НачалоФорумКазинаPlayUZU Casino - обща дискусия

PlayUZU Casino - обща дискусия

 от juanmg0496
|
2 886 преглеждания 10 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayUZU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

здравейте, напоследък имам проблеми с ежедневните събития в секцията "изненади", регистрирам се в тях и отговарям на изискванията за получаване на наградата (обикновено на следващия ден), но ми се е случвало да не получавам наградите си, и участвах няколко дни в различни ежедневни събития, прочетох правилата и условията няколко пъти и се съобразявам с всички тях, винаги съм се опитвал да комуникирам с поддръжката, но все още не получавам отговор, надявам се да бъда мога да реша това, тъй като като цяло е много добро казино, само че напоследък имах това неудобство и мисля, че ми се е случвало и с ежедневните турнири 🙁

Автоматичен превод:
juanmg0496

Здравей.

За съжаление нямам идея как да ти помогна. Ако казиното не отговори, едва ли има какво да се направи по въпроса.

Дайте му още няколко дни. 🙁

Правилно ли разбирам, че този проблем включва само бонус средства или безплатни завъртания - не вашия реален баланс?

Просто искам да съм сигурен.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka

само бонус

Автоматичен превод:
juanmg0496

Е, ние го приемаме като средства, които казиното ви дава безплатно, така че зависи от казиното кой ще бъде възнаграден. Все пак трябва да има известна честност, дори когато работите с бонус средствата.

Виждам, че това казино е спечелило много добра репутация, бих искал да вярвам, че това е някакъв вид погрешно тълкуване. Опитахте ли да се свържете с техния чат на живо? Виждам, че поддържа само испански език, но можете да опитате Google Translate. Какво мислиш за това?

Моля, уведомете ме как се развива.

Автоматичен превод:

Сигурен съм, че имаше грешка в определено събитие, което се опитваше да изиграе 100 завъртания в една сесия на игра на определена игра. Уверих се да играя малко над 100 завъртания. Наградата трябваше да бъде доставена на следващия ден, което беше няколко безплатни завъртания, те така и не пристигнаха, предполагам, че системата не е открила, че съм играл 100 завъртания в сесията, пропуснах и награда за участие в турнир, в който беше втори, което беше парична награда, не дойде при мен тази награда. Имам известието, в което ми каза да съм сред първите места, но точно тази награда не пристигна.

Тези дни забелязах, че менютата и разделите са променени, това е ново казино, но има много други казина на същия собственик с добра репутация, предполагам, че като излъскам казиното, защото е ново, ще се задейства някакъв системен срив. Но това е специално, защото първите дни, когато участвах в събития и турнири, получих наградите си без проблем 🙂

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
juanmg0496

Все още мисля, че трябва да опитате да се свържете с казиното. Ако възникне някакъв бъг, казиното трябва да знае, така че никой друг да не се изправи пред същия проблем.

Ако ви харесва да играете там, мисля, че трябва да ги посъветвате. 😉

Написахте, че сте получили известието, това е глупаво и трябва да ви помогне да се справите с казиното.

Моля Ви да се свържете с тях.

Автоматичен превод:

PlayUzu е за мен едно от най-добрите казина, харесвам го, но имах много лош опит.

Имах залози от максимум $200 CLP в играта с 12 монети, трябва да имам повече от 300 завъртания и от един момент на друг залогът ми се промени от $200 CLP до $60 000 CLP по-късно до $4000 CLP и ми казаха, че съм избрал максимума количество. Историята ми на игра винаги е една и съща и никога не бих бил толкова тромав, за да играя целия си баланс, не съм нов в това. Свързах се с PlayUzu и отговорът беше, че залагам максимален залог, обясних им и показах цялата си история на играта и те настояха за същото.

Пак казвам, обичам PlayUzu, но в този не искаха да постигнат споразумение и ме обвиняваха за всичко.

Бих искал да възстановя поне 80% от този баланс, който имах.

Ще се радвам на вашата помощ с това.

Автоматичен превод:
Noffnoffero

Имате ли достъп до историята на залаганията си в казиното? Повечето казина го предлагат, така че трябва да можете да го проверите сами.

Автоматичен превод:

Поисках теглене на средствата си, след като провериха документите ми и е странно, че отнема толкова време за плащане, поддръжката не ми дава точен час кога могат да ми платят, какво да направя?

Автоматичен превод:
derasdeguillen

Здравейте, преместих публикацията ви под това конкретно казино. Колко време отнема тегленето? Поддръжката каза ли ви също каква е причината да отнеме толкова време?

Кажи ми.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини