преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayOJO Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Внимание, потребителите ще бъдат пренасочени към https://www.playojo.de/, няма да получите никаква комисионна и чатът е дефектен, защото постоянно излизате от пренасочването.
Attention, users will be redirected to https://www.playojo.de/ you will not get any commission and the chat is faulty because you are constantly being logged out by the redirect.
Achtung Nutzer werden weiter geleitet auf https://www.playojo.de/ ihr kriegt keine Provision dadurch und der Chat ist fehlerhaft da sie durch die Umleitung ständig abgemeldet werden.
Наистина не съм сигурен за какво говориш. Ако сте регистрирани в партньорската програма на казиното, получавате своя уникален линк. След като някой щракне върху него и след това бъде пренасочен към локализиран уебсайт на казино (.de), тогава няма значение.
Виждам в нашата система, че имаме около 15 различни връзки към казиното, включително локализирана версия за Германия, България, Австрия, Швеция и т.н.
I'm not really sure what you're talking about. If you're registered in the casino's affiliate programme, you get your unique link. Once someone clicks on it and then gets redirected to a localised casino website (.de), then it shouldn't matter.
I can see in our system that we have about 15 different links for the casino, including localised version for Germany, Bulgaria, Austria, Sweden etc.
сега, когато casino.com се затваря и търся друг канадски приятелски сайт и това, което прочетох в по-голямата си част, play ojo вижда нагоре и нагоре. но в уеб версията на сайта как да минимизирам ужасното меню от лявата страна. изглежда не мога да намеря начин
now that casino.com is closing up and have been searching for another Canadian friendly site and what I have read for the most part play ojo sees on the up and up. but on the web version of the site how do I minimize the horrible menu on the left side. cant seem to find a way
Здравейте.
Това е нещо, което бих казал на техния оператор за чат на живо. 🙂
Ако случайно намерите решението, моля, върнете се и споделете. Проверих за кратко уебсайта и наистина менюто е дразнещо 😀. Аз също бих предпочел по-тъмен цвят на фона...
Hello.
This is something I would tell their live chat operator. 🙂
If you happen to find the solution, please come back and share. I briefly checked the website and indeed, the menu is irritating 😀. I would also prefer a darker background color...
Тук всичко е наред. Опитахте ли отново да разгледате сайта на казиното? Ако ситуацията продължава, моля, свържете се с вашия интернет доставчик. Може би биха могли да помогнат. Непременно ни информирайте, моля, за резултата.
It is all good here. Have you tried to view the site of the casino again? If the situation still continues, please contact your internet provider. Perhaps they could help. Surely inform us, please, about the outcome.
Всеки друг, който има проблем с playojo и играта пазител на съкровища спечелих 9200, сега те казват, че това е проблем и ми предложиха 100 завъртания и ми отнеха печалбата от 9200 долара.
Anyone else having an issue with playojo and a treasure keeper game i won 9200 now they are saying it was a glitch and offered me 100 spins and took away my 9200 dollar win.
Какво показва в историята ви на игра, ако победите са законни, тогава ще се покаже там. Ако не и сте го спечелили от едно завъртане, тогава може да е било грешка.
What does it show in your playing history, if the wins are legit then it will show there. If not and you won it from one spin then it might have been a glitch.
Беше над 12 часа. Те казват, че разработчиците на играта са надграждали играта и проблем е причинил твърде много победи (моите думи).
It was over a 12hr period. They are saying the game developers were upgrading the game and a glitch cause too many wins ( my words).
Не трябва да надстройва игра и да ви позволява да играете едновременно. За съжаление казиното може да каже това и да не плати, защото е в техните правила и условия. Вижте какво казва екипът тук
Shouldn't be upgrading a game and letting you play at the same time. Unfortunately the casino can say that and not pay because it's in their terms and conditions. See what the team here say
да Пуснах жалба. Това е напълно нелепо. В разговор с 2 други онлайн, които бяха измамени за печалбите си, това продължи 24+ часа. Тогава почти 48 часа след като playojo ни изпрати имейл, че това е проблем и ни предложи само 50 до 100 безплатни завъртания. Ядосан съм, защото прекарах 12+ часа в игра. Спечелих 9200, но само 2 големи печалби около 1k всяка. Всички други печалби бяха малки през всичките тези часове.
Yes. I put in a complaint. It's completely ridiculous. In talking to 2 others online who were scammed out of their winnings it was going for 24+ hours. Then almost 48hrs after playojo emailed us say it was a glitch and only offered us 50 to 100 free spins. I'm pissed cause I spent 12+ hours playing it. I won 9200 but only 2 big wins around 1k each. All other winnings were small over all those hours.
Всеки друг, който има проблем с playojo и играта пазител на съкровища спечелих 9200, сега те казват, че това е проблем и ми предложиха 100 завъртания и ми отнеха печалбата от 9200 долара.
Anyone else having an issue with playojo and a treasure keeper game i won 9200 now they are saying it was a glitch and offered me 100 spins and took away my 9200 dollar win.
Здравейте, когато казиното ви каза, че играта е повредена, доставчикът потвърди ли го или не? Опитахте ли да проверите историята на игрите си, както каза играчът, който ви отговори? Понякога тези неща могат да се случат и за съжаление не можете да се подготвите за тях.
Разбира се, най-доброто би било, ако доставчикът на играта надстрои играта, да не е възможно да я играете, но не съм съвсем сигурен как работят тези неща.
Hello, so when the casino told you the game was glitched, did the provider confirm it or not? Did you try to check your gaming history like the player who wrote you back said? Sometimes these things can happen and unfortunately you can't prepare for them.
Of course the best thing would be that if the game provider upgrades the game it shouldn't be possible to play it, but I'm not exactly sure how such things work.
Аз го направих. Случих се за период от 12 часа. Стриктно играх тази игра през всичките 12 часа. Удряше често, но не постоянно. Имах само 2 големи удара, ако всеки беше около хиляда. През повечето време беше под 100 долара хитове, но с много разпръснати бонуси.
I did. I happened over a 12 hr period. I strictly played that game the whole 12 hrs . It was hitting often but not constantly. I only had 2 big hits if around a thousand each. Most of the time it was under 100 dollar hits but lots of scattered bonuses.
Добре, и доставчикът на играта по някакъв начин е коментирал това или изобщо не?
Okay, and the game provider has somehow commented on this or not at all?
Ya playojo отговори, като каза, че това е проблем и отнема печалбите. RFRANCO Разработчиците на играта не са казали нищо. Запазих всички комуникации. Има нещо странно в това. Не е като да съм спечелил големи суми. Отне ми 12 часа, за да стигна до 9200.
Ya playojo has responded with saying it was a glitch and taking away the winnings. RFRANCO The game developers haven't said anything. I kept all the communications. Something is strange about it. It's not like I won large amounts. It took me 12 hrs to get to 9200.
Понякога се случва и за съжаление казиното не може да направи нищо по въпроса.
Но имате открита жалба, така че ще видим дали нещо може да бъде разрешено или как ще се развие.
Стискам ти палци.🤞
Sometimes it happens and unfortunately there is nothing the casino can do about it.
But you have an open complaint, so we'll see if something can be resolved or how it turns out.
I'll keep my fingers crossed for you.🤞
Дори не съм чувал за tgus да се случва преди. Трудно ми е да повярвам, че могат просто да кажат „упс" и да анулират победа по този начин! Не ми вдъхва голямо доверие в онлайн хазарта. Надявам се да мога да получа малко помощ, но предполагам, че просто ще трябва да изчакам и да видя. 12 часа игра! Правя $55 на час, когато работя. Трябва да го таксувам!! Хаха, благодаря, оценявам го
I have never even heard of tgus happening before. I find it hard to believe they can just say "oops" and void a win like that! Doesn't leave me with much confidence in online gambling. I hope I can get some help but I guess I'll just have to wait and see. 12 hrs of playing the game! I make $55 an hour when working. I should charge that!! Haha thank you I appreciate it
Разбирам как се чувстваш, защото на никого и дори на мен не би ми харесало, ако спечеля и внезапно има някакъв проблем или техническа грешка. Истината е, че понякога е неизбежно, но най-добре би било винаги по някакъв начин да бъде доказано, че наистина се е случило и че казиното не си го е измислило. Ето защо нашият екип ще го разгледа и се надяваме да получим подходящ отговор.
Ще видим.
I understand how you feel because nobody and not even me would like it if I win and suddenly there is some glitch or technical error. The truth is that sometimes it's unavoidable, but the best thing would be if it's always somehow substantiated that it really happened and that the casino didn't just make it up. That's why our team will be looking into it and hopefully we'll get a relevant answer.
We'll see.
За съжаление никога не съм чел условията и споразуменията до вчера. Но трябва да кажа, че трябва да поемат известна отговорност. Ако беше кратък проблем и спечелих парите с няколко завъртания с огромни бонуси, определено щях да разбера. Но за 12+ часа с много загуби и само няколко големи печалби определено изглежда, че са изпуснали топката да наблюдават сайта си. Печелех много по-често, отколкото обикновено. Но като се има предвид това, играя почти всеки ден през последната година и никога не съм печелил над 3k. Когато имате приятели, които печелят 10k + много. Така че не изглеждаше невъзможно. Това, казано след 12+ часа игра на 1 игра и почти 48 часа преди анулирането на моята победа, ми изглежда ужасно подозрително, но загубата на 10 вероятно ще направи всички подозрителни. хаха
Unfortunately i have never read the terms and agreements till yesterday. But I have to say they should take some responsibility. If it was a short glitch and I won the money in a few spins with huge bonuses i would definitely understand. But for 12+ hours of lots of losses and only a couple big wins it definitely seems like they dropped the ball on monitoring their site. I was winning way more often then I normally do. But that being said i play almost every day for the last year and have never won over 3k. Where a have friends that win 10k + a lot. So it didn't seem impossible. That being said after 12+ hrs of playing 1 game and almost 48hrs before voiding my win seems awfully suspicious to me but losing 10 would probably make everyone suspicious. Lol
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.