преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Platincasino UK - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се в казино Platin, след като прочетох Много добра репутация в казино гуру, но сгреших и сега, като чета всички отзиви, ме кара да се съмнявам, че това казино наистина е лицензирано или оригинално. Вече подадох жалба, но бих искал да информирам всички за опита, който имах с тях. Когато се регистрирах, ме помолиха да потвърдя личната си карта и адреса си, което направих и започнах да играя и направих няколкостотин лири, но когато достигнах определен лимит за депозит (не мога да намеря в техните условия), ме помолиха да предоставя източник на средства което реших, че е твърде много, за да искам личната си информация, но трябваше да го спазвам, тъй като те ме попитаха веднага след като депозирах £700 и ме спряха да играя. Предоставих им 3-месечни банкови извлечения и 3-месечни фишове за заплати, но след това ме спряха да изтегля моите £700, заявявайки, че не съм заложил моите £700 и ме блокираха за борба с прането на пари, въпреки че бях предоставил доказателство за източник на средства. Реших да не играя повече със съмнения относно казиното, изпратих и имейл на техния екип за оплаквания, но не получих нищо обратно. Това казино просто търси начини да ви спре да играете хазарт и да запази парите ви. Те все още държат моите £700 в сметката си, които не мога да изтегля. Играех с трудно спечелените си пари и сега не мога да ги върна. Също така търся помощ от IBAS, ако проблемът не бъде разрешен чрез тази страница. Надявам се казино гуру да помогне 🙏🏽
I signed up with Platin casino after reading Very good reputation at casino guru however, I was wrong and now reading all the reviews make me doubt that this casino is actually licensed or genuine. I have already submitted a complaint but would like to make everyone aware of the experience I had with them. When I signed up they asked me to verify my ID and address which I did and started playing and made a few hundred quid but when I reached a certain deposit limit (can't find in their terms) they asked me to provide source of funds which I thought was too much to ask for my personal information however, I had to abide by it since they asked me right after I deposited £700 and stopped me from playing. I provided them 3 months bank statements and 3 months pay slips but then they stopped me from withdrawing my £700 stating i didnt wager my £700 and blocked me for Anti money laundering even though I had provided proof of source of funds. I decided not play any further with doubts about the casino, I have also emailed their complaints team but havent heard anything back. This casino just looks for ways to stop you from gamling and keep your money. They still have my £700 lying in their account which I'm unable to withdraw. I have been playing with my hard earned money and now I'm unable to retrieve it. I'm also seeking help from IBAS if its not resolved through this page. Hope casino guru can help 🙏🏽
Здравей.
Въз основа на жалбата , въпросът е, че за да изтеглите депозита, трябва да го заложите веднъж.
Доколкото разбирам, все още не сте го направили. Освен това казиното ви помоли да обясните.
Прав ли съм, моля?
Hello there.
Based on the complaint, the point is that in order to withdraw the deposit you have to wager it one time.
As far as I understand, you have not yet done so. Furthermore, the casino asked you to explain.
Am I correct, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.