преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayUZU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой имал ли е проблеми с проверката на tc, с който е депозирал? Използвам дигиталната карта, която ми предоставя моята банка и ми искат снимка на предната страна, която не съществува и не знам как да го направя
Has anyone had problems verifying the tc with which they deposited? I use the digital card that my bank provides me and they ask me for a photograph of the front, which does not exist and I do not know how to do it
Alguien ha tenido problemas para verificar la tc con la que depositaron? Yo use la tarjeta digital que me proporciona mi banco y me piden una fotografía del anverso, cosa que no existe y no se como hacerle
Здравейте,
да разбирам ли, че си използвал виртуална карта само за плащане в интернет? Бъдете готови, че ако се опитате да направите PrintScreen с всички видими данни на картата, той просто няма да работи на мобилния телефон.
Е, информирайте казиното за това.
Сигурен съм, че ако влезете в уебсайтове за интернет банкиране (без мобилно приложение), ще можете да направите print screen или поне да видите виртуалната карта - при мен се получи.
Уведомете ме дали сте успели.
Hello,
do I understand that you used a virtual card for paying on the internet only? Be prepared that if you try to make a PrintScreen with all visible card details, it just does not work on the mobile phone.
Well, inform the casino about that.
I'm sure that if you access internet banking websites (no mobile app), you will be able to make a print screen, or at least see the virtual card - it worked for me.
Let me know if you managed that.
Да, приеха го, но сега ми поискаха извлечение от банковата сметка, където е отразен депозитът, който съм направил, след няколко дни ще ми е съдът и депозитът ще излезе, надявам се да няма проблем след това че съм спечелил достатъчно
Yes, they accepted it, but now they asked me for a bank account statement where the deposit I made is reflected, in a few days it will be my court date and the deposit will come out, I hope there will be no problem after that that I have won enough
Si me la aceptaron, pero ahora me pidieron un estado de cuenta de banco donde se vea reflejado el deposito que les hice, hasta en unos días es mi fecha de corte y ya saldrá el deposito, espero que no haya ningún problema después de eso ya que he ganado bastante
Добре, такъв документ е напълно нормален, така че ако го предоставите, проверката трябва да приключи. Това правилно ли е, моля?
Ok, such a document is perfectly normal so if you provide it, the verification should be over, is this correct, please?
Предполага се, но тъй като имам много голяма награда, донякъде се притеснявам да не поставят пречки, това казино не трябва да ограничава наградите, така че ще ви уведомя какво се случва
It is supposed to, but since I have a very large prize, I am somewhat worried that they will not put obstacles, this casino is not supposed to limit the prizes, so I will be letting you know what happens
Se supone, pero como tengo un premio muy grande, estoy algo preocupado de que ne pongan trabas, se supone que este casino no te limita los premios, así que les estaré avisando que pasa
Здравейте,
ако спечелите голяма печалба, понякога казиното започва с допълнителни проверки за сигурност. Просто се опитайте да ни сътрудничите и да ни информирате за напредъка си. Искам да се уверя, че всичко е наред. 🤞
Hello,
if you win big, sometimes the casino starts with further security checks. Just try to cooperate and inform us about your progress. I want to make sure that all is ok. 🤞
Колко време отнема плащането? Вече имам верифициран акаунт и не са ми платили, след като спечелих 50 хиляди. Поискаха ми преувеличени изисквания и аз им ги изпратих, но не помня колко време знам само, че им отне защо казах, че няма да им доставя удоволствието да обърнат вълната на някой Знаеш ли колко време не означава оценка
How long does it take to pay? I already have a verified account and they haven't paid me once I earned 50 thousand. They asked me for exaggerated requirements and I sent them to them but I don't remember how long I only know that it took them why I said I'm not going to give them the pleasure of reversing the wool someone You know how long they don't mean an estimate
Cuánto tardan en pagar ya tengo cuaenta verificada y no me han pagado una ves gane 50 mil me pidieron requisitos exagerados y se los mandé pero no recuerdo cuánto tiempo solo sé que tardaron por qué dije no les voy a dar el gusto de revertir la lana alguien sabe cuánto tiempo ellos no quieren decir un estimado
Здравейте, благодаря за толкова сложното описание.
Проблемът с допълнителната проверка е, че процесът и неговите резултати са трудни за оценка. За мен изглежда, че казиното е сигурно, че трябва да се направи, но процес като този изисква известно време. В резултат на това казиното трябва да се опита да ви информира, поне от време на време. Честно казано, тъй като не сме запознати с всички подробности и мотивацията на казиното, няма шанс да ви кажем точната дата.
Има смисъл да не отменяте тегления, освен ако не знаете повече за възможни трудни проблеми и се надявам, че няма да има такива.
Колко време чакахте това да свърши, мога ли да попитам?
Hello, thank you for such a complex description.
The problem with additional verification is that the process and its results are hard to estimate. To me, it seems the casino is certain it needs to be done, but a process like this requires some time. As a result, the casino should try to inform you, at least occasionally. Frankly, since we are not familiar with all the details and the casino's motivation, there is no chance to tell you the exact date.
It makes sense not to cancel withdrawals unless you know more about possible issues tough, and I hope there will be none.
How long have you been waiting for this to end, may I ask?
Здравейте, това е доста трудна ситуация и е още по-неприятно, когато не получите отговор.
И така, опитахте ли да пишете на доставчика, за да видите дали всичко е наред? Свързахте ли се с казиното чрез чат на живо или също изпратихте имейл? Бих пробвал пак с тях и ако не ти отговорят, пусни жалба.
Мислите ли, че можете да го направите?
Hi, this is quite a difficult situation and it's even more unpleasant when you don't get an answer.
So did you try to write to the provider to see if everything went well? Did you contact the casino via live chat or did you also send an email? I would try again with them and if they don't answer you, then file a complaint.
Do you think you can do it?
Някой имал ли е проблеми с кредитирането на печалба или бонуси?
В продължение на почти 2 месеца говоря с поддръжката за някои награди, които не са кредитирани и всеки отговор е един и същ, въпреки че има екранни снимки. Най-дразнещото е, че при всеки отговор ми сменят и съветника.
Has anyone had any issues with the crediting of earnings or bonuses?
For almost 2 months I have been talking to support about some prizes that are not credited and each response is the same despite having screenshots. The most annoying thing is that in each response they also change my advisor.
Alguien ah tenido problemas con la acreditación de ganacias o bonos?
Desde hace casi 2 meses tengo hablando con soporte por unos premios que no se acreditan y cada respuesta es l misma a pesar de tener capturas de pantalla lo más molesto es que en cada respuesta también me cambian de asesor.
Здравейте, това означава ли, че когато играете играта и спечелите, това не се добавя към баланса ви или има друг проблем? Колкото до бонусите, имате ли право на тях? Какво ви казва казиното за цялата работа?
Разкажи ми малко повече и може би заедно можем да разберем защо това може да е така.
Hi, so does that mean that when you play the game and win, it is not added to your balance or is there another problem? As for the bonuses, are you entitled to them? What does the casino tell you about the whole thing?
Tell me a bit more and maybe together we can figure out why this might be the case.
Здравей Джаро, така е.
Бонусите са тези, които печелите, като изпълнявате условията, тъй като някои изискват да играете $50,00 MXN в бинго игри, докато други са тези, които получавате и когато правите депозити.
В последния направете депозит от $300,00 MXN, за да спечелите 30 безплатни завъртания на стойност $2,00 MXN всяко.
Което при игра в първите завъртания получих печалба от приблизително. 138,00 миллиона долара
Но след като рундът с безплатни завъртания приключи, затварям играта и проверявам баланса си.
И забелязах, че печалбите от завъртанията не се кредитират, което беше странно.
Свързах се с поддръжката и ми казаха, че доставчикът на играта е посочил, че няма печалби...
А понякога е и въпрос на късмет... Знам го.
Но сериозно имаше печалби.
Друго нещо е, че е нелогично да не спечелите нито цент за 30 завъртания... Вярвам ви, за 3, 5, дори 10 завъртания. Но след 30?
Досадното е, че хората от поддръжката игнорират проблема ми, защото всеки отговор е от различен съветник, изглежда, че те просто копират и поставят съобщението от предишния съветник.
Hi Jaro, that's right.
Bonuses are those you earn by fulfilling the conditions, as some require you to play $50.00 MXN in bingo games, while others are also those you get when you make deposits.
In the latter, make a deposit of $300.00 MXN to earn 30 free spins worth $2.00 MXN each.
Which when playing in the first spins I got a profit of approx. $138.00 mxn
But after the free spins round is over I close the game and check my balance.
And I noticed that the winnings from the spins were not credited, which was strange.
I contacted support and they told me that the game provider indicated that there were no winnings...
And sometimes it's a matter of luck... I know that.
But seriously there were gains.
Another thing is that it is illogical that you don't win a cent in 30 spins... I believe you, in 3, 5, even 10 spins. But in 30?
The annoying thing is that the support people are ignoring my problem because each response is from a different advisor, it seems that they just copy and paste the message from the previous advisor.
Hola Jaro, así es.
Los bonos son los gane cumpliendo las condiciones ya que algunos requieren que jugara $50.00 MXN en los juegos de bingo, otros también que obtienes al realizar depositos.
En este último realice un depósito de $300.00 MXN para ganar 30 giros gratis con valor de $2.00 mxn cada uno.
Los cuales al jugar en los primeros giros obtuve una ganancia aprox. de $138.00 mxn
Pero al terminar la ronda de giros gratis cierro el juego y verifico mi saldo..
Y me percató que no se abono la ganacia de los giros lo cual fue extraño.
Me comunico con soporte y ellos me dicen que el proveedor de el juego indica que no hubo ganancias...
Y que a veces es cuestión de suerte... Eso lo se.
Pero en serio si hubo ganancias.
Otra es ilógico que de 30 giros no se gane ni un centavo.. te la creo que en 3, 5, hasta 10 giros. Pero de 30?
Lo molesto es que los de soporte se están rolando mi problema porque cada respuesta es un asesor diferente, parece que solo copian y pegan el mensaje del anterior asesor.
Разбира се, тогава бях прав. Е, имате ли някаква история на играта в профила си, където можете да видите, че наистина не сте спечелили нищо в нито едно завъртане? Това може да помогне.
Sure enough, I was right then. Well, do you have some gameplay history in your profile, where you could see that you really didn't win anything in any spin? That might help.
Да, всъщност отворих жалба, не знам дали можете да я видите в профила ми.
Там добавих всички подробности
Yes, in fact I opened a complaint, I don't know if you can see it on my profile.
There I added all the details
Si, de hecho abrí una queja, no se si la puedas ver en mi perfil.
Ahí agregue todos los detalles
За съжаление, както виждам в профила ви, тук няма подадена жалба с нашия екип.🤷♀️
Може би изпитахте някакви затруднения?🤔
Unfortunately, as I can see in your profile, there is no complaint submitted here with our team.🤷♀️
Did you experience some difficulties, perhaps?🤔
Просто изпратете нов и ни уведомете дали всичко е наред.
Just submit a new one, and let us know if everything is ok.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.