преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pigmo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо точно давате 4 точки на това казино? Когато трябва да му дадете 0, те са обикновени крадци
Why exactly do you give this casino 4 points? When you should give it 0 they are ordinary thieves
De ce anume îi dați acestui cazino 4 puncte? Cand ar trebui să-i dați 0 sunt niște hoți ordinari
Здравейте,
Изглежда, че сте срещнали проблем с това казино, близо ли съм?
Е, нека започнем с вашия въпрос:
Накратко, има раздел, наречен „ обяснена репутация ", предлагам ви да започнете оттам. Като разумна втора стъпка бих искал да посоча статията, наречена „ Как преглеждаме онлайн казината "
Както виждам, сте подали две жалби в миналото и съм убеден, че един сериозен проблем заслужава още една. Този път, моля, разгледайте жалбата до нейния край.🙌
Говорейки за това, какво всъщност се случи с вас в Crashour Casino? Нещо, с което можем да ви помогнем, може би?
Hello,
It sounds like you encountered an issue with this casino, am I close?
Well, let's start with your question:
In short, there is a tab called "reputation explained" I suggest you start right there. As a reasonable second step, I would like to point out the article called "How we review online casinos"
As I can see, you have started two complaints in the past, and I'm convinced a serious issue deserves another one. This time, just please address the complaint until its end.🙌
Speaking of which, what has actually happened to you at Crashour Casino? Something we can help you out with, perhaps?
Бих искал да премахна моята рецензия и оценка. Оказа се, че хванах Pigmo да ограбва приходите на казиното от блокчейн транзакции, когато тези пари трябваше да отидат за обратно изкупуване и изгаряне на токена.
Попитах ги за това и основателят ме зареди от сървъра. Бях инвеститор/държател почти година. Веднага щом започнете да задавате правилните въпроси, те стават отбранителни и ви премахват. Те също така са имали няколко спонсорирани стримери в миналото, които не са били платени и също са изхвърлени от групата. Много червени знамена с pigmo, да не говорим, че това е вторият им опит след неуспешния им казино проект, наречен "crashout".
Would like to remove my review post and rating. Turns out I caught Pigmo looting the casino revenue on blockchain transactions when that money was suppose to go to buyback and burn of the token.
I asked them about it and the founder booted me from the server. I was an investor/holder for almost a year. As soon as ya start asking the right questions, they get defensive and remove you. They have also had several sponsored streamers in the past that were not paid and also kicked out of the group. Alot of red flags with pigmo, not to mention this is their second attempt after their failed casino project called "crashout".
Ако искате да премахнете или може би да промените/редактирате своя потребителски преглед, винаги можете да го направите в акаунта си.
Просто се уверете, че сте включили достатъчно информация, така че прегледът ви да бъде одобрен и публикуван на нашия уебсайт.
Мога ли да попитам дали сте играч в това казино, така че можете да напишете за опита си от играта?
If you'd like to remove or maybe change/edit your user review, you can always do it in your account.
Just make sure to include enough information in there, so your review will be approved and published on our website.
May I ask if you are a player at this casino, so you can write about your experience from playing?
Беше едновременно играч и инвеститор. Лично аз не съм имал същите проблеми като другите с използването на самото приложение, но напоследък виждам много проблеми с други с теглене и спиране на акаунти, когато вдигат билети. Предлагам на някои да дадат своя преглед, но тъй като това не е моят личен опит, не мога да говоря за това.
Изглежда не мога да намеря опцията за редактиране или премахване на прегледа, който публикувах сам. Просто не искам да насърчавам потребителите да пигмо по други причини, свързани с оперативните практики и съображения за сигурност.
Was both a player and investor. Personally I have not had the same issues as others with using the app itself, but I'm seeing alot of issues with others lately with withdrawels and account suspensions when they raise tickets. I've suggest for some to give their review, but since its not my personal experience, I can't speak to that.
I can't seem to find the option to edit or remove the review i posted myself. I just don't want to encourage any users to pigmo for other reasons of operational practices and security reasons.
Наистина е мило от твоя страна, че те е грижа за другите.
Въпреки това, както казахте, потребителските отзиви наистина трябва да бъдат написани само от вашия собствен опит. Така че, ако вече не играете в това казино и нямате друг опит от там, правилно е да няма причина да пишете ново и ви благодаря за разбирането.
Със сигурност разбирам причината, поради която искате да го премахнете. За съжаление в момента имаме някои технически проблеми, по които работим и се надяваме, че всичко ще бъде поправено скоро.
Ако мога да ви помоля за услуга. Бихте ли могли да опишете какво точно се случва, когато се опитате да редактирате или изтриете своя потребителски преглед, моля? Дори видеозапис от него би бил от голяма полза.
Бихте ли го направили, моля? Наистина ще го оценим.
It is really nice of you that you care for others.
The user reviews should really be written only from your own experiences, though, as you said. So, if you do not play at this casino anymore and you have no other experience from there, it is right that there is no reason for you to write a new one, and thank you for this understanding.
I surely understand the reason you'd like to remove it. Unfortunately, right now we are experiencing some technical issues, which we are working on, and hopefully everything will be fixed soon.
If I can ask you a favor. Could you please describe what exactly is happening when you try to edit or delete your user review, please? Even a video of it would be a big help.
Could you do that, please? We'd really appreciate it.
Здравейте, сега успях да премахна прегледа си. Преди това не показваше разделите „редактиране" и „изтриване" под прегледа. Изглежда вече е поправено.
Hi, I've been able to remove my review now. Beforehand it was not displaying the 'edit' and 'delete' tabs under the review. Seems like its fixed now.
Благодарим ви, че потвърдихте, че сега работи добре.
Моля, уведомете ни, ако попаднете на нещо друго, което не работи както трябва и ние ще се опитаме да го поправим веднага.
бихте ли могли
Thank you for confirming that it is working okay now.
Please let us know if you bump into anything else that doesn't work as it should and we will try to fix it right away.
Could you?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.