ФорумКазинаОткрих проблем в една от слот игрите на казиното

Открих проблем в една от слот игрите на казиното

преди 2 месеца от 65b5dcg9y5
|
583 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Опитвам се да се свържа с разработчика или с някой друг, защото има проблем в тяхната игра, който по същество ще ви даде неограничени безплатни пари за неопределено определено време. Няма реални опции за поддръжка, доколкото мога да преценя.


Също така имам въпроси към техния процес на проверка. Бях помолен да потвърдя самоличността си, което направих, но сега се иска потвърждение на пребиваването ми. Настоящият ми адрес е в моето DL, което им предоставих. Затова продължих и им изпратих копие от скорошна сметка за комунални услуги и тя беше отхвърлена. В сметката имаше както моето име, така и името на моите съквартиранти. Така че не беше прието. И поради очевидни причини за поверителност със сигурност не искам да изпращам данъчните си формуляри или банкови извлечения. Какво да правя тук?

Автоматичен превод:
65b5dcg9y5
преди 2 месеца

Здравей!

Бих казал, че най-добрият вариант би бил да посетите официалния уебсайт на доставчика на игри и след това да намерите нещо като „свържете се с нас".

Когато става въпрос за проверка, бих казал, че трябва да предоставите поне банковото извлечение, тъй като това е често използван документ. Ако не ви харесва идеята, трябва да помислите за това, преди да депозирате в казиното. Създавайки акаунт, бих се обзаложил, че по този начин сте потвърдили съгласието си с техните правила и условия. Достойните казина изброяват документи, които трябва да сте готови да представите, за да преминете проверката KYC (познайте своя клиент). Да, знам, че звуча сякаш искам да ти изнеса лекция; но е точно обратното. 🙏

Може би този безплатен електронен курс може да ви даде представа как работи заедно:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Ще бъда тук за вашия отговор.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Радка!


Благодаря за бързия ви отговор. Намерих информацията ви за информативна и полезна. Успях да се свържа с програмиста и вие бяхте прави, имаше връзка за връзка с нас, която пропуснах. Те използват икони вместо думи за техните селекции в менюто и затова го пропуснах. Съобщих за проблема, актуализирах софтуера на телефона си и актуализирах приложението, но проблемът все още съществува. Съвестта ми е чиста, защото смятам, че съм положил дължимото старание да ги информирам. Получих имейл обратно, че са на почивка. Просто бях изненадан от този отговор.


Продължих и им изпратих копие от банковото извлечение и просто редактирах номерата на сметки и клиентските номера и използвах сметка, която наистина не използвам. Просто имах притеснения относно поверителността. и беше одобрен почти веднага след като качих банковото извлечение. И с удоволствие направих електронния курс. Вие бяхте много полезен човек и за това ви благодаря.

Автоматичен превод:
65b5dcg9y5
преди 2 месеца

Здравейте!

Вашата честност и ангажираност са толкова вдъхновяващи! Наистина се радвам, че и двете предложения са ви се отразили добре.

И електронния курс, разбира се!

Знаете, че процесът KYC може лесно да стане малко труден, но ние сме убедени, че едно прилично казино цели да осигури добра поддръжка, като държи играча добре информиран през цялото време.

Същото важи и за доставчиците на игри и тяхната част от индустрията, сега като се замисля.

Доколкото виждам, най-лошите недоразумения и склонности към създаване на диви "обяснения" обикновено идват от липсата на комуникация.

Както и да е, благодаря ви много за любезните отзиви. Ако някога почувствате, че бихте могли да използвате някои съвети, елате и изпробвайте нашата общност. 😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Радка!


Благодаря ви за милите думи. Просто исках да се върна назад и да ви дам кратка актуализация. Предполагам, че разработчиците са се върнали от ваканция и ми казаха, че в момента работят с разработчиците относно проблема. Вярвам, че може би първоначално е имало културна разлика и комуникационна бариера, но сега вярвам, че разбират какво се опитвах да обясня и в момента работят за решение.


PS Отговорът ви за недоразуменията и дивите обвинения беше почти поетичен, толкова добре казано. И аз съм съгласен, че тези морални стандарти за справедливост, честност и открита комуникация не се отнасят само за покровители, доставчици и индустрията като цяло, но със сигурност вървят ръка за ръка с тези, които осигуряват добра подкрепа.

Предполагам, че това чувство може да дойде само от човешкия аспект на разбирането, което дори ИИ все още не може да дублира.


Благодаря отново и се пазете

Автоматичен превод:
65b5dcg9y5
преди 2 месеца

Здравейте и добре дошли отново.

Е, останах без думи. 🙂 Радвам се да видя, че накрая всичко мина добре.

И разбира се, напълно съм съгласен с вашето много подходящо наблюдение за човешките емоции. Според мен комуникацията не е просто вербален обмен на думи, целият контекст е доста лесен за разбиране, когато можете действително да поддържате зрителен контакт или просто да видите човека, с когото говорите. Което е много близко до това да действате естествено и да отразявате поведението си по темата чрез действителните ви чувства.

AI е умен, но в същото време му липсва органична химия (поне засега) 😀.

Приятно изкарване и останете страхотни!


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини