Добре, изглежда, че не се разбираме добре.
Започнахте тази тема с публикация за неплатени печалби от турнири. Тогава ме информирахте, че сте подали жалбата. Оплакването започва"
„Както видях, вече има тонове оплаквания за това казино в интернет! С настоящото изпращам още едно, тъй като казиното отказва да ме самоизключи (поради проблема ми с хазарта)! Също така се оплаквам от бонусната политика (8000 евро бяха просто изтрити) !"
Помолих ви да предоставите екранна снимка, показваща, че казиното не иска да изплати наградата от турнира, само за да разбера, че жалбата е за неуспешно самоизключване и бонус за депозит.
Е, изгубих се.
Така че ще изчакам вашето оплакване да се развие по-нататък, моля, не забравяйте да отговорите на Кристина колко сте депозирали, докато сте вземали бонуса за депозит.
Ok, it seems like we do not understand each other pretty well.
You started this thread by posting about unpaid tournament wins. Then you informed me you submitted the complaint. The complaint start"
"As I could see there are already tons of complaints about this casino on the internet! I hereby submit another one as the casino refuses to self-exclude me (due to my problem gambling)! I also complain about the bonus policy (8000 euros were simply deleted)!"
I asked you to provide a screenshot showing that the casino does not want to pay out the tournament prize only to find out that the complaint is about failed self-exclusion and deposit bonus.
Well, I'm lost.
So, I will wait for your complaint to develop further, don't forget to answer Kristina about how much you deposited while taking the deposit bonus, please.
Автоматичен превод: