преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playdoit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Те са крадци и измамници. Депозитите бяха приспаднати от картата ми и спечелих 2144 песо и те замразиха сметката ми. Те са банда крадци.
They are thieves and scammers. The deposits were deducted from my card and I won 2144 pesos and they froze my account. They are a bunch of thieves.
Son unos rateros y estafadores Los depósitos si los descontaron de mi tarjeta y gane 2144 pesos y me congelaron mi cuenta bola de rateros
Здравейте, нека го направим бавно, казиното обясни ли защо акаунтът ви е замразен? Опитахте ли се да разберете каква е причината? Кога изпитахте тази ситуация, от колко време продължава?
Уведомете ме, за да се опитам да помогна, ако е възможно.
Hello, let's take this slowly, did the casino explain why your account got frozen ? Did you try to find out what was the cause ? When did you experience this situation, how long has it been going on ?
Let me know so I can try to help if possible.
Майка ми ми позволи да депозирам с нейната карта и депозитите бяха приети и защо не искаха да направят тегленето?
My mom let me deposit with her card and the deposits were accepted and why didn't they want to make the withdrawal?
Mi mamá me. Dejo depositar con su tarjeta y los depósitos los aceptaron y pork el retiro no me lo kisieron hacer
Това е казиното Playdoit, чиста измама и те крадат. Бях спечелил 2144 песо и те блокираха сметката ми и никога не ми позволиха да тегля.
It is the Playdoit casino, a pure scam and they steal. I had won 2144 pesos and they blocked my account and never let me withdraw.
Es el casino de playdoit pura estafa y roban yo tenía ganado 2144 pesos y me bloqueron la cuenta y nunca me dejaron retirar
А, така че очевидно знам къде ще е проблемът. Очевидно казиното е установило, че не използвате метод на плащане, който е на ваше име. Почти всяко казино изисква тези неща да са на ваше име и затова възникна тази ситуация.
Независимо от това, знае ли казиното, че депозирате от друга карта? Казахте ли им предварително? Минахте ли през някаква проверка, при която трябваше да верифицирате и картата?
Ah, so obviously I know where the problem will be. Apparently, the casino found out that you are not using a payment method that is in your name. Almost every casino requires that these things be in your name and therefore this situation arose.
Nevertheless, did the casino know that you were depositing from another card ? Did you tell them in advance ? Did you go through any verification where you had to verify the card as well ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.