преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayUZU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой имал ли е проблеми с проверката на tc, с който е депозирал? Използвам дигиталната карта, която ми предоставя моята банка и ми искат снимка на предната страна, която не съществува и не знам как да го направя
Has anyone had problems verifying the tc with which they deposited? I use the digital card that my bank provides me and they ask me for a photograph of the front, which does not exist and I do not know how to do it
Alguien ha tenido problemas para verificar la tc con la que depositaron? Yo use la tarjeta digital que me proporciona mi banco y me piden una fotografía del anverso, cosa que no existe y no se como hacerle
Здравейте,
да разбирам ли, че си използвал виртуална карта само за плащане в интернет? Бъдете готови, че ако се опитате да направите PrintScreen с всички видими данни на картата, той просто няма да работи на мобилния телефон.
Е, информирайте казиното за това.
Сигурен съм, че ако влезете в уебсайтове за интернет банкиране (без мобилно приложение), ще можете да направите print screen или поне да видите виртуалната карта - при мен се получи.
Уведомете ме дали сте успели.
Hello,
do I understand that you used a virtual card for paying on the internet only? Be prepared that if you try to make a PrintScreen with all visible card details, it just does not work on the mobile phone.
Well, inform the casino about that.
I'm sure that if you access internet banking websites (no mobile app), you will be able to make a print screen, or at least see the virtual card - it worked for me.
Let me know if you managed that.
Да, приеха го, но сега ми поискаха извлечение от банковата сметка, където е отразен депозитът, който съм направил, след няколко дни ще ми е съдът и депозитът ще излезе, надявам се да няма проблем след това че съм спечелил достатъчно
Yes, they accepted it, but now they asked me for a bank account statement where the deposit I made is reflected, in a few days it will be my court date and the deposit will come out, I hope there will be no problem after that that I have won enough
Si me la aceptaron, pero ahora me pidieron un estado de cuenta de banco donde se vea reflejado el deposito que les hice, hasta en unos días es mi fecha de corte y ya saldrá el deposito, espero que no haya ningún problema después de eso ya que he ganado bastante
Добре, такъв документ е напълно нормален, така че ако го предоставите, проверката трябва да приключи. Това правилно ли е, моля?
Ok, such a document is perfectly normal so if you provide it, the verification should be over, is this correct, please?
Предполага се, но тъй като имам много голяма награда, донякъде се притеснявам да не поставят пречки, това казино не трябва да ограничава наградите, така че ще ви уведомя какво се случва
It is supposed to, but since I have a very large prize, I am somewhat worried that they will not put obstacles, this casino is not supposed to limit the prizes, so I will be letting you know what happens
Se supone, pero como tengo un premio muy grande, estoy algo preocupado de que ne pongan trabas, se supone que este casino no te limita los premios, así que les estaré avisando que pasa
Здравейте,
ако спечелите голяма печалба, понякога казиното започва с допълнителни проверки за сигурност. Просто се опитайте да ни сътрудничите и да ни информирате за напредъка си. Искам да се уверя, че всичко е наред. 🤞
Hello,
if you win big, sometimes the casino starts with further security checks. Just try to cooperate and inform us about your progress. I want to make sure that all is ok. 🤞
Колко време отнема плащането? Вече имам верифициран акаунт и не са ми платили, след като спечелих 50 хиляди. Поискаха ми преувеличени изисквания и аз им ги изпратих, но не помня колко време знам само, че им отне защо казах, че няма да им доставя удоволствието да обърнат вълната на някой Знаеш ли колко време не означава оценка
How long does it take to pay? I already have a verified account and they haven't paid me once I earned 50 thousand. They asked me for exaggerated requirements and I sent them to them but I don't remember how long I only know that it took them why I said I'm not going to give them the pleasure of reversing the wool someone You know how long they don't mean an estimate
Cuánto tardan en pagar ya tengo cuaenta verificada y no me han pagado una ves gane 50 mil me pidieron requisitos exagerados y se los mandé pero no recuerdo cuánto tiempo solo sé que tardaron por qué dije no les voy a dar el gusto de revertir la lana alguien sabe cuánto tiempo ellos no quieren decir un estimado
Здравейте, благодаря за толкова сложното описание.
Проблемът с допълнителната проверка е, че процесът и неговите резултати са трудни за оценка. За мен изглежда, че казиното е сигурно, че трябва да се направи, но процес като този изисква известно време. В резултат на това казиното трябва да се опита да ви информира, поне от време на време. Честно казано, тъй като не сме запознати с всички подробности и мотивацията на казиното, няма шанс да ви кажем точната дата.
Има смисъл да не отменяте тегления, освен ако не знаете повече за възможни трудни проблеми и се надявам, че няма да има такива.
Колко време чакахте това да свърши, мога ли да попитам?
Hello, thank you for such a complex description.
The problem with additional verification is that the process and its results are hard to estimate. To me, it seems the casino is certain it needs to be done, but a process like this requires some time. As a result, the casino should try to inform you, at least occasionally. Frankly, since we are not familiar with all the details and the casino's motivation, there is no chance to tell you the exact date.
It makes sense not to cancel withdrawals unless you know more about possible issues tough, and I hope there will be none.
How long have you been waiting for this to end, may I ask?
Здравейте, това е доста трудна ситуация и е още по-неприятно, когато не получите отговор.
И така, опитахте ли да пишете на доставчика, за да видите дали всичко е наред? Свързахте ли се с казиното чрез чат на живо или също изпратихте имейл? Бих пробвал пак с тях и ако не ти отговорят, пусни жалба.
Мислите ли, че можете да го направите?
Hi, this is quite a difficult situation and it's even more unpleasant when you don't get an answer.
So did you try to write to the provider to see if everything went well? Did you contact the casino via live chat or did you also send an email? I would try again with them and if they don't answer you, then file a complaint.
Do you think you can do it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.