преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Players Club VIP Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвам се да изтегля парите си от това казино, но ми е наистина трудно. Няма чат на живо и те не отговарят на имейлите ми.
Всяка помощ ще бъде наистина оценена.
I am trying to withdraw my money from this casino but am having a really hard time. There is no live chat and they are not replying to my e-mails.
Any help would be really really appreciated.
Здравей bigbones,
няма да те лъжа. Това казино има абсолютно ужасен рейтинг . Един от най-лошите в нашия сайт. Казиното работи без лиценз, така че единственото, което мога да ви посъветвам, е да подадете жалба на нашия уебсайт . Прилагам и обяснение на целия процес на оплакване . В бъдеще мога също да ви препоръчам да избирате казина с по-добър рейтинг... добрите казина имат рейтинг 6,5 или повече на нашия уебсайт . Казината с по-добър рейтинг е по-вероятно да се опитат да разрешат оплаквания, отколкото тези с ниски рейтинги. Стискам палци да успееш някак да си вземеш парите. 🤞🍀
Hello bigbones,
I will not lie to you. This casino has an absolutely terrible rating. One of the worst on our site. The casino operates without a license, so the only thing I can advise you is to make a complaint on our website. I am also attaching an explanation of the entire complaint process. In the future, I can also recommend you to choose casinos with a better rating... good casinos have a rating 6.5 or more on our website. Casinos with better rating are more likely try to solve complaints than those with low ratings. I'll keep my fingers crossed that you somehow manage to get your money. 🤞🍀
Здравейте Колко време във вашия случай?
Искате ли да обясните дали казиното комуникира поне с вас? Какво ще кажете за KYC? Готово, надявам се.
Hey there. How long in your case?
Care to explain whether the casino communicates with you at least? How about the KYC? Done, I hope.
Някой успял ли е да направи теглене от players club vip, изпратих им имейли много пъти, но няма отговор, изпратих всички необходими документи за проверка, но не бяха проверени, имам средства, които бих искал да изтегля, те са повече от доволни да вземете депозитите си, но когато искате да извадите печалбите си, това е друга история, това е само £400, но все пак по-скоро беше в моята банка, винаги депозирано без вземане на бонуси, така че не е проблем със залагането
Has anyone managed to do a withdrawl from players club vip, I have emailed them many times yet no answer, I have sent all necessary documents for verification but not been verified, I have funds which I would like to withdraw, they are more than happy to take your deposits but when you want to take out your winnings it's another story, it's only £400 but still rather it was in my bank, always deposited without taking bonuses so its not an issue about wagering
Здравей,
Проверете тази тема и разгледайте прегледа на казиното ... Какво ще кажете? 🙁
Изобщо не е най-добрият избор.
Ако имате проблеми повече от 14 дни подред, препоръчвам ви да прочетете тази статия за центъра за оплаквания .
Може би си струва да опитате. Имайте предвид обаче, че такива казина не се интересуват много от оплакванията.
Hello there,
Check this thread, and browse the casino review... What would you say? 🙁
Not the best choice at all.
If you struggle more than 14 days in a row, I recommend you to read this article about the complaint center.
Might be worth the try. Though keep in mind such casinos do not care much about complaints.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.