преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OpenBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направете заявка за теглене с paypal на 27.10, заявката е обработена на 28.10. Времената за кредитиране са уточнени, че са базирани на избрания метод на обработка, които при paypal са незабавни. На 30.10 все още не бях получил кредит. Днес 31/10 сумата, която трябваше да изтегля и беше оторизирана, се върна в баланса. Незабавно докладване на ADM и публикуване във форумите на казиното
Made a withdrawal request with paypal on 10/27, request processed on 10/28. The crediting times are specified that they are based on the chosen processing method, which with paypal are immediate. On 10/30 I had not yet received any credit. Today 10/31 the amount that I had to withdraw and had been authorized is back on the balance. Immediate reporting to ADM and post on the casino forums
Effettuata richiesta di prelievo con paypal il giorno 27/10, richiesta elaborata il 28/10. I tempi di accredito è specificato che sono in base alla modalità di evasione prescelta, che con paypal sono immediati. Il giorno 30/10 non avevo ancora ricevuto alcun accredito. Oggi 31/10 la somma che dovevo prelevare ed era stata autorizzata è di nuovo sul saldo. Segnalazione immediata a ADM e post sui forum di casino
Бих се опитал да се свържа с Caisno, за да поискам обяснение. Предполагам, че ADM би направил същото така или иначе. Можете ли да опитате това и да споделите вашите открития, моля?
Благодаря ви за усилията!
I would try to reach out to the caisno, asking for the explanation. I imagine ADM would do the same anyway. Can you try that and share your findings, please?
Thank you for your efforts!
това е отговорът от Openbet казино
„От няколко дни Paypal имаше срив в услугата, което направи плащането невъзможно.
Анулирахме вашата заявка за теглене.
Сумата е налична отново в акаунта ви за игра.
Извиняваме се за това забавяне и прекъсване, които не са причинени от OpenBet."
Очевидно Paypal нямаше проблеми, продължих да правя и получавам плащания от други платформи. Направих отново заявката за теглене, ако и това не успее, незабавно ще се свържа с ADM.
this is the answer from Openbet casino
"Paypal has had a service failure for several days, which made it impossible to make the payment.
We have cancelled your withdrawal request.
The amount is available again in your game account.
We apologize for this slowdown and disruption not caused by OpenBet."
Obviously Paypal had no problems, I continued to make and receive payments from other platforms. I re-made the withdrawal request, if this fails too I will immediately contact ADM.
questa è la risposta del casino Openbet
"Paypal ha un disservizio da diversi giorni per cui non è stato possibile effettuare il Pagamento.
Abbiamo provveduto ad annullare la tua richiesta di prelievo.
L'importo è nuovamente disponibile nel tuo conto gioco.
Ci scusiamo per questo rallentamento e disservizio non dovuto da OpenBet."
Ovviamente Paypal non ha avuto nessun disservizio, ho continuato a fare e ricevere pagamenti da altre piattaforme. Ho rifatto la richiesta di prelievo, dovesse fallire anche questa mi rivolgo subito ad ADM.
Какво ще кажете да опитате друг метод на плащане? Може би казиното предложи ли ви това?🤔
What about trying some different payment method? Did the casino offer this to you, perhaps?🤔
Готино! Това е добра мисъл. Ще бъдем тук и чакаме новини!
Cool! That's good thinking. We will be here waiting for the news!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.