преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playpalm Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер Можете ли да ми помогнете да проверя условията за бонус? По принцип депозирах €25 и получих бонус от €25. Получих и 50+50 безплатни завъртания, които изиграх. Накратко достигнах баланс от €609, но веднага щом достигнах изискването за залагане, балансът беше автоматично намален на €250... Чудя се дали това е правилно...
Good evening. Can you help me check the bonus conditions? Basically I deposited €25 and received a bonus of €25. I also received 50+50 free spins that I played. In short I reached a balance of €609, but as soon as I reached the wagering requirement, the balance was automatically reduced to €250....I wonder if this is correct...
Buonasera. Potete aiutarmi a verificare le condizioni del bonus? In pratica ho depositato euro 25 e ricevuto un bonus di euro 25. Ho ricevuto anche 50+50 free spins che ho giocato. In breve ho raggiunto un saldo di euro 609, ma non appena ho raggiuto il requisito di scommessa, il saldo è stato automaticamente ridotto a euro 250....mi chiedo se è corretto...
Най-добрият начин, когато не сте сигурни за правилата на някой бонус, е да се свържете с поддръжката. Винаги трябва да обясняват всичко.
Проверихте ли какъв е максималният лимит за теглене?
The best way, whenever you are unsure about the rules of any bonus, is to contact the support. They should always explain everything.
Have you checked what the maximum withdrawal limit was there?
Buongiorno. Prima di giocare ho visto quanto riportato su Guru e letto anche le condizioni che dicono:
7.1.3. Максималната сума на бонуса е 100% от сумата на депозита, но не повече от €1000 / $1000 / 4500 zł + сума на печалбите, получени след приключване на безплатните завъртания.
7.1.4 Максималните печалби, които ще бъдат изплатени на ПЪРВИЯ ДЕПОЗИТ в „Бонус за първи депозит" са x40 от направения депозит, но не повече: €2,000 / $2,000 / 9,000 zł. Моля, имайте предвид, че всяка надвишена сума ще бъде конфискувана, преди да поискате теглене.
Buongiorno. Prima di giocare ho visto quanto riportato su Guru e letto anche le condizioni che dicono:
7.1.3. The maximum bonus amount is 100% of the deposit amount, but not more than €1,000 / $1,000 / 4,500 zł + amount of winnings obtained after the completion of the free spins.
7.1.4 The maximum winnings that will be paid to the FIRST DEPOSIT in the "First Deposit Bonus" is x40 of the deposit made, but no more: €2,000 / $2,000 / 9,000 zł. Please note that any amount in excess will be forfeited prior to requesting a withdrawal.
Въпросът е да разберете какво вярва казиното. Можете ли да се свържете с чата или поддръжката и да ги помолите за обяснение, моля? Тогава можем да сравним това с правилата.
The point is to understand what the casino belives. Can you contact the chat or support and ask them for an explanation, please? We can than compare that to the rules.
Si ho inviato una mail te la trascrivo qui:
„На 1 февруари направих депозит от 25 евро чрез jetoncash и поисках бонус за първи депозит (100%) + безплатни завъртания, които редовно играех.
Играх и изпълних изискването за залагане. По времето, когато достигнах изискването за залагане, балансът ми (бонус сметка) беше 609,23 евро... веднага след като този баланс беше намален на 250 евро и влезе в реалната сметка, която след това играх и загубих.
Въпреки това, въз основа на вашите правила и условия на игра и по-специално чл
7.1.4 Максималните печалби, които ще бъдат изплатени на ПЪРВИЯ ДЕПОЗИТ в „Бонус за първи депозит" са x40 от направения депозит, но не повече: €2,000 / $2,000 / 9,000 zł. Моля, имайте предвид, че всяка надвишена сума ще бъде конфискувана, преди да поискате теглене.
Не разбирам защо става от 609,23 на 250 евро .....
Затова Ви моля спешно да извършите необходимите проверки и да ми предоставите необходимите разяснения.
поздрави "
hanno risposto di aver interessato il dipartimento competente....
Si ho inviato una mail te la trascrivo qui:
"On February 1st I made a deposit of 25 euros via jetoncash and requested the first deposit bonus (100%) + free spins which I regularly played.
I played and completed the wagering requirement. At the time I reached the wagering requirement my balance (bonus account) was 609.23 euros....immediately after this balance was reduced to 250 euros and entered into the real account which I then played and lost.
However, based on your terms and conditions of play and specifically art
7.1.4 The maximum winnings that will be paid to the FIRST DEPOSIT in the "First Deposit Bonus" is x40 of the deposit made, but no more: €2,000 / $2,000 / 9,000 zł. Please note that any amount in excess will be forfeited prior to requesting a withdrawal.
I don't understand why it goes from 609.23 to 250 euros .....
So I beg you to kindly urgently carry out the necessary checks and provide me with the necessary explanations.
Kind regards "
hanno risposto di aver interessato il dipartimento competente....
И така, това е, което изпратихте в чата, нали?
Има ли отговор до момента?
So, this is what you sent to the chat, right?
Any reply by now?
Уважаеми А,
Надяваме се, че се справяте добре!
Ще прехвърлим това искане на съответния отдел. Моля, изчакайте отговор с резултата на имейла си.
Ако имате нужда от допълнителна помощ - свържете се с нас 24/7!
поздрави
Екип за поддръжка на Playpalm Casino
Отговор на 2/02/2025
Dear A,
We hope you are doing well!
We will transfer this request to the appropriate department. Kindly ask you to wait for an answer with the result on your email.
Should you need any further assistance-contact us 24/7!
Regards,
Playpalm Casino Support Team
Risposta del 2/02/2025
Благодаря ви за тази информация.
Не се колебайте обаче да напишете вашите собствени думи тук.😉
Всеки път, когато имате актуална информация относно вашето оттегляне, моля, уведомете ни и ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, ние сме тук за вас.
Thank you for this information.
Don't hesitate to write your own words here, though.😉
Whenever you have any update regarding your withdrawal, please let us know, and if you feel that you need some help from our complaint team, we're here for you.
La risposta finale del casino
„Скъпи А,
Благодаря ви, че се свързахте.
Прегледахме вашия залог и можем да потвърдим, че е изчислен правилно.
Както е посочено в нашите Правила и условия, максималната печалба е ограничена до €2000 за най-високата възможна сума на бонуса (€1000).
Тъй като получихте бонус от €25, максималната ви печалба съответно беше определена на €250, които бяха правилно кредитирани във вашата сметка.
Съжаляваме, ако условията са неясни.
Винаги се стремим да направим нашите Правила и условия възможно най-прозрачни и ще вземем предвид вашите отзиви за бъдещи подобрения.
Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.
поздрави
Екип за поддръжка на Playpalm Casino
Cosa ne pensate?
La risposta finale del casino
"Dear A,
Thank you for reaching out.
We’ve reviewed your bet, and we can confirm that it was calculated correctly.
As stated in our Terms & Conditions, the maximum win is capped at €2000 for the highest possible bonus amount (€1000).
Since you received a €25 bonus, your maximum win was accordingly set at €250, which has been correctly credited to your account.
We’re sorry if the conditions were unclear.
We always strive to make our Terms & Conditions as transparent as possible and will take your feedback into account for future improvements.
If you have any further questions, feel free to contact us.
Regards,
Playpalm Casino Support Team
Cosa ne pensate?
здрасти
Много вероятно ще ви разочаровам тук. Искам да кажа, какво можем да кажем? Казиното очевидно е направило заключението; не знаем въз основа на какви факти, така че честно казано нямам представа какво да кажа.
Смятате ли това заключение за нереално, моля? Ако е така, предлагам да подадете жалбата. По принцип няма да стигнем по-нататък във форума, бих казал.
Hi!
I'm very likely going to disappoint you here. I mean, what can we say? The casino has obviously made the conclusion; we do not know based on what facts, so I honestly have no idea what to say.
Do you consider this conclusion to be unreal, please? If so, I suggest submitting the complaint. Basically we won't get further on the forum, I'd say.
вярно Няма да подавам жалба. Закрих акаунта си. Въпреки това ви каня да коригирате информацията относно правилата и условията на бонуса, които следователно са неправилни.
Right. I will not file a complaint. I have closed my account. However, I invite you to correct the information about the terms and conditions of the bonus which are therefore incorrect.
Giusto. Non presenterò reclamo. Ho chiuso account. Vi invito però a correggere le informazioni circa i termini e le condizioni del bonus che non sono dunque corrette.
За съжаление ние тук не можем да го променим. Тя ще трябва да бъде променена директно от казиното и само след това, ако има направена промяна, нашият екип за данни може да я промени и на нашия уебсайт, ако информацията е неправилна.
Всеки път, когато откриете нещо подобно, че някаква информация е актуализирана в казиното, можете да ни пишете директно и ние ще актуализираме всичко, за да бъде правилно. Можете да го направите в долната част на всеки преглед на казиното на нашия уебсайт:
Оценяваме всяко сътрудничество от нашите потребители като това.
Unfortunately, we here are unable to change it. It will have to be changed diresctly from the casino, and only than, if there is any change made, our data team can change it also on our website, if the information is incorrect.
Whenever you find something like this, that some information has been updated at the casino, you can write it to us directly and we'll update everything to be correct. You can do it on the botoom of every review of the casino on our website:
We appreciate every cooperetation from our users like this.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.