ФорумКазинаPlayUZU Casino - обща дискусия

PlayUZU Casino - обща дискусия

преди 2 години от Cesarkid
|
3549 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayUZU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Някой имал ли е проблеми с проверката на tc, с който е депозирал? Използвам дигиталната карта, която ми предоставя моята банка и ми искат снимка на предната страна, която не съществува и не знам как да го направя

Автоматичен превод:
Cesarkid
преди 2 години

Здравейте,

да разбирам ли, че си използвал виртуална карта само за плащане в интернет? Бъдете готови, че ако се опитате да направите PrintScreen с всички видими данни на картата, той просто няма да работи на мобилния телефон.

Е, информирайте казиното за това.

Сигурен съм, че ако влезете в уебсайтове за интернет банкиране (без мобилно приложение), ще можете да направите print screen или поне да видите виртуалната карта - при мен се получи.

Уведомете ме дали сте успели.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, приеха го, но сега ми поискаха извлечение от банковата сметка, където е отразен депозитът, който съм направил, след няколко дни ще ми е съдът и депозитът ще излезе, надявам се да няма проблем след това че съм спечелил достатъчно

Автоматичен превод:
Cesarkid
преди 2 години

Добре, такъв документ е напълно нормален, така че ако го предоставите, проверката трябва да приключи. Това правилно ли е, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Предполага се, но тъй като имам много голяма награда, донякъде се притеснявам да не поставят пречки, това казино не трябва да ограничава наградите, така че ще ви уведомя какво се случва

Автоматичен превод:
Cesarkid
преди 2 години

Здравейте,

ако спечелите голяма печалба, понякога казиното започва с допълнителни проверки за сигурност. Просто се опитайте да ни сътрудничите и да ни информирате за напредъка си. Искам да се уверя, че всичко е наред. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Колко време отнема плащането? Вече имам верифициран акаунт и не са ми платили, след като спечелих 50 хиляди. Поискаха ми преувеличени изисквания и аз им ги изпратих, но не помня колко време знам само, че им отне защо казах, че няма да им доставя удоволствието да обърнат вълната на някой Знаеш ли колко време не означава оценка

Автоматичен превод:
luisilloang19
преди 4 месеца

Здравейте, благодаря за толкова сложното описание.

Проблемът с допълнителната проверка е, че процесът и неговите резултати са трудни за оценка. За мен изглежда, че казиното е сигурно, че трябва да се направи, но процес като този изисква известно време. В резултат на това казиното трябва да се опита да ви информира, поне от време на време. Честно казано, тъй като не сме запознати с всички подробности и мотивацията на казиното, няма шанс да ви кажем точната дата.

Има смисъл да не отменяте тегления, освен ако не знаете повече за възможни трудни проблеми и се надявам, че няма да има такива.

Колко време чакахте това да свърши, мога ли да попитам?

Автоматичен превод:
преди 1 месец
  • Вчера, 6 октомври 2024 г., направих депозит от 100mxn чрез Oxxo на playuzu.mx и нищо не е отразено (оставям изображение на разписката) filefile Опитвам се да се свържа с екипа за поддръжка и те не ми дават отговор. Цял ден се опитвам да намеря решение на това и честно казано вече съм наистина отчаян. Някой знае ли какво мога да направя?
Автоматичен превод:
joseaguiar932
преди 1 месец

Здравейте, това е доста трудна ситуация и е още по-неприятно, когато не получите отговор.

И така, опитахте ли да пишете на доставчика, за да видите дали всичко е наред? Свързахте ли се с казиното чрез чат на живо или също изпратихте имейл? Бих пробвал пак с тях и ако не ти отговорят, пусни жалба.

Мислите ли, че можете да го направите?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини