Здравейте, всъщност намерих 2 случая тук:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-
https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout
Изглежда, че предимно играчи от Германия имат проблеми с казиното. Какво точно ти се случи?
Hi, I actually found 2 cases here:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/vulkan-vegas-declines-payout--caution-
https://casino.guru/forum/casinos/volcano-vegas-payout
Looks like mostly players from Germany have issues with the casino. What happened to you exactly?
Здравей Даниел,
Откъде да започна. И така, успешно се проверих с VV.
След това тегленията ми бяха отхвърлени без причина.
Появява се следното съобщение:
Моля, прегледайте искането си за теглене.
За съжаление молбата ви за оттегляне е отхвърлена. За да изясните причината, моля, проверете състоянието на транзакцията във вашия профил на уебсайта.
В моя профил? Какво да видя там?
Точно както във вашия 1 случай, това е и в моя случай.
Няма отговори на въпроси относно поддръжката.
Много оператори с намек, напр. Трябва да изчакам, грешка при доставчика, моля изтеглете това и онова (успешно съм проверена 🙂 ).
Писмото изглежда така:
Здравей!
Щастливи сме да съобщим, че вашият акаунт е успешно проверен. Приятен ден!
Да, може би е все още рано да подадете жалба, може би бакшишът от 15-те оператора (разбира се преувеличен, но беше 10 🙂 ).
Върхът от последния оператор !! При прехвърляне на банка, без да пишете знак!?
Имате ли вече идея как ще продължи?
Hi Daniel,
Where do I start. So, I successfully verified myself with VV.
My withdrawals were then declined without a reason.
The following message appears:
Please review your withdrawal request.
Unfortunately, your withdrawal request was declined. To clarify the cause, please check the status of the transaction in your profile on the website.
In my profile? What should I see there?
Just like in your 1 case, it is also in my case.
No answers to questions about support.
Many operators with a hint, e.g. I should wait Error Provider, please invite even more this and that down (I'm erfolreich verified 🙂).
The letter looks like this:
Hi there!
We are happy to report that your account has been successfully verified. Have a nice day!
Yes, maybe it is too early to make a complaint, perhaps the tip of 15 operator takes (of course exaggerated, but 10 there were already 🙂).
The tip from the last operator !! When transferring a bank without writing a character !?
Do you already have any idea how it will go on?
Hi Daniel,
wo fange ich an. Also, habe mich erfolgreich bei VV verifiziert.
Meine Auszahlungen wurden danach ohne Begründung abgelehnt.
Folgende Meldung erscheint:
Überprüfen Sie bitte Ihre Auszahlungsanfrage.
Ihre Auszahlungsanfrage wurde leider abgelehnt. Um die Ursache zu klären, bitte überprüfen Sie den Status von der Transaktion in Ihrem Profile auf der Website.
In meinem Profil? Was soll ich da erkennen?
Genau wie in deinem 1 Fall so verhält es sich auch in meinem Fall.
Keine Antworten auf Fragen über den Support.
Viele Operatoren mit hinweisen, zB. ich soll warten, Fehler beim Provider, bitte laden sie noch dies und jenes runter ( ich bin erfolreich verifiziert🙂).
Das Schreiben sieht folgender maßen aus:
Hallo!
Wir sind froh Ihnen zu melden, dass Ihr Konto erfolgreich verifiziert wurde. Einen schönenTag noch!
Ja, vielleicht ist es noch zu früh eine Beschwerde einzureichen, vielleicht bringt der Tipp vom 15 Operator( natürlich übertrieben, aber 10 waren es schon🙂).
Der Tipp vom letzten Operator !! Beim Banktransfer ohne Zeichen zu Schreiben!?
Hast du schon eine Ahnung, wie es weitergehen wird?
Току-що прочетох втория ви случай и току-що писах на моя банков съветник дали банката може да откаже плащанията. Ще ви кажа дали може би беше това.
До скоро и лека нощ
I have just read your second case and have just written to my bank advisor whether the bank might refuse the payments. I'll tell you if maybe it was that.
See you soon and good night
Habe gerade deinen zweiten Fall gelesen und habe darauf hin, gerade meiner Bankberaterin geschrieben, ob die Bank eventuell die Zahlungen ablehnt. Ich werde dir berichten, ob es vielleicht daran lag.
Bis bald und guten Nacht
Пожелавам ви всичко най-добро, просто ни уведомете как протича с оттеглянето.
I wish you all the best, just let us know how it goes with the withdrawal.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.