ФорумКазинаPlaygrand не изплаща

Playgrand не изплаща

преди 1 година от Kyliecancer25
|
1958 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Близо месец чакам теглене към моя акаунт в Skrill. Когато се свързах с тях чрез чат на живо, те казаха, че средствата са освободени и трябва да видя плащане след 2 до 3 дни.

Никога не съм получавал това и Skrill обикновено е незабавен и не са получавали плащане от тях. Получих номер на транзакция от казиното, че тегленето е извършено, но не е било. Имам чувството, че са вложили в нечий друг Skrill акаунт, но не мога да съм сигурен.

Когато разговарям на живо с тях (всеки ден), получавам един и същ отговор - проучва се и е изпратен до съответния отдел и ще получа имейл, когато имат отговор за мен.

Те ще могат да видят къде са средствата, тъй като те са тези, които обработиха моето теглене и очевидно не бяха за мен, това не е мой проблем.

Те ми изпратиха разписка за теглене на транзакция, която съдържа парите ми за депозит, но произволен имейл, в който са депозирали средствата. Този имейл не беше мой, че Skrill акаунтът не беше мой.

Чувствам, че трябва да ми дадат парите, които спечелих, и да реша проблема, тъй като очевидно това са техни неща, а не мои.

Автоматичен превод:
Kyliecancer25
преди 1 година

Получих подобно оплакване за тази платформа от друг потребител. Проблеми, подобни на вашите, ако нямате нищо против, можете да обясните ситуацията си по-подробно, определено ще ви помогна да извадите всичко. Това е, което правя, изпратете ми съобщение

Chelseamathers852 в gmail com

Автоматичен превод:
Kyliecancer25
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да чуя, че имате проблеми с казиното. Според това, което описахте, това е необичайна ситуация за мен, защото от казиното ви казаха, че са ви изпратили пари, но те не са пристигнали в сметката ви. Може би просто е станала грешка или недоразумение, за което се надявам казиното да ви уведоми, след като разследва. Правили ли сте някога теглене в това казино? Ако е така, имали ли сте някога подобен проблем?

Както и да е, мисля, че един месец е много време и бих ви препоръчал да подадете жалба, която може да бъде полезна в случая. Мисля, че казиното има доста висок индекс на безопасност и може да се опита да разреши вашата ситуация.

Независимо от това, ако парите пристигнат във вашата сметка или ако научите нова информация, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини