ФорумКазинаОткраднат от служител

Откраднат от служител

преди 3 години от Thomas75
|
3116 преглеждания 3 отговора |
|
преди 3 години

Уважаеми казино гуру,


Една от вашите служителки „Лора" от тестовия отдел се свърза с мен относно публикация относно моите проблеми с тегленето на 22bet, като заяви, че ще се радва да помогне. Тя ме посъветва да създам скрийн акаунт и ми каза различните стъпки, за да продължа, за да позволя изтеглянето на средствата ми от 22 залог със skrill (парите, депозирани първоначално чрез метода на плащане с mastercard)

Направих всичко, което тя ми каза, и казах, че ще й платя 30 €, за да я възнаградя, ако тя помогне да ми върне парите. Внесох пари чрез skrill с paypal, но не мога да депозирам на 22 залога, тъй като парите не са хазартни пари. (Депозирах с опцията paysafecard) Опцията за чек за хазарт е достъпна само при депозити чрез VISA карта и тя каза, че ако й изпратя допълнителни 15 €, тя ще конвертира 15 € с нейната VISA карта и тел на моя скрил, за да тегля но тя е била нечестна и продължава да казва, че никога не е получавала парите, когато явно е получила. Преди няколко дни тя се свърза с мен неочаквано, за да й изпратя парите.

Вероятно прави това на всеки отчаян човек в този форум. Имам всички доказателства за изпратени пари и запис на транзакции и имейли с молба да изпратя пари за помощ, когато тя знаеше, че ще ги запази за себе си. Накарах я да ми изпрати протокола за транзакцията за тази конкретна операция, за да ми даде доказателство, че казва истината, че не е получила, но знам, че е мигновено и съм й изпращал пари и преди. Тя ми даде много извинения, за да не го направя и се държи изключително защитно, когато просто се опитвам да разбера какво се е случило. Тя беше прекалено мила и подозрителна и реших да й повярвам, тъй като имам 300 евро за теглене и това е голяма сума пари за мен.

Напълно съм шокиран и отвратен от случилото се с мен от вашия служител.


Това явно е кражба и нечестност. Ще продължа и ще предприема действия. Случаят ми не е взет на сериозно и съм откраднат от служителите ви ...


Мога да изпратя всички допълнителни доказателства без никакъв проблем. Направих скрийншотове и записът ми е чист на skrill. Направих само 3 транзакции, отчитащи 2 за нея и skrill каза, че парите са изпратени и не са загубени. Имам номер на транзакция.

Автоматичен превод:
Thomas75
преди 3 години

Здравей Томас, това ми звучи много сериозно. Вероятно говорите за този член на нашия форум? https://casino.guru/profile/2913/lauarual

Тя не е наш служител, но да, тества казина, налични в региона, където живее, от време на време и получава заплащане за това. Тя е нашият външен изпитател. Моля, изпратете всяко доказателство, което имате (разговори, екранни снимки) на моя имейл адрес daniel@casino.guru и добавете jozef@casino.guru в копието (той отговаря за нашите тестери по целия свят)

Все още се надявам, че ще има разумно обяснение за това 😕

Автоматичен превод:
Thomas75
преди 3 години

Разглеждам и вашия случай:

https://casino.guru/22bet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2

Моето предложение е: Не изпращайте никакъв депозит чрез Skrill до казиното, изглежда като голяма измама! Казиното присъства и в 3 различни черни списъка, така че се страхувам, че няма да получите печалбите си от тях.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Thomas75
преди 3 години

Все още не съм получил екранните снимки на разговора ви с Лора. Междувременно чух историята от 2-ра страна и започвам да ставам все по-скептичен към това, което описахте тук. Така че представете доказателствата или спрете да обвинявате CasinoGuru нашите наши тестери в кражба на пари от вас.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини