ФорумКазинаOptibet Casino - обща дискусия

Optibet Casino - обща дискусия

преди 2 години от Juba
|
3557 преглеждания 19 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Optibet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Optibet изисква IBAN информация с Доказателство за плащане с кредитна карта:


„Предоставете банково извлечение с видим депозит от вашата кредитна карта на нашия сайт. IBAN номер, име на банка, пълното ви име, дата, номер на карта/подробности трябва да се виждат на екранна снимка или PDF файл. На екранна снимка трябва да се вижда пълният URL адрес на уебсайта ."


Други казина приемат IBAN номера с банкови извлечения, а не транзакции с кредитни карти. Optibet не.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Juba
преди 2 години

Здравейте и благодаря за тази информация.

Трябва да кажа, че ще имам проблем с предоставянето на такъв печатен екран, защото моето банково приложение показва много от тези неща поотделно 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, и се опитах да им обясня ситуацията без успех. Доставих всички други документи (копие на паспорт, телефонна сметка, копие на кредитна карта, банкова транзакция с IBAN, транзакция с кредитна карта с цялата информация, която има. Но те продължават да изискват една конкретна транзакция с кредитна карта с IBAN номера. Те ми казаха, че акаунтът остава ограничен, докато не предоставя тази информация и не спра да отговарям на съобщенията си.

Автоматичен превод:
Juba
преди 2 години

Какво ще кажете да се свържете с банката си в този момент? Ще се опитам да попитам дали могат да помогнат при предоставянето на този специален вид документ.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Попитах и не е възможно. Също така проверих дали никое друго казино не изисква такъв вид информация CC+IBAN номер в своя kyc (или поне не можах да намеря такова, което го прави).

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Juba
преди 2 години

Понякога се случва казиното да изисква документ, който е просто невъзможно да се получи. Дори аз не можах да предоставя екранна снимка, съдържаща история на транзакциите и информация за моята карта.

Но ми хрумна, че можете да запишете кратко видео от вашето интернет банкиране, показващо всичко, което искат да видят.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря, може и да проработи. Но те вече не отговарят на съобщенията ми и чатът за поддръжка също не работи. Те също пренебрегнаха молбата ми да говоря с някой старши или мениджър. Просто се чудя възможностите ми за разрешаване на този проблем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете да опитате това изтегляне на Adobe acrobat от App Store. Отидете на вашето банково приложение. Намерете месечното извлечение с транзакция върху него. Изтеглете го в Adobe, след което можете да изпратите цялото месечно извлечение до казиното и да им кажете къде да го намерят в извлечението до датата. Надявам се това да помогне.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Да, може би, но информацията, която те изискват, е в различните „потоци" (местоположения) и те искат да ги видят (IBAN номер + CC транзакция) в една единствена екранна снимка или PDF. Направих депозита и от обикновената си банкова сметка и изпратих екранната снимка на това, което те не одобриха.

Автоматичен превод:
Juba
преди 2 години

Последното казино, в което се присъединих, не приема екранна снимка на доказателството за адрес на банковото ми извлечение, така че им изпратих pdf и всичко беше наред. Ще пробвам с pdf и ще ги помоля да разяснят.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Казаха, че IBAN номерът е задължителен, независимо какво. И затова не приемат никакви други документи. Опитах се да изпратя поне десет различни файла от моето банково извлечение и транзакции с кредитна карта. Но IBAN номерът липсва в конкретната транзакция с кредитна карта, която те търсят. Не ми повярвах, когато казах, че информацията не е налична.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тя трябва да е различна от тази в Обединеното кралство, обикновено когато депозирате, го правите с дебитна карта или кредитна карта, където не е нужно да предоставяте своя Iban единственият път, когато казиното изисква вашия Swift, а Iban е когато те искат теглене по банков път.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Имам депозитни пари от NETELLER преди (дебит и има налични и двата IBAN номера). Но сега го направих с кредитна карта. Но може би просто подам жалба. Това не е единственият проблем с този оператор.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Между другото, как успя да убедиш казиното, че не можеш да предоставиш документа, който те искат?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Току-що разбрах, че банката може да направи извлечение, което има CC транзакция и IBAN, което ще струва допълнително, разбира се, но тогава URL адресът ще липсва. Хаха, това става смешно.


„Предоставете банково извлечение с видим депозит от вашата кредитна карта на нашия сайт. IBAN номер, име на банка, пълното ви име, дата, номер на карта/подробности трябва да се виждат на екранна снимка или PDF файл. На екранна снимка трябва да се вижда пълният URL адрес на уебсайта ."


Автоматичен превод:
Juba
преди 2 години

Можете да получите подпечатан документ от вашата банка, потвърждаващ казаното от вас, или всъщност можете да получите подпечатан документ, потвърждаващ това, което казиното изисква от вас. Както и да е, разбирам, че това наистина е излишна караница и ви съветвам да подадете жалба.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

В техния сайт се споменава, че при алтернативно разрешаване на спорове (жалби) трябва да се свържа с независимата служба за решаване на залагания (IBAS), но вие (вашият екипаж) изглежда също се справяте с оплакванията. Имам и една скромна печалба от джакпот, която чака някъде в техните системи.

Какво препоръчваш?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що разбрах, че банката може да направи извлечение, което има CC транзакция и IBAN, което ще струва допълнително, разбира се, но тогава URL адресът ще липсва. Хаха, това става смешно.


„Предоставете банково извлечение с видим депозит от вашата кредитна карта на нашия сайт. IBAN номер, име на банка, пълното ви име, дата, номер на карта/подробности трябва да се виждат на екранна снимка или PDF файл. На екранна снимка трябва да се вижда пълният URL адрес на уебсайта ."


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Предлагам да подадете жалбата тук.

Би било интересно също да се знае как IBAS се справя с подобна жалба.

Автоматичен превод:
преди 2 години

В техния сайт се споменава, че при алтернативно разрешаване на спорове (жалби) трябва да се свържа с независимата служба за решаване на залагания (IBAS), но вие (вашият екипаж) изглежда също се справяте с оплакванията. Имам и една скромна печалба от джакпот, която чака някъде в техните системи.

Какво препоръчваш?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хм, нямаме много оплаквания срещу казиното тук на нашия уебсайт и според това, което виждам. Можете да опитате да подадете жалбата тук и в случай, че те не реагират на нея, можете да следвате предложението на уебсайта им.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини