преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Platinumclub VIP Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Получих същата грешка. Но вероятно е за най-доброто. Наистина ли искате да играете или дори да депозирате там? Проверете сами:
Този сайт е спечелил ужасна репутация досега: https://casino.guru/platinumclub-vip-casino-review
Искрено ви съветвам, не правете депозит там.
I got the same error. But it's probably for the best. Would you really like to play or even deposit there? Check for yourself:
This site has earned a terrible reputation so far: https://casino.guru/platinumclub-vip-casino-review
I honestly advise you, don't make any deposit there.
Сега тези забележителности са закрити през цялото време. вчера работеше, но сега не. Просто получавам тази грешка. Всички казина в Обединеното кралство не работят, не мога да вляза. как да се свържа с тях или нещо такова.....имах 1500e в акаунта си
Is those sights down all the time now. it was working yesterday, but now its not. I just get that error. All the uk casinos are down, cant get in. any adwice. how do i contact them or something.....got 1500e in my account
Няма да ви хареса, но според последните три оплаквания това казино вече не комуникира с нас. Така че предполагам, че дори жалбата няма да ви помогне там. Мога да се опитам да обсъдя с нашия екип от тестери, но не мога да си представя каква полезна информация трябва да получим от тях, ако никой не може да се свърже със сайта сега. Както и да е, ще пробвам, ако има нещо ново ще ви уведомя.
You're not going to like it but according to the last three complaints this casino no longer communicates with us. So I'd assume even the complaint would not help you there. Can try to discuss with our tester team however I can't imagine what useful information we should get from them if no one can connect to the site now. Anyway, I will try, if there is anything new I will notify you.
Според нашия тестер този вид блокировка за достъп е настроена, за да блокира играчи от ограничени страни. Опитахме няколко VPN дестинации, но изглежда, че блокът вече е почти цял свят. Нека му дадем още няколко дни.
According to our tester, this kind of access block is set up to block up players from restricted countries. We tried several VPN destinations, however, it seems the block is almost worldwide now. Let's give it a few more days.
Добре. Благодаря ви много за информацията. Това е казино Curago, така че ще им дам няколко дни и след това ще се свържа с притежателя на лиценза на Curago. Но както казах, много ви благодаря 🙂
Ok. thank you very much for the information. This is curago casino so ill give them few days and then im going to contact curago license holder. But like i said, thank you very very much 🙂
Добре дошли 🙂. За всеки случай можете да намерите тази връзка за полезна: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint
You are welcome 🙂. Just in case, you could find this link useful: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint
Имате ли чакащи тегления в казиното или защо изобщо се опитвате да получите достъп до него?
Have you got some pending withdrawal in the casino or why do you even try to access it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.