ФорумКазинаOXI Casino - обща дискусия

OXI Casino - обща дискусия

преди 1 година от Unioner58
|
1809 преглеждания 6 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OXI Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Добър ден,

акаунтът ми при доставчика Oxicasino е потвърден. Тегленето на €1037 няма да бъде обработено. Не съм нарушил никакви бонус условия. Многократният контакт от казиното остана без отговор.

Автоматичен превод:
Unioner58
преди 1 година

Здравей.

Как разбрахте, че парите "няма да бъдат обработени"? Моля, обяснете цялата ситуация стъпка по стъпка, може просто да има недоразумение. Кога беше потвърден вашият акаунт? Получихте ли потвърждение? В какъв статус е тегленето сега и откога, моля?

Само един любезен съвет, ако планирате да подадете друга жалба, съдействайте на екипа. Неприятно е да видите и четирите жалби приключени поради вашето бездействие. 🙁



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, благодаря ви, че се погрижихте за моя проблем.

на 09.04.2023 г. направих печалба от €1037 за изплащане в Oxicasino. Правилата и условията на казиното задължават казиното да преведе изплащането в рамките на 2 работни дни. Тъй като не можах да намеря касова бележка след този час, се свързах с отдела за обслужване на клиенти. След това ме насочиха към отдела KYC. Помолиха ме да верифицирам кредитната си карта. Това обаче изобщо не е използвано за депозита. Направих всички депозити чрез незабавно банкиране. Въпреки това, за да избегна всякакви проблеми, потвърдих картата на 13 април 2023 г. На 14 април, така че днес исках да проверя сметката си в казиното. Вече не можех да вляза, защото акаунтът ми е блокиран от днес. Предполага се, че е пристрастен към хазарта !! Това е още едно извинение за отказ от плащане. Моля ви за помощ.

filefilefile

Автоматичен превод:
Unioner58
преди 1 година

Благодаря ти за описанието!

Бих казал, че дори да поискате самоизключване, законните ви печалби трябва да ви бъдат изплатени.

Кога поискахте самоизключване, моля?

За съжаление не мога да чета на немски, така че нямам представа какво казват тези печатни екрани, но все пак, ако сте преминали KYC и сте спечелили всички печалби според правилата, трябва да ги получите.

Все още ли сте във връзка с казиното, въпреки че не можете да влезете?

Чувствам, че този въпрос може да има нужда от друго оплакване.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Не съм поискал самоизключването, казиното го направи сами, без никаква обосновка.

Днес изпратих на казиното друга заявка за плащане. Вече обаче не получавам отговор от поддръжката. Според мен това е много нечестно. Надявам се, че можете да ми помогнете.

Благодаря предварително

Райнер



Автоматичен превод:
Unioner58
преди 1 година

Първо, трябва да подадете жалбата отново, за да започнете процеса. Използвайте тази връзка, за да го направите , моля.

Само имайте предвид, че изисква определено ниво на сътрудничество от ваша страна.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини