ФорумКазинаPlatincasino UK - обща дискусия

Platincasino UK - обща дискусия

преди 1 година от rachitverma24
|
1771 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Platincasino UK - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Регистрирах се в казино Platin, след като прочетох Много добра репутация в казино гуру, но сгреших и сега, като чета всички отзиви, ме кара да се съмнявам, че това казино наистина е лицензирано или оригинално. Вече подадох жалба, но бих искал да информирам всички за опита, който имах с тях. Когато се регистрирах, ме помолиха да потвърдя личната си карта и адреса си, което направих и започнах да играя и направих няколкостотин лири, но когато достигнах определен лимит за депозит (не мога да намеря в техните условия), ме помолиха да предоставя източник на средства което реших, че е твърде много, за да искам личната си информация, но трябваше да го спазвам, тъй като те ме попитаха веднага след като депозирах £700 и ме спряха да играя. Предоставих им 3-месечни банкови извлечения и 3-месечни фишове за заплати, но след това ме спряха да изтегля моите £700, заявявайки, че не съм заложил моите £700 и ме блокираха за борба с прането на пари, въпреки че бях предоставил доказателство за източник на средства. Реших да не играя повече със съмнения относно казиното, изпратих и имейл на техния екип за оплаквания, но не получих нищо обратно. Това казино просто търси начини да ви спре да играете хазарт и да запази парите ви. Те все още държат моите £700 в сметката си, които не мога да изтегля. Играех с трудно спечелените си пари и сега не мога да ги върна. Също така търся помощ от IBAS, ако проблемът не бъде разрешен чрез тази страница. Надявам се казино гуру да помогне 🙏🏽

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
rachitverma24
преди 1 година

Здравей.

Въз основа на жалбата , въпросът е, че за да изтеглите депозита, трябва да го заложите веднъж.

Доколкото разбирам, все още не сте го направили. Освен това казиното ви помоли да обясните.

Прав ли съм, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини