ФорумКазинаPink Riches Casino - обща дискусия

Pink Riches Casino - обща дискусия

преди 1 година от Donmarie26585
|
1398 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pink Riches Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Все още чакам отговор, това продължава почти 3 седмици

Автоматичен превод:
Donmarie26585
преди 1 година

Здравейте, можете ли да обясните малко повече ситуацията и да ми кажете какъв е проблемът ви? По този начин можех просто да предположа какво не е наред от моя страна. За какво чакате отговор от казиното?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, чакам ги да отговорят, спечелих 680 паунда и ти ми даде 40 паунда от тях. Има жест на добра воля. Депозирах картата на приятелката си, чаках нова, те бяха добре с това, изпратих ли Лична карта на нея и мен, която са получили сега

Автоматичен превод:
Donmarie26585
преди 1 година

Благодаря за изясняването на ситуацията. Чатът на живо или поддръжката казаха ли ви, че е добре? Играхте ли с или без бонус? Мисля, че проблемът може да е, че сте използвали карта на приятелка, но когато казвате, че сте потвърдили картата и казиното ви е казало, че всичко е наред, тогава не съм сигурен. Имате ли екранни снимки на казиното, които ви казват, че всичко е наред?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Беше чрез имейл, те попитаха каква връзка е тя с мен, след което казаха, че ще трябва да предоставя доказателството за картата и нейния документ за самоличност, които имам сега и не, без бонуси за моята транзакция, се казва администраторска корекция 680,20, след това друга администраторска корекция от 42,50, след това теглене от 42,50, което е това, което поставиха в сметката на приятелката ми

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Те нямат чат на живо и отнема дни, за да получим отговор от тях чрез имейл

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
Donmarie26585
преди 1 година

Тъй като споменахте, че този случай се проточи от три седмици и всичко е проверено и потвърдено във вашия случай по имейл, бих ви препоръчал да подадете жалба тук:https://casino.guru/complaints/all и да видим как вашият случай ще бъде доразвит.

Както и да е, казиното даде ли ви някаква причина, поради която не сте получили парите си, когато успешно проверихте всичко. Доста съм любопитен как ще се развие ситуацията по-нататък и ще се радвам, ако ме информирате. Надявам се всичко да се оправи без проблеми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, благодаря ти, ще го направя

Автоматичен превод:
Donmarie26585
преди 1 година

Само любезно напомняне, че жалбата ви изисква внимание:

https://casino.guru/pink-riches-casino-player-s-withdrawal-delayed-due

Пробвайте линка, моля.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини