преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Optibet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Optibet изисква IBAN информация с Доказателство за плащане с кредитна карта:
„Предоставете банково извлечение с видим депозит от вашата кредитна карта на нашия сайт. IBAN номер, име на банка, пълното ви име, дата, номер на карта/подробности трябва да се виждат на екранна снимка или PDF файл. На екранна снимка трябва да се вижда пълният URL адрес на уебсайта ."
Други казина приемат IBAN номера с банкови извлечения, а не транзакции с кредитни карти. Optibet не.
Optibet requires IBAN information with Proof of credit card payment:
"Provide bank statement with visible deposit from your credit card to our site. IBAN number, bank name, your full name, date, card number/details should be visible in a screenshot or PDF file. In a screenshot full website URL should be visible. "
Other casinos accept IBAN numbers with bank statements not credit card transactions. Optibet do not.
Здравейте и благодаря за тази информация.
Трябва да кажа, че ще имам проблем с предоставянето на такъв печатен екран, защото моето банково приложение показва много от тези неща поотделно 🙂
Hello and thank you for this information.
I must say that I would have a problem providing such a print screen because my banking application shows many of these things separately 🙂
Да, и се опитах да им обясня ситуацията без успех. Доставих всички други документи (копие на паспорт, телефонна сметка, копие на кредитна карта, банкова транзакция с IBAN, транзакция с кредитна карта с цялата информация, която има. Но те продължават да изискват една конкретна транзакция с кредитна карта с IBAN номера. Те ми казаха, че акаунтът остава ограничен, докато не предоставя тази информация и не спра да отговарям на съобщенията си.
Yes, and I tried to explain the situation to them with no success. I have delivered all the other documents (passport copy, phone bill, copy of credit card, bank transaction with IBAN, credit card transaction with all the information there is. But they keep demanding one specific credit card transaction with IBAN numbers. They said my account stays restricted until I provide that information and stopped responding to my messages.
Какво ще кажете да се свържете с банката си в този момент? Ще се опитам да попитам дали могат да помогнат при предоставянето на този специален вид документ.
How about contacting your bank at this point? I'd try to ask whether they can help provide this special kind of document.
Попитах и не е възможно. Също така проверих дали никое друго казино не изисква такъв вид информация CC+IBAN номер в своя kyc (или поне не можах да намеря такова, което го прави).
I asked and it's not possible. I also checked that no other casino requires that kind of information CC+IBAN number in their kyc (or at least I couldn't find one that does).
Понякога се случва казиното да изисква документ, който е просто невъзможно да се получи. Дори аз не можах да предоставя екранна снимка, съдържаща история на транзакциите и информация за моята карта.
Но ми хрумна, че можете да запишете кратко видео от вашето интернет банкиране, показващо всичко, което искат да видят.
It sometimes happens that a casino requires a document, that's simply impossible to get. Even I couldn't provide a screenshot containing by transaction history and information about my card.
But it came to my mind that you could record a short video from your internet banking, showing everything they want to see.
Благодаря, може и да проработи. Но те вече не отговарят на съобщенията ми и чатът за поддръжка също не работи. Те също пренебрегнаха молбата ми да говоря с някой старши или мениджър. Просто се чудя възможностите ми за разрешаване на този проблем.
Thanks, that might have worked. But they don't answer my messages anymore and the support chat is not working either. They also ignored my request to talk to some senior or manager. Just wondering my options to solve this issue.
Можете да опитате това изтегляне на Adobe acrobat от App Store. Отидете на вашето банково приложение. Намерете месечното извлечение с транзакция върху него. Изтеглете го в Adobe, след което можете да изпратите цялото месечно извлечение до казиното и да им кажете къде да го намерят в извлечението до датата. Надявам се това да помогне.
You could try this download Adobe acrobat from the App Store. Go to your banking app. Find the monthly statement with transaction on it. Download it to Adobe then you can send the whole monthly statement to the casino and tell them where to find it on the statement by the date. I hope this helps.
Да, може би, но информацията, която те изискват, е в различните „потоци" (местоположения) и те искат да ги видят (IBAN номер + CC транзакция) в една единствена екранна снимка или PDF. Направих депозита и от обикновената си банкова сметка и изпратих екранната снимка на това, което те не одобриха.
Yeah maybe, but the information they require are in the different "streams" (locations) and they want the see those (IBAN number + CC transaction) in one single screenshot or PDF. I did the deposit also from my regular bank account and sent the screenshot of that, which they didn't approve.
Последното казино, в което се присъединих, не приема екранна снимка на доказателството за адрес на банковото ми извлечение, така че им изпратих pdf и всичко беше наред. Ще пробвам с pdf и ще ги помоля да разяснят.
The last casino I joined would not accept a screenshot of my bank statement proof of address so I sent them a pdf and everything was fine. I would try a pdf and ask them to clarify.
Казаха, че IBAN номерът е задължителен, независимо какво. И затова не приемат никакви други документи. Опитах се да изпратя поне десет различни файла от моето банково извлечение и транзакции с кредитна карта. Но IBAN номерът липсва в конкретната транзакция с кредитна карта, която те търсят. Не ми повярвах, когато казах, че информацията не е налична.
They told that IBAN number is a must have, no matter what. And that's why they don't accept any other documents. I have tried to sent at least ten different files from my bank statement and credit card transactions. But IBAN number is missing from the specific credit card transaction they are after. Didn't believe me when I told that the information is not available.
Тя трябва да е различна от тази в Обединеното кралство, обикновено когато депозирате, го правите с дебитна карта или кредитна карта, където не е нужно да предоставяте своя Iban единственият път, когато казиното изисква вашия Swift, а Iban е когато те искат теглене по банков път.
It must be a different system to the one in the UK normally when you deposit you do it by debit card or credit card where you don’t have to supply your Iban the only time a casino requires your swift and Iban is when they want a withdrawal by bank transfer.
Имам депозитни пари от NETELLER преди (дебит и има налични и двата IBAN номера). Но сега го направих с кредитна карта. Но може би просто подам жалба. Това не е единственият проблем с този оператор.
I have deposit money by NETELLER before (debit, and there are both IBAN numbers available). But now I did it with credit card. But maybe I just file a complaint. This is not the only issue with this operator.
Между другото, как успя да убедиш казиното, че не можеш да предоставиш документа, който те искат?
Btw, how did you manage to convince the casino that you are not able to provide the document they want?
Току-що разбрах, че банката може да направи извлечение, което има CC транзакция и IBAN, което ще струва допълнително, разбира се, но тогава URL адресът ще липсва. Хаха, това става смешно.
„Предоставете банково извлечение с видим депозит от вашата кредитна карта на нашия сайт. IBAN номер, име на банка, пълното ви име, дата, номер на карта/подробности трябва да се виждат на екранна снимка или PDF файл. На екранна снимка трябва да се вижда пълният URL адрес на уебсайта ."
Just found out that the bank is able to make a statement that has CC transaction and IBAN, that will cost extra of course, but then the URL would be missing. Haha, this is getting ridiculous.
"Provide bank statement with visible deposit from your credit card to our site. IBAN number, bank name, your full name, date, card number/details should be visible in a screenshot or PDF file. In a screenshot full website URL should be visible. "
Можете да получите подпечатан документ от вашата банка, потвърждаващ казаното от вас, или всъщност можете да получите подпечатан документ, потвърждаващ това, което казиното изисква от вас. Както и да е, разбирам, че това наистина е излишна караница и ви съветвам да подадете жалба.
You can get a stamped document from your bank confirming what you said or you could actually get a stamped document confirming what the casino requires from you. Anyway, I understand that this is really unnecessary hassle and I advise you to submit a complaint.
В техния сайт се споменава, че при алтернативно разрешаване на спорове (жалби) трябва да се свържа с независимата служба за решаване на залагания (IBAS), но вие (вашият екипаж) изглежда също се справяте с оплакванията. Имам и една скромна печалба от джакпот, която чака някъде в техните системи.
Какво препоръчваш?
In their site is mention that in Alternate Dispute Resolution (complaints) I should contact Independent Betting Adjudication Service (IBAS), but you (your crew) seem to handle complaints as well. I have also one modest jackpot win waiting somewhere in their systems.
What do you recommend?
Току-що разбрах, че банката може да направи извлечение, което има CC транзакция и IBAN, което ще струва допълнително, разбира се, но тогава URL адресът ще липсва. Хаха, това става смешно.
„Предоставете банково извлечение с видим депозит от вашата кредитна карта на нашия сайт. IBAN номер, име на банка, пълното ви име, дата, номер на карта/подробности трябва да се виждат на екранна снимка или PDF файл. На екранна снимка трябва да се вижда пълният URL адрес на уебсайта ."
Just found out that the bank is able to make a statement that has CC transaction and IBAN, that will cost extra of course, but then the URL would be missing. Haha, this is getting ridiculous.
"Provide bank statement with visible deposit from your credit card to our site. IBAN number, bank name, your full name, date, card number/details should be visible in a screenshot or PDF file. In a screenshot full website URL should be visible. "
В техния сайт се споменава, че при алтернативно разрешаване на спорове (жалби) трябва да се свържа с независимата служба за решаване на залагания (IBAS), но вие (вашият екипаж) изглежда също се справяте с оплакванията. Имам и една скромна печалба от джакпот, която чака някъде в техните системи.
Какво препоръчваш?
In their site is mention that in Alternate Dispute Resolution (complaints) I should contact Independent Betting Adjudication Service (IBAS), but you (your crew) seem to handle complaints as well. I have also one modest jackpot win waiting somewhere in their systems.
What do you recommend?
Хм, нямаме много оплаквания срещу казиното тук на нашия уебсайт и според това, което виждам. Можете да опитате да подадете жалбата тук и в случай, че те не реагират на нея, можете да следвате предложението на уебсайта им.
Hm, we don't have many complaints submitted against the casino here on our website and according to what I see. You can try to submit the complaint here and in case they don't react to it, you can follow the suggestion on their website.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.