Хм, това не звучи много достоверно от казино. Няма комуникация, не можете да направите теглене, имам чувството, че това не е най-добрият начин.
Както и да е, ще се опитам да го предам на нашия екип и да ги огледаме, може би ще разберат нещо.
Ако вие, от друга страна, се интересувате отподаването на жалба , можете да опитате. Не ви обещавам, че нещо ще се реши, но можем да опитаме. Всичко, което трябва да направите, е да подадете жалба и тъй като ние нямаме казиното в нашата база данни, да споменете името му в текста, за да знае екипът ни какво представлява.
Hmm that doesn't sound very credible from a casino. No communication, you can't make a withdrawal, I have a feeling that's not the best way to go.
Anyway, I'll try to pass it on to our team and let them take a look, maybe they'll find out something.
If you, on the other hand, are interested in lodging a complaint, you can try. I don't promise you that something will be resolved, but we can try. All you have to do is file a complaint and, since we don't have the casino in our database, mention its name in the text so that our team knows what it is.
Автоматичен превод: