Имам оплакване само срещу paradiseplay.
Не, те нямат причина да закрият акаунта за моето „благополучие". Но се регистрирах само предния ден и депозирах 150 евро. И така, какво благополучие?
Вижте имейл:
Здравейте,
Надявам се, че се справяте добре.
Този имейл се отнася до вашата заявка за теглене и вашата игрална сметка. Съжаляваме да ви информираме, че печалбите от 10 000 € са конфискувани и вашият акаунт за игри е затворен за постоянно при нас съгласно условията по-долу.
8.4. Запазваме си правото по наше усмотрение да блокираме или затворим вашия акаунт на която и да е платформа, собственост на Sarah Eternal SRL, ако преценим, че продължаващото използване на нашите услуги е вредно за вашето здраве и благополучие.
Въпреки това вашият депозит от 150 € ще бъде възстановен в същата сметка, към която сте поискали теглене.
Ще получите имейл за потвърждение от наша страна, след като процесът на възстановяване на вашия депозит започне. Молим ви за търпение и разбиране в това отношение.
Ако имате нужда от помощ за нещо друго, моля, не се колебайте да се свържете с нас отново или по имейл ( support@paradiseplay.com ) или чат,
С Най-Добри Пожелания,
Джонас
Поддръжка на Paradise Play
И така, какво благополучие!? И защо да ми конфискуват парите, ако спечелих честно и честно и не наруших никакви правила. Както казах вчера, ако искат да закрият акаунта ми по каквато и да е измислена причина, ме глобяват, но защо конфискуват парите ми?. Те нямат право да го правят, защото не съм нарушил нито едно правило. Бях нов член в това казино, проверено. Нямаше никакви SE в казино на друга марка.
Това е просто измама.
Така че всеки път, когато спечелите голяма печалба, те просто казват о, затваряме акаунта ви заради благополучието на играча и конфискуваме парите ви. Това е лесно .. така че те никога няма да ви изплатят печалбите?
Но за мен споменаването на всички казина от една и съща марка е като предупреждение. Защото виждам повече оплаквания, подобни проблеми, но същата марка казино.
Печелите много и проблемите идват.
I only have a complaint against paradiseplay.
No they dont have a reason they closed the account for my "wellbeing". But ive only registered the day before and deposit 150 euro. So what wellbeing?
See email:
Hello,
I hope you are doing good.
This email is regarding your withdrawal request and your gaming account. We are sorry to inform you that the winnings of 10000€ has been confiscated and your gaming account has been permanently closed with us as per below terms conditions.
8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being.
However your deposit of 150€ will be refunded to the same account to which you had requested to withdraw.
You will receive an confirmation email from our end once your deposit refund process initiated. We request your patience and understanding with this regard.
If you need help with anything else, please do not hesitate to contact us again, either by email (support@paradiseplay.com) or chat,
Best regards,
Jonas
Paradise Play Support
So what well being!? And why confisticate my money if I won this fair and square and didnt break any rules. Like I said yesterday if they want to close my account for whatever made up reason fine by me but why confesticate my money?. They have no right to do that for I didnt break any rule. I was a new member at that casino, verified. Didnt had any SE at any other brand casino.
Its just a scam.
So whenever you win big they just say oh we close your account because of the wellbeing of the player and confesticate your money. That is easy .. so they will never pay out your winnings?
But for me mentioning all the casino's of the same brand is as a warning. Because I see more complaints similiar problems but same brand casino's.
You win big and problems comes.
Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод: