преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayUZU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравейте, напоследък имам проблеми с ежедневните събития в секцията "изненади", регистрирам се в тях и отговарям на изискванията за получаване на наградата (обикновено на следващия ден), но ми се е случвало да не получавам наградите си, и участвах няколко дни в различни ежедневни събития, прочетох правилата и условията няколко пъти и се съобразявам с всички тях, винаги съм се опитвал да комуникирам с поддръжката, но все още не получавам отговор, надявам се да бъда мога да реша това, тъй като като цяло е много добро казино, само че напоследък имах това неудобство и мисля, че ми се е случвало и с ежедневните турнири 🙁
hello lately I have had problems with the daily events in the "surprises" section, I register in them and meet the requirements to receive the reward (usually the next day), but it has happened to me that I have not received my rewards, and I have participated for several days in different daily events, I have read the terms and conditions several times and I comply with all of them, I have always tried to communicate with support but I still do not get a response, I hope to be able to solve that since in general it is a very good casino, only that lately I have had this inconvenience, and I think it has also happened to me with the daily tournaments 🙁
hola ultimamente he tenido problemas con los eventos diarios de la seccion "sorpresas", me registro en ellos y cumplo los requisitos para poder recibir la recompensa (al dia siguiente por lo general) , pero me ha pasado que no he recibido mis recompensas, y he participado durante varios dias en diferentes eventos diarios,he leido los terminos y condiciones varias veces y cumplo con todos siempre he intentado comunicarme con soporte pero aun no obtengo respuesta , eso espero poder solucionarlo ya que en general es un muy buen casino , solo que ahora ultimo he tenido este inconveniente, y creo que tambien me ha pasado con los torneos diarios 🙁
Здравей.
За съжаление нямам идея как да ти помогна. Ако казиното не отговори, едва ли има какво да се направи по въпроса.
Дайте му още няколко дни. 🙁
Правилно ли разбирам, че този проблем включва само бонус средства или безплатни завъртания - не вашия реален баланс?
Просто искам да съм сигурен.
Благодаря ти.
Hello there.
Sadly, I have no idea how to help you. If the casino does not respond, there is hardly anything to do about it.
Give it a few more days. 🙁
Do I understand correctly that this issue only involves bonus funds or free spins - not your real balance?
I just want to be sure.
Thank you.
Е, ние го приемаме като средства, които казиното ви дава безплатно, така че зависи от казиното кой ще бъде възнаграден. Все пак трябва да има известна честност, дори когато работите с бонус средствата.
Виждам, че това казино е спечелило много добра репутация, бих искал да вярвам, че това е някакъв вид погрешно тълкуване. Опитахте ли да се свържете с техния чат на живо? Виждам, че поддържа само испански език, но можете да опитате Google Translate. Какво мислиш за това?
Моля, уведомете ме как се развива.
Well, we take it as funds that the casino gives to you for free so it's up to the casino who will be rewarded. Still, there must be some kind of honesty even while dealing with the bonus funds.
I can see that this casino earned a very good reputation, I would like to believe that this is some kind of missimpretation. Have you tried contacting their live chat? I can see it only supports the Spanish language but you can try Google Translate. What do you think about it?
Please let me know how it develops.
Сигурен съм, че имаше грешка в определено събитие, което се опитваше да изиграе 100 завъртания в една сесия на игра на определена игра. Уверих се да играя малко над 100 завъртания. Наградата трябваше да бъде доставена на следващия ден, което беше няколко безплатни завъртания, те така и не пристигнаха, предполагам, че системата не е открила, че съм играл 100 завъртания в сесията, пропуснах и награда за участие в турнир, в който беше втори, което беше парична награда, не дойде при мен тази награда. Имам известието, в което ми каза да съм сред първите места, но точно тази награда не пристигна.
Тези дни забелязах, че менютата и разделите са променени, това е ново казино, но има много други казина на същия собственик с добра репутация, предполагам, че като излъскам казиното, защото е ново, ще се задейства някакъв системен срив. Но това е специално, защото първите дни, когато участвах в събития и турнири, получих наградите си без проблем 🙂
I'm sure there was a bug in a particular event, which was trying to play 100 spins in a single play session of a particular game. I made sure to play just over 100 spins. The prize was supposed to be delivered the next day, which was some free spins, they never arrived, I guess the system did not detect that I played 100 spins in the session, I also missed a prize for having participated in a tournament where I was second, which was a cash prize did not come to me that prize. I have the notification where he told me to be among the first places, but that particular prize did not arrive.
I have noticed these days that the menus and sections have been modified, it is a new casino but it has many other casinos of the same owner with a good reputation, I suppose that by polishing the casino because it is new, it will have triggered some system failure. But this is particular because the first days where I participated in events and tournaments, I received my prizes without any problem 🙂
Estoy seguro que hubo un error en un evento en particular, que trataba de jugar 100 giros en una sola sesión de juego de un juego en particular. Me asegure de jugar poco más de 100 giros. Se supone el premio lo entregaban al día siguiente, que era unos giros gratis, nunca llegaron, supongo que el sistema no detectó que jugue 100 giros en la sesión, también me paso de un premio por haber participado en un torneo donde quede segundo que era un premio en efectivo no me llegó aquel premio. Tengo la notificación donde me avisaba que quede dentro de los primeros lugares, pero no llegó ese premio en particular.
He notado estos días que han modificado los menús y las secciones, es un casino nuevo pero tiene muchos otros casino del mismo dueño con buena reputación, supongo que al estar puliendo el casino por ser nuevo, habrá gatillado algún fallo del sistema. Pero esto es particular porque los primeros días donde participe en eventos y torneos, recibía mis premios sin ningún problema 🙂
Все още мисля, че трябва да опитате да се свържете с казиното. Ако възникне някакъв бъг, казиното трябва да знае, така че никой друг да не се изправи пред същия проблем.
Ако ви харесва да играете там, мисля, че трябва да ги посъветвате. 😉
Написахте, че сте получили известието, това е глупаво и трябва да ви помогне да се справите с казиното.
Моля Ви да се свържете с тях.
I still think you should try to contact the casino. If some bug occurred, the casino must know so nobody else faces the same issue.
If you like playing there I think you should advise them. 😉
You wrote you receiced the notification, that's goos and should help you dealing with the casino.
I ask you kindly to contact them.
PlayUzu е за мен едно от най-добрите казина, харесвам го, но имах много лош опит.
Имах залози от максимум $200 CLP в играта с 12 монети, трябва да имам повече от 300 завъртания и от един момент на друг залогът ми се промени от $200 CLP до $60 000 CLP по-късно до $4000 CLP и ми казаха, че съм избрал максимума количество. Историята ми на игра винаги е една и съща и никога не бих бил толкова тромав, за да играя целия си баланс, не съм нов в това. Свързах се с PlayUzu и отговорът беше, че залагам максимален залог, обясних им и показах цялата си история на играта и те настояха за същото.
Пак казвам, обичам PlayUzu, но в този не искаха да постигнат споразумение и ме обвиняваха за всичко.
Бих искал да възстановя поне 80% от този баланс, който имах.
Ще се радвам на вашата помощ с това.
PlayUzu is for me one of the best casinos, I love it, but I had a very bad experience.
I had bets of a maximum of $200 CLP in the 12 Coins game, I must have more than 300 spins and from one moment to another my bet changed from $200 CLP to $60,000 CLP later to $4000 CLP and they tell me that I selected the maximum amount. My playing history is always the same and I would never be so clumsy to play all my balance, I am not new to this. I contacted PlayUzu and the answer was that, that I put maximum bet, I explained to them and I showed all my game history and they insisted on the same.
I say again, I love PlayUzu but in this one they did not want to reach an agreement and they blamed me for everything.
I would like to recover at least 80% of that balance that I had.
I would appreciate your help with this.
PlayUzu es para mí de los mejores casinos, a mi me encanta, pero tuve una muy mala experiencia.
Tenía apuestas de máximo $200 CLP en el juego 12 Coins, debo tener mas de 300 tiradas y de un momento a otro mi apuesta cambio de $200 CLP a $60.000 CLP después a $4000 CLP y me dicen que yo seleccioné monto máximo. Mi historial de juego es siempre el mismo y nunca sería tan torpe de jugar todo mi saldo, no soy novato en esto. Me comunique con PlayUzu y la respuesta fue esa, que yo puse apuesta maxima, les expliqué y mostré todo mi historial de juego e insistieron en lo mismo.
Vuelvo a decir, me encanta PlayUzu pero en esta no quisieron llegar a un acuerdo y me culparon de todo.
Me gustaría recuperar al menos el 80% de ese saldo que tenía.
Agradecería su ayuda con esto.
Имате ли достъп до историята на залаганията си в казиното? Повечето казина го предлагат, така че трябва да можете да го проверите сами.
Do you have access to your betting history in the casino? Most of casinos have it available so you should be able to check this on your own.
Поисках теглене на средствата си, след като провериха документите ми и е странно, че отнема толкова време за плащане, поддръжката не ми дава точен час кога могат да ми платят, какво да направя?
I requested a withdrawal of my funds, after they verified my documents, and it is strange that it takes so long to pay, the support does not give me an exact time of when they can pay me, what should I do?
Solicite un retiro de mis fondos , despues de que me verificaran mis documentos , y es raro que se demoren tanto en pagar , el soporte no me da un tiempo exacto de cuando podran pagarme , que debo hacer?
Здравейте, преместих публикацията ви под това конкретно казино. Колко време отнема тегленето? Поддръжката каза ли ви също каква е причината да отнеме толкова време?
Кажи ми.
Hi, I've moved your post under this particular casino. How long does it take to make your withdrawal ? Did the support also tell you what is the reason for it taking so long ?
Let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.