ФорумКазинаOppa888 Casino - обща дискусия

Oppa888 Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от sree279
|
853 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Oppa888 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Здравей казино гуру, имам пари в акаунта на oppa888 и подадох всички документи за проверка, но те забавят проверката. Може да ми изпратите съобщение с възможно решение. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей следобед

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей казино гуру, имам пари в акаунта на oppa888 и подадох всички документи за проверка, но те забавят проверката. Може да ми изпратите съобщение с възможно решение. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте!

Няма проблем да ви изпратя съобщение, но как да разберете, че умишлено забавят проверката ви?

Бихте ли поне обяснили цялата ситуация? 🙏 Страхувам се, че без това нямаме информация.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам поща от тях да чакам 72 часа. Така че ще изчакам и ще ви изпратя съобщение след това. Благодаря

Автоматичен превод:
sree279
преди 2 месеца

Добре, ще бъдем тук. Късмет! 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Радка, чаках повече от 72 часа и им изпратих съобщение отново, но те дават отговори като моля, изчакай, ще получиш известие. Почти им изпратих 20 имейла, но отговорът е същият и срокът, който дадоха, също изтече. Моля, отговорете какво трябва да направя след това. Чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
sree279
преди 2 месеца

Здравейте, бих казал, че в този случай ще е най-добре да проявите търпение и да изчакате известие от казиното, защото е възможно вашите документи все още да се проверяват. Вярвам, че когато казиното приключи проверката и всичко е наред, ще чуете за това. Само за протокола, ние даваме на казината 14 дни да завършат този процес, така че стига да общуват с вас, няма да съм скептичен веднага и да се опитам да запазя хладнокръвие.

Мислите ли, че можете да се справите и да ни кажете как върви?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, ще изчакам тогава. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей казино гуру след 2 седмици процес на проверка Най-накрая получих имейл от тях като този:


„Понесохме въпроса ви на най-високо ниво в нашата компания и след дълго обсъждане, за съжаление трябва да ви информираме, че заявката ви за теглене е отхвърлена. И също така ви информирахме, че акаунтът ви е забранен/затворен."


„Според разследването сте имали подозрителни залагания като Arbitrage Bet и не можете да изтеглите целия си текущ баланс.


Моля, проверете Общите условия на компанията https://oppa888in.com/information/rules/2


„Но аз не направих никакви арбитражни залагания, направих само един залог на тенис на живо от 10 000 рупии, а останалото играх само в казино на живо. Общият ми баланс е 1 32 000. Какво трябва да направя след това?



Публикация на sree279 Редактиран от Romi
Причина: просто направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
sree279
преди 2 месеца

Здравейте, в този случай бих препоръчал да подадете жалба, ако не знаете, че сте направили нещо нередно.

Можете да го направите на този линк. ⬅️

Ако искате да знаете какво да очаквате от този процес, можете да го прочетете в това ръководство .

Дали обаче казиното каза нещо повече за „арбитражния залог" и следователно какво сте нарушили? Правилата и условията в точка 2 имат около 50 члена, така че би било добре да знаете по-конкретно какво сте нарушили. Опитах се да видя дали може да е максимален залог, но не намерих нищо подобно.

Така че ще продължите ли и ще подадете жалба?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не ми връщат парите.

Депозирах пари само в Oppabet, но те блокираха сметката ми и не ми позволяват да тегля средствата си.

Те не изплащат парите, които депозирах, въпреки че преминах успешно всички проверки на документи

ID: 142820121

Публикация на ikperfect2017 Редактиран от Radka
Причина: собствените думи ще бъдат оценени вместо връзка към TP
Автоматичен превод:
ikperfect2017
преди 1 седмица

Бихте ли любезно обяснили цялата ситуация? Чудесно е, че подреденият преглед в мрежата на Trust Pilot, но няма много общо с директната комуникация, която е значително допълнение и обичайния начин за това как да се обърне внимание на форума. 🙏

Може би можете да ни помогнете да разберем какво изглежда нередно. Казиното предоставило ли ви е някакво обяснение?

Каква изглежда е тяхната гледна точка, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Бихте ли любезно обяснили цялата ситуация? Чудесно е, че подреденият преглед в мрежата на Trust Pilot, но няма много общо с директната комуникация, която е значително допълнение и обичайния начин за това как да се обърне внимание на форума. 🙏

Може би можете да ни помогнете да разберем какво изглежда нередно. Казиното предоставило ли ви е някакво обяснение?

Каква изглежда е тяхната гледна точка, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Първо ми поискаха документи и след това документите бяха одобрени. Екипът по сигурността писа, че мога да тегля пари. Но екип, наречен bms, написа друг имейл и каза, че не могат да ми платят парите. Но не ми отварят акаунта поради следната причина. Но тази причина е извинение и не е вярна.


„Моля, имайте предвид, че вашата сметка все още не е затворена, но според нашите правила и условия ни е позволено да откажем всякакви тегления, ако преценим, че сметката за залагания е била злоупотребена, което в този случай, за съжаление, се счита за така . Това е така, защото ние не сме нито борса за криптовалута, нито крипто портфейл, където на играчите е разрешено да съхраняват своята криптовалута за дълги периоди от време без дейност между тях.


Разбираме, че това решение не е това, на което сте се надявали; но за съжаление решението е окончателно."

Автоматичен превод:
ikperfect2017
преди 1 седмица

О, прочетох такава причина няколко пъти и тя е, че не сте били активни по сметката и следователно не можете да изтеглите парите. Но ми изглежда като доста странно нещо, така че е окончателно решение на казиното, нали?

Ако смятате, че не сте направили нищо лошо и казиното е несправедливо към вас, тогава бих препоръчал да подадете жалба.

Ако се интересувате от това,просто щракнете тук .

Мислиш ли, че ще го направиш?



Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини