Все още разбирам какво публикуваш. За да докажем безспорно това, ние изискваме от тези хора да подадат официални жалби.
Проверете нашите усилия по отношение на разрешаването на проблемите на играча:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
Свързах се с всички, за да ги призова да подадат жалба, ако е необходимо, защото няма да се промени много, докато хората продължават да публикуват враждуващи съобщения във форума, като пропускат функцията за жалби, предназначена не само за подкрепа на играчите, но и за разследване на текущите практики на казината.
Същото важи и за теб. Ако не сте успели да извадите печалбите си, подайте и жалбата:
https://casino.guru/complaints/create
I still comprehend what you post. To unquestionably demonstrate that, we therefore require those people to submit official complaits.
Inspect our efforts regarding resolving player's issues:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
I contacted everyone to urge them to file a complaint if necessary because not much will change as long as people only continue to post warring on the forum, skipping the complaint feature designed not just to support players but also to investigate casinos current practices.
The same goes for you, though. If you could not get your winnings out, submit the complaint too:
https://casino.guru/complaints/create
Автоматичен превод: