преди 3 години
|
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayUZU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Някой имал ли е проблеми с проверката на tc, с който е депозирал? Използвам дигиталната карта, която ми предоставя моята банка и ми искат снимка на предната страна, която не съществува и не знам как да го направя

Автоматичен превод:
Cesarkid
преди 3 години

Здравейте,

да разбирам ли, че си използвал виртуална карта само за плащане в интернет? Бъдете готови, че ако се опитате да направите PrintScreen с всички видими данни на картата, той просто няма да работи на мобилния телефон.

Е, информирайте казиното за това.

Сигурен съм, че ако влезете в уебсайтове за интернет банкиране (без мобилно приложение), ще можете да направите print screen или поне да видите виртуалната карта - при мен се получи.

Уведомете ме дали сте успели.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

Да, приеха го, но сега ми поискаха извлечение от банковата сметка, където е отразен депозитът, който съм направил, след няколко дни ще ми е съдът и депозитът ще излезе, надявам се да няма проблем след това че съм спечелил достатъчно

Автоматичен превод:
Cesarkid
преди 3 години

Добре, такъв документ е напълно нормален, така че ако го предоставите, проверката трябва да приключи. Това правилно ли е, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

Предполага се, но тъй като имам много голяма награда, донякъде се притеснявам да не поставят пречки, това казино не трябва да ограничава наградите, така че ще ви уведомя какво се случва

Автоматичен превод:
Cesarkid
преди 3 години

Здравейте,

ако спечелите голяма печалба, понякога казиното започва с допълнителни проверки за сигурност. Просто се опитайте да ни сътрудничите и да ни информирате за напредъка си. Искам да се уверя, че всичко е наред. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Колко време отнема плащането? Вече имам верифициран акаунт и не са ми платили, след като спечелих 50 хиляди. Поискаха ми преувеличени изисквания и аз им ги изпратих, но не помня колко време знам само, че им отне защо казах, че няма да им доставя удоволствието да обърнат вълната на някой Знаеш ли колко време не означава оценка

Автоматичен превод:
luisilloang19
преди 1 година

Здравейте, благодаря за толкова сложното описание.

Проблемът с допълнителната проверка е, че процесът и неговите резултати са трудни за оценка. За мен изглежда, че казиното е сигурно, че трябва да се направи, но процес като този изисква известно време. В резултат на това казиното трябва да се опита да ви информира, поне от време на време. Честно казано, тъй като не сме запознати с всички подробности и мотивацията на казиното, няма шанс да ви кажем точната дата.

Има смисъл да не отменяте тегления, освен ако не знаете повече за възможни трудни проблеми и се надявам, че няма да има такива.

Колко време чакахте това да свърши, мога ли да попитам?

Автоматичен превод:
преди 1 година
  • Вчера, 6 октомври 2024 г., направих депозит от 100mxn чрез Oxxo на playuzu.mx и нищо не е отразено (оставям изображение на разписката) filefile Опитвам се да се свържа с екипа за поддръжка и те не ми дават отговор. Цял ден се опитвам да намеря решение на това и честно казано вече съм наистина отчаян. Някой знае ли какво мога да направя?
Автоматичен превод:
joseaguiar932
преди 1 година

Здравейте, това е доста трудна ситуация и е още по-неприятно, когато не получите отговор.

И така, опитахте ли да пишете на доставчика, за да видите дали всичко е наред? Свързахте ли се с казиното чрез чат на живо или също изпратихте имейл? Бих пробвал пак с тях и ако не ти отговорят, пусни жалба.

Мислите ли, че можете да го направите?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някой имал ли е проблеми с кредитирането на печалба или бонуси?

В продължение на почти 2 месеца говоря с поддръжката за някои награди, които не са кредитирани и всеки отговор е един и същ, въпреки че има екранни снимки. Най-дразнещото е, че при всеки отговор ми сменят и съветника.



Автоматичен превод:
Dgs182
преди 11 месеца

Здравейте, това означава ли, че когато играете играта и спечелите, това не се добавя към баланса ви или има друг проблем? Колкото до бонусите, имате ли право на тях? Какво ви казва казиното за цялата работа?

Разкажи ми малко повече и може би заедно можем да разберем защо това може да е така.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро, така е.

Бонусите са тези, които печелите, като изпълнявате условията, тъй като някои изискват да играете $50,00 MXN в бинго игри, докато други са тези, които получавате и когато правите депозити.

В последния направете депозит от $300,00 MXN, за да спечелите 30 безплатни завъртания на стойност $2,00 MXN всяко.

Което при игра в първите завъртания получих печалба от приблизително. 138,00 миллиона долара

Но след като рундът с безплатни завъртания приключи, затварям играта и проверявам баланса си.

И забелязах, че печалбите от завъртанията не се кредитират, което беше странно.

Свързах се с поддръжката и ми казаха, че доставчикът на играта е посочил, че няма печалби...

А понякога е и въпрос на късмет... Знам го.

Но сериозно имаше печалби.

Друго нещо е, че е нелогично да не спечелите нито цент за 30 завъртания... Вярвам ви, за 3, 5, дори 10 завъртания. Но след 30?


Досадното е, че хората от поддръжката игнорират проблема ми, защото всеки отговор е от различен съветник, изглежда, че те просто копират и поставят съобщението от предишния съветник.




Автоматичен превод:
Dgs182
преди 10 месеца

Разбира се, тогава бях прав. Е, имате ли някаква история на играта в профила си, където можете да видите, че наистина не сте спечелили нищо в нито едно завъртане? Това може да помогне.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, всъщност отворих жалба, не знам дали можете да я видите в профила ми.

Там добавих всички подробности file

Автоматичен превод:
Dgs182
преди 10 месеца

За съжаление, както виждам в профила ви, тук няма подадена жалба с нашия екип.🤷‍♀️

Може би изпитахте някакви затруднения?🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вече забелязах, изглежда, че не е изпратено, изпратих доста екранни снимки,

Автоматичен превод:
Dgs182
преди 10 месеца

Просто изпратете нов и ни уведомете дали всичко е наред.

Автоматичен превод:

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини