преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PLAYDASH Casino MY - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, бих искал да изясня някои корекции относно моята платформа.
Благодаря ви и очаквам с нетърпение вашия отговор.
Hello, would like to clarify on some adjustments about my platform.
Thank you and Looking forward on your reply.
За удобство на нашите играчи, ние предлагаме богат избор от популярни канали за депозит, осигурявайки безпроблемно и безпроблемно изживяване. Моля, вижте приложеното изображение за общ преглед на наличните методи за депозиране на PLAYDASH в регионите MY и SG.
благодаря ви
Методи за депозит в Малайзия
Сингапурски методи за депозит
For the convenience of our players, we offer a broad selection of popular deposit channels, ensuring a seamless and hassle-free experience. Please refer to the attached image for an overview of PLAYDASH's available deposit methods in both the MY and SG regions.
Thank You.
Malaysia Deposit Methods
Singapore Deposit Methods
Здравейте, бих искал да изясня някои корекции относно моята платформа.
Благодаря ви и очаквам с нетърпение вашия отговор.
Hello, would like to clarify on some adjustments about my platform.
Thank you and Looking forward on your reply.
Здравейте! Добре дошли във форума.
Предлагам да го предприемем стъпка по стъпка, така че, моля, следвайте указанията:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
а именно:
2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде ръчно синхронизиран с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на community(at)casino.guru ( ). Тогава ще можем да синхронизираме акаунта ви във форума с всички марки казино. Трябва също така да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино.
Моля, включете и контакт, който искате да предоставите на другите ни екипи, за да могат да създадат директна комуникационна връзка към гореспоменатия имейл.
Моля, прочетете всички останали точки, тъй като те имат за цел да ви помогнат да останете в този форум.
Hey there! Welcome to the forum.
I suggest we take it step by step, so please follow the guidelines:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Namely:
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to community(at)casino.guru (community@casino.guru). Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Please also include a contact you would like to give to our other teams so they can create a direct communication link to the aforementioned email.
Please read all of the other points, as they are primarily intended to help you stick with this forum.
Здравейте, върнах цялата информация към
Моля, действайте съответно.
благодаря
Hi, I have reverted all information to community@casino.guru
Please act accordingly.
Thanks.
Здравей PLAYDASHOfficial,
Благодаря ви, че го правите. Изпратихме ви имейл за потвърждение и всичко е настроено, за да можете да допринесете за нашия форум.
Очакваме с нетърпение да чуем от вас.
Hello PLAYDASHOfficial,
Thank you for doing so. We have send you the confirmation email and everything is set up for you now to contribute to our forum.
We're looking forward to hearing from you.
Здравейте, има няколко неща, които бих искал да подчертая
благодаря
Hi there are few things I would like to highlight
Thank you.
Здравейте, само за да избегнете забавяния или недоразумения, моля, свържете се с екипа за данни, както предложих в имейла.
Нашият преглед отразява факта, че вашето казино приема играчи от държави. Тогава наистина не е нужно да повтаряте това. Нашият уебсайт предоставя точно съдържание въз основа на държавата, от която идва играчът. Добре дошли можете да опитате това, като превключите представителните държави на знамето в горния раздел от дясната страна.
Останалото обаче трябва да бъде съобщено с подходящия екип. Ние не можем да направим това вместо вас тук във форума. 🙂
благодаря
Hello, just to avoid delays or missunderstandings, please contact the Data Team as I suggested in the email.
data@casino.guru
Our review reflects the fact that your casino accepts players from countries. You really do not need to repeat that, then. Our website provides accurate content based on the country the player comes from. You are welcome to try that by switching the flag-representative countries in the top tab on the right side.
The rest, however, needs to be communicated with the proper Team. We can't do that for you here on the forum. 🙂
Thank you.
Имейлът е изпратен. Моля, ускорете съответно.
Email sent. Please expedite accordingly.
Екипът за данни със сигурност ще стигне до него. благодаря ви
The Data Team will surely get to it. Thank you!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.