ФорумКазинаОтносно анкетите, аз анкетирам много по-дълго, отколкото казват

Относно анкетите, аз анкетирам много по-дълго, отколкото казват

преди 2 години от sr158248
|
2648 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Бих искал да знам защо са анулирали, без да кажат причината и дори не са уведомили или дори не са върнали сумата, за да опитат да го направят по друг начин

Автоматичен превод:
sr158248
преди 2 години

Здравейте,

Само за да се уверя - бяхте играли в казиното и възникна някакъв проблем, прав ли съм?

Какво има, моля? Къде си играл?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Да вярно.

Проблемът ми, че спечелих повече от 20 хиляди е, че исках да изтегля сумата и освен че отказаха без причина, те намалиха тегленията ми и не ми върнаха сумата..😡😡

Автоматичен превод:
преди 2 години

Име на казино SPINEGENIE CASINO

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да вярно.

Проблемът ми, че спечелих повече от 20 хиляди е, че исках да изтегля сумата и освен че отказаха без причина, те намалиха тегленията ми и не ми върнаха сумата..😡😡

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбирам, съжалявам за неприятностите ви.

Е, позволете ми да ви задам още няколко въпроса, за да подредя малко нещата:

Играхте ли с някакъв бонус, моля?

Попитахте ли казиното за този проблем, моля? Винаги предлагам това като първа стъпка.

Моля, има ли някакъв максимален лимит за теглене, свързан с опцията за плащане, която сте избрали? Виждам, че има максимален седмичен лимит за теглене, зададен на сумата от €10 000, но не знам в коя валута е вашият баланс.

Чувствайте се свободни да го проверите тук .




Автоматичен превод:
преди 2 години

Име на казино SPINEGENIE CASINO

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти много.

Това казино има много добра репутация, така че бих искал да вярвам, че можем да ви помогнем, ако е необходимо.

Просто проверете подадените жалби срещу това казино:

file

https://casino.guru/complaints/rejected

Няма да намерите нито един, освен два, затворени като „отхвърлени", защото тези играчи спряха да отговарят.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, наистина това също беше променено без моето съгласие, така че 10 хиляди седмично и 20 хиляди месечно

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам разпечатки от разговора им с мен, който не беше събрал парите и трябваше да чака, защото търсенето е голямо

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

И какво можете да ми обясните за това, защото това е всичко, което получавам?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам разпечатки от разговора им с мен, който не беше събрал парите и трябваше да чака, защото търсенето е голямо

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, не мога да ви кажа дали това е вярно, но го виждам като разумна реакция.

За съжаление се случва. Но също така искам да кажа, че винаги трябва да получавате правилната информация и редовно да се актуализирате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бихте ли били така добри да предоставите този разговор на английски, моля? За съжаление не мога да говоря португалски.

Автоматичен превод:
преди 2 години

И какво можете да ми обясните за това, защото това е всичко, което получавам?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Както вече писах, случва се. Някои казина дори не си правят труда да уведомят играчите, че текущото търсене надхвърля техните възможности. 🙁

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини