преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pelaa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Просто гледам оплакването ти . Правилно ли разбирам, че поискахте да бъдете самоизключени, без дори да сте регистрирани в казиното, а след това сте се регистрирали там и сте играли между април и декември?
I'm just looking at your complaint. Do I understand it correctly that you requested to be self-excluded without even being registered in the casino and then you registered there and played between April - December?
да. В имейла посочих, че ако не съм регистриран, моля казиното да ме проценти от това. Това беше имейл, изпратен до множество казина и повечето от тях се съобразиха. Всички maila и т.н. са приложени в жалбата.
Yes. In the email I specified that if I am not registered, I request the casino to percent me from doing so. This was an email sent to a multitude of casinos and most of them complied. All the maila etc are attached in the complaint.
Здравейте,
Очевидно е, че сте направили всичко възможно да не играете в тези казина.
И все пак сега се чудя, получихте ли незабавен отговор от казиното Pelaa? Идва ми на ум, че подобни заявки могат да се обработват от специален отдел - различен от обичайния клиентски отдел, в някои казина.
Hello,
It's obvious you did your best to keep yourself out of playing in those casinos.
Still, I'm just wondering now, did you receive an immediate reply from the Pelaa Casino? It comes t my mind that such requests can be handled by a special department - different from the usual customer department, in some casinos.
Вярвам, че го направих. Това е точният имейл, към който трябва да се насочват заявки като тази. Начинът, по който се справят с клиентите, е несправедлив. Надявам се жалбата ми да помогне да се реши нещо.
I believe I did. This is the exact email that requests like this should be directed to. The way they handle customers is unfair. I hope my complaint helps resolve something.
Добре, просто искам да се уверя, че сте използвали правилния имейл. 👍
Да видим как ще се развие оплакването .
Ok, I just want to make sure that you used the correct email. 👍
Let's see how the complaint develops.
От това, което прочетох на този уебсайт относно казината на групата Genesis, изглежда не съм сам в този случай. За съжаление.
From what I’ve read on this website regarding Genesis group casinos, I don’t seem to be alone in this case. Sadly.
Предполагам, че не сте сами в това - да.
Полагаме толкова много усилия, за да разработим наистина уникалния глобален инструмент за самоизключване, защото виждаме, че нещо подобно е от решаващо значение в днешно време. За съжаление, това е доста дългосрочно и изисква огромно сътрудничество в хазартната индустрия.
Научете повече, ако се интересувате:
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative#top-panel
I guess you're not alone in this - yes.
We put so much effort to develop the truly unique global self-exclusion tool because we can see something like this is crucial nowadays. Sadly, it's quite a long run and it requires a huge amount of cooperation across the gambling industry.
Learn more, if you're interested:
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative#top-panel
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.