ФорумКазинаПечалбите ми не са изплатени

Печалбите ми не са изплатени

преди 2 години от maravudrag7
|
3513 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Спечелих $3000 и те все още чакат, теглил съм и преди без проблеми, но този път все още не са ми платили. Изпратих 2 имейла с въпрос кога ще освободят средствата ми без отговор

Автоматичен превод:
maravudrag7
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, че сега сте изправени пред такъв проблем.

Бих казал, че по-големите ви печалби може да предизвикат допълнителна проверка. Във всеки случай, казиното трябва да ви държи в течение.

Можете ли да посъветвате казиното, моля? Би било полезно да знаете къде се сблъсквате с този проблем.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Allspinswin е казиното, което съм теглил много пъти в миналото и те винаги са били бързи, но никога толкова дълго. Получих имейл със съобщение, че оттеглянето ми е прегледано и те ще ме уведомят за всякакви актуализации. Това никога не се е случвало в миналото, така че се надявам да са добре. Също така беше изпратен имейл с информация, че всичките ми документи са одобрени и актуализирани

Автоматичен превод:
maravudrag7
преди 2 години

Здравейте,

Бих казал, че докато редовно се актуализирате, всичко е наред. Може би е минало доста време, откакто вашият акаунт беше напълно потвърден, така че казиното просто се нуждаеше от актуализация. Моля, уведомете ни, когато получите печалбата си.

Скоро ще е, надявам се.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Radka добри новини allspinswin ми изпратиха имейл със съвет, че са обработили моето теглене и са си възвърнали доверието и ще продължат да останат с тях.

Благодаря ви, че ме изслушахте и ми отговорихте

Винка

Автоматичен превод:
maravudrag7
преди 2 години

Здравей,

добре е да знаете - поздравления! 🙂

Каква беше причината за това случайно забавяне, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не съм сигурен, може би, както казаха, просто преглеждам тегленето си. Сега възвърна вярата ми в allspinswin, тъй като те бяха основното ми казино, в което играя.

Благодаря ви, че ме изслушахте.

Винка

Автоматичен превод:
maravudrag7
преди 2 години

Важно е да намерите подхода на казиното за разумен, бих казал. 🙂

Ако някога преживеете нещо, което си струва да споменете и споделите, моля, върнете се и ни уведомете 👍

Автоматичен превод:
Bundyballz
преди 2 години

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно проверен, моля? Бих казал, че 17 дни са твърде много.

Каква е последната информация, която получихте от казиното, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей, благодаря ти за това. Днес ме уведомиха, че тегленето ми е обработено днес. Забавянето се дължи на технически проблем от страна на техните доставчици на плащания.

Автоматичен превод:
maravudrag7
преди 2 години

Здравей Мара, колко време им отне да платят? В момента имам теглене, което чака от 17 работни дни.

Автоматичен превод:
Bundyballz
преди 2 години

Имате ли някаква причина от казиното, чудя се?

Предполагам, че си заслужава оплакването . 🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини