преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OXI Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден,
акаунтът ми при доставчика Oxicasino е потвърден. Тегленето на €1037 няма да бъде обработено. Не съм нарушил никакви бонус условия. Многократният контакт от казиното остана без отговор.
Good day,
my account with the provider Oxicasino is verified. The withdrawal of €1037 will not be processed. I have not violated any bonus terms. Repeated contact from the casino remained unanswered.
Guten Tag,
mein Konto bei dem Anbieter Oxicasino ist verifiziert. Die Auszahlung von 1037€ wird nicht bearbeitet. Ich habe gegen keine Bonusbestimmungen verstoßen. Mehrmalige Kontaktaufnahmen blieben von Seiten des Casinos unbeantwortet.
Здравей.
Как разбрахте, че парите "няма да бъдат обработени"? Моля, обяснете цялата ситуация стъпка по стъпка, може просто да има недоразумение. Кога беше потвърден вашият акаунт? Получихте ли потвърждение? В какъв статус е тегленето сега и откога, моля?
Само един любезен съвет, ако планирате да подадете друга жалба, съдействайте на екипа. Неприятно е да видите и четирите жалби приключени поради вашето бездействие. 🙁
Hello there.
How did you find out the money "will not be processed"? Please explain the whole situation step by step, maybe there is just a misunderstanding. When was your account verified? Have you received confirmation? In what status is the withdrawal now, and since when, please?
Just a kind piece of advice, if you plan to submit another complaint, cooperate with the team. Seeing all four complaints closed due to your inactivity, is unpleasant. 🙁
Здравейте, благодаря ви, че се погрижихте за моя проблем.
на 09.04.2023 г. направих печалба от €1037 за изплащане в Oxicasino. Правилата и условията на казиното задължават казиното да преведе изплащането в рамките на 2 работни дни. Тъй като не можах да намеря касова бележка след този час, се свързах с отдела за обслужване на клиенти. След това ме насочиха към отдела KYC. Помолиха ме да верифицирам кредитната си карта. Това обаче изобщо не е използвано за депозита. Направих всички депозити чрез незабавно банкиране. Въпреки това, за да избегна всякакви проблеми, потвърдих картата на 13 април 2023 г. На 14 април, така че днес исках да проверя сметката си в казиното. Вече не можех да вляза, защото акаунтът ми е блокиран от днес. Предполага се, че е пристрастен към хазарта !! Това е още едно извинение за отказ от плащане. Моля ви за помощ.
Hello, thank you for taking care of my problem.
on 04/09/2023 I made a profit of €1037 for payout at Oxicasino. The casino's terms and conditions oblige the casino to transfer the payout within 2 working days. Since I could not find any receipt after this time, I contacted customer service. I was then referred to the KYC department. I was asked to verify my credit card. However, this was not used at all for the deposit. I made all deposits via instant banking. However, to avoid any problems, I verified the card on April 13, 2023. On April 14th so today i wanted to check my account at the casino. I could no longer log in because my account has been blocked since today. Allegedly because of gambling addiction !! This is another excuse for refusing to pay out. I ask you for help.
Hallo, vielen Dank das Sie sich meinem Problem annehmen.
am 09.04.2023 habe ich im Oxicasino einen Gewinn von 1037 € zur Auszahlung vorgenommen. Die AGB des Casinos verpflichten das Casino innerhalb von 2 Werktagen die Auszahlung zu überweisen. Da ich nach dieser Zeit keinen Eingang feststellen konnte, habe ich mich an den Kundenservice gewannt. Da hat man mich an die KYC Abteilung verwiesen. Ich wurde aufgefordert, meine Kreditkarte zu verifizieren. Diese wurde jedoch garnicht für die Einzahlung verwendet. Ich habe sämtliche Einzahlungen per Sofortbanking vorgenommen. Um jedoch eventuellen Problemen aus dem Weg zu gehen, habe ich am 13.04.2023 die Karte verifiziert. Am 14.04. also heute wollte ich mein Konto bei dem Casino überprüfen. Ich konnte mich nicht mehr anmelden da mein Konto seit heute gesperrt ist. Angeblich wegen Spielsucht !! Das ist eine weitere Ausrede-hinsichtlich der Verweigerung der Auszahlung. Ich bitte Sie um Hilfe.
Благодаря ти за описанието!
Бих казал, че дори да поискате самоизключване, законните ви печалби трябва да ви бъдат изплатени.
Кога поискахте самоизключване, моля?
За съжаление не мога да чета на немски, така че нямам представа какво казват тези печатни екрани, но все пак, ако сте преминали KYC и сте спечелили всички печалби според правилата, трябва да ги получите.
Все още ли сте във връзка с казиното, въпреки че не можете да влезете?
Чувствам, че този въпрос може да има нужда от друго оплакване.
Thank you for the description!
I'd say, even if you asked for the self-exclusion, your legitimate wins must be paid to you.
When did you ask for the self-exclusion, please?
Sadly, I can't read in German, so I have no clue what those print screens say, but still, if you passed the KYC and have gained all winnings according to the rules, you should get those.
Are you still in touch with the casino despite you can't log in?
I feel this matter could use another complaint.
Здравей Радка,
Не съм поискал самоизключването, казиното го направи сами, без никаква обосновка.
Днес изпратих на казиното друга заявка за плащане. Вече обаче не получавам отговор от поддръжката. Според мен това е много нечестно. Надявам се, че можете да ми помогнете.
Благодаря предварително
Райнер
Hello Radka,
I didn't ask for the self-exclusion myself, the casino did it themselves, without any justification.
I sent the casino another payment request today. However, I no longer get an answer from the support. In my opinion, this is very dishonest. I hope you can help me.
Thanks in advance
Rainer
Hallo Radka,
ich habe nicht selber um den Selbstausschluss gebeten, das hat das Casino von selbst gemacht , ohne geglichen Begründung.
Ich habe dem Casino heute erneut eine Zahlungsaufforderung geschickt. Jedoch bekomme ich von dem Support keine Antwort mehr. Das ist in meinen Augen sehr unseriös. Ich hoffe, das Siemir helfen können.
vielen Dank im Voraus
Rainer
Първо, трябва да подадете жалбата отново, за да започнете процеса. Използвайте тази връзка, за да го направите , моля.
Само имайте предвид, че изисква определено ниво на сътрудничество от ваша страна.
First, you need to submit the complaint again to start the process. Use this link to do so, please.
Just mind it requires a certain level of cooperation from your side.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.