НачалоФорумКазинаPlaypalm Casino - обща дискусия

Playpalm Casino - обща дискусия

 от cr02086
|
707 преглеждания 13 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playpalm Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Добър вечер Можете ли да ми помогнете да проверя условията за бонус? По принцип депозирах €25 и получих бонус от €25. Получих и 50+50 безплатни завъртания, които изиграх. Накратко достигнах баланс от €609, но веднага щом достигнах изискването за залагане, балансът беше автоматично намален на €250... Чудя се дали това е правилно...

Автоматичен превод:
cr02086

Най-добрият начин, когато не сте сигурни за правилата на някой бонус, е да се свържете с поддръжката. Винаги трябва да обясняват всичко.

Проверихте ли какъв е максималният лимит за теглене?

Автоматичен превод:
Romi

Buongiorno. Prima di giocare ho visto quanto riportato su Guru e letto anche le condizioni che dicono:

7.1.3. Максималната сума на бонуса е 100% от сумата на депозита, но не повече от €1000 / $1000 / 4500 zł + сума на печалбите, получени след приключване на безплатните завъртания.


7.1.4 Максималните печалби, които ще бъдат изплатени на ПЪРВИЯ ДЕПОЗИТ в „Бонус за първи депозит" са x40 от направения депозит, но не повече: €2,000 / $2,000 / 9,000 zł. Моля, имайте предвид, че всяка надвишена сума ще бъде конфискувана, преди да поискате теглене.

Автоматичен превод:
cr02086

Въпросът е да разберете какво вярва казиното. Можете ли да се свържете с чата или поддръжката и да ги помолите за обяснение, моля? Тогава можем да сравним това с правилата.

Автоматичен превод:

Si ho inviato una mail te la trascrivo qui:

„На 1 февруари направих депозит от 25 евро чрез jetoncash и поисках бонус за първи депозит (100%) + безплатни завъртания, които редовно играех.

Играх и изпълних изискването за залагане. По времето, когато достигнах изискването за залагане, балансът ми (бонус сметка) беше 609,23 евро... веднага след като този баланс беше намален на 250 евро и влезе в реалната сметка, която след това играх и загубих.

Въпреки това, въз основа на вашите правила и условия на игра и по-специално чл

7.1.4 Максималните печалби, които ще бъдат изплатени на ПЪРВИЯ ДЕПОЗИТ в „Бонус за първи депозит" са x40 от направения депозит, но не повече: €2,000 / $2,000 / 9,000 zł. Моля, имайте предвид, че всяка надвишена сума ще бъде конфискувана, преди да поискате теглене.

Не разбирам защо става от 609,23 на 250 евро .....

Затова Ви моля спешно да извършите необходимите проверки и да ми предоставите необходимите разяснения.

поздрави "

hanno risposto di aver interessato il dipartimento competente....

Автоматичен превод:
cr02086

И така, това е, което изпратихте в чата, нали?

Има ли отговор до момента?

Автоматичен превод:
Romi

Уважаеми А,


Надяваме се, че се справяте добре!


Ще прехвърлим това искане на съответния отдел. Моля, изчакайте отговор с резултата на имейла си.


Ако имате нужда от допълнителна помощ - свържете се с нас 24/7!

поздрави

Екип за поддръжка на Playpalm Casino


Отговор на 2/02/2025

Edited
Автоматичен превод:
cr02086

Благодаря ви за тази информация.

Не се колебайте обаче да напишете вашите собствени думи тук.😉

Всеки път, когато имате актуална информация относно вашето оттегляне, моля, уведомете ни и ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, ние сме тук за вас.

Автоматичен превод:
Romi

La risposta finale del casino


„Скъпи А,


Благодаря ви, че се свързахте.


Прегледахме вашия залог и можем да потвърдим, че е изчислен правилно.


Както е посочено в нашите Правила и условия, максималната печалба е ограничена до €2000 за най-високата възможна сума на бонуса (€1000).


Тъй като получихте бонус от €25, максималната ви печалба съответно беше определена на €250, които бяха правилно кредитирани във вашата сметка.




Съжаляваме, ако условията са неясни.


Винаги се стремим да направим нашите Правила и условия възможно най-прозрачни и ще вземем предвид вашите отзиви за бъдещи подобрения.




Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

поздрави

Екип за поддръжка на Playpalm Casino


Cosa ne pensate?

Edited
Автоматичен превод:
cr02086

здрасти

Много вероятно ще ви разочаровам тук. Искам да кажа, какво можем да кажем? Казиното очевидно е направило заключението; не знаем въз основа на какви факти, така че честно казано нямам представа какво да кажа.

Смятате ли това заключение за нереално, моля? Ако е така, предлагам да подадете жалбата. По принцип няма да стигнем по-нататък във форума, бих казал.

Автоматичен превод:
Radka

вярно Няма да подавам жалба. Закрих акаунта си. Въпреки това ви каня да коригирате информацията относно правилата и условията на бонуса, които следователно са неправилни.

Автоматичен превод:
cr02086

Ще го разгледаме и ще коригираме. 🙂

Автоматичен превод:
cr02086

За съжаление ние тук не можем да го променим. Тя ще трябва да бъде променена директно от казиното и само след това, ако има направена промяна, нашият екип за данни може да я промени и на нашия уебсайт, ако информацията е неправилна.

Всеки път, когато откриете нещо подобно, че някаква информация е актуализирана в казиното, можете да ни пишете директно и ние ще актуализираме всичко, за да бъде правилно. Можете да го направите в долната част на всеки преглед на казиното на нашия уебсайт:

file

Оценяваме всяко сътрудничество от нашите потребители като това.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини