преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pink Riches Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, можете ли да обясните малко повече ситуацията и да ми кажете какъв е проблемът ви? По този начин можех просто да предположа какво не е наред от моя страна. За какво чакате отговор от казиното?
Hi can you please explain the situation a bit more and tell me what your problem is ? That way I could just guess what would be wrong on my part. About what are you waiting for an answer from the casino ?
Да, чакам ги да отговорят, спечелих 680 паунда и ти ми даде 40 паунда от тях. Има жест на добра воля. Депозирах картата на приятелката си, чаках нова, те бяха добре с това, изпратих ли Лична карта на нея и мен, която са получили сега
Yea waiting for them to reply I won 680 pound and thy give me 40 pounds out of it.has a good will gesture.I deposited of my girlfriend card has I was waiting a new one they was fine with that along has I sent the the ID of her and me which they have received it all now
Благодаря за изясняването на ситуацията. Чатът на живо или поддръжката казаха ли ви, че е добре? Играхте ли с или без бонус? Мисля, че проблемът може да е, че сте използвали карта на приятелка, но когато казвате, че сте потвърдили картата и казиното ви е казало, че всичко е наред, тогава не съм сигурен. Имате ли екранни снимки на казиното, които ви казват, че всичко е наред?
Thank you for clarifying the situation. Did live chat or support tell you that it's ok ? Did you play with or without the bonus ? I think the problem might be that you used a girlfriend's card, but when you say that you verified the card and the casino told you that everything is fine, then I'm not sure. Do you have any screenshots of the casino telling you it's okay ?
Беше чрез имейл, те попитаха каква връзка е тя с мен, след което казаха, че ще трябва да предоставя доказателството за картата и нейния документ за самоличност, които имам сега и не, без бонуси за моята транзакция, се казва администраторска корекция 680,20, след това друга администраторска корекция от 42,50, след това теглене от 42,50, което е това, което поставиха в сметката на приятелката ми
It was through email they asked what relation she was to me then said that I would have to provide the prove of card and her ID which I have now and no without bouns on my transaction it says admin adjustment 680.20 then another admin adjustment of 42.50 then a withdrawal of 42.50 which is what they put in my girlfriend account
Те нямат чат на живо и отнема дни, за да получим отговор от тях чрез имейл
They have no live chat and it’s take days to hear back of them which is through email
Тъй като споменахте, че този случай се проточи от три седмици и всичко е проверено и потвърдено във вашия случай по имейл, бих ви препоръчал да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all и да видим как вашият случай ще бъде доразвит.
Както и да е, казиното даде ли ви някаква причина, поради която не сте получили парите си, когато успешно проверихте всичко. Доста съм любопитен как ще се развие ситуацията по-нататък и ще се радвам, ако ме информирате. Надявам се всичко да се оправи без проблеми.
Since you mentioned that this case has been dragging on for three weeks and everything has been verified and confirmed in your case by email, I would recommend you to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all and let's see how your case will be further developed.
Anyway, did the casino gave you some reason why you didn't get your money when you successfully verified everything I am quite curious how the situation will develop further and I will be glad if you will keep me updated. I hope everything will be resolved without any problems.
Само любезно напомняне, че жалбата ви изисква внимание:
https://casino.guru/pink-riches-casino-player-s-withdrawal-delayed-due
Пробвайте линка, моля.
Just a kind reminder that your complaint needs attention:
https://casino.guru/pink-riches-casino-player-s-withdrawal-delayed-due
Try out the link, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.