ФорумКазинаОнлайн плащане по банков път

Онлайн плащане по банков път

преди 1 година от Markizz
|
1649 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте всички,


Имам следния проблем.

Исках да преведа пари в моята казино сметка в Cosmic Slot чрез банков превод от Volt или Altaprime Ltd.


това работи добре няколко пъти. Изведнъж, след като влезете в push tan, в прозореца за плащане се появи съобщение за грешка по някаква причина.


Парите все още бяха дебитирани директно от банковата сметка и се показват в казиното като чакащ превод.


Поддръжката обаче ми казва, че е възникнала грешка по време на прехвърлянето и не могат да направят нищо. Трябва да се свържа с моята банка.


Някой има ли опит с това и имам ли шанс да си върна парите?


Много благодаря предварително

Автоматичен превод:
Markizz
преди 1 година

Парите трябва да са някъде. Бих дал няколко дни, ако парите не са обратно в банковата ви сметка или кредитирани в баланса ви в казиното, свържете се с банката си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да погледнете приложената разписка за превод от моята жалба?

Това е доказателството, че парите са изчезнали от банковата ми сметка и сега са в банковата сметка на altaprime, както можете да видите в разписката.

Моята банка не вижда нищо друго, когато се свържа с тях, нали?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Markizz
преди 1 година

Извършването на банков превод към сметка в казино е лоша идея, това е най-проблематичният метод на плащане, виждал съм десетки подобни оплаквания: некредитирани депозити, извършени чрез банкови преводи. Изчакайте няколко дни, максимум 5 работни дни, опитайте се да бъдете търпеливи, в крайна сметка трябва да бъде кредитирано във вашата сметка, бих ви препоръчал да избягвате използването на този метод на депозит в бъдеще. Имайте предвид, че това не е рядко събитие, случва се доста често, опитайте да използвате електронни портфейли за плащания, банковите преводи обикновено са проблематични

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Как приключи другото оплакване?


Знам случаите, когато депозитът отнемаше няколко дни. И поддръжката им каза да го изчакат.


но в моя случай поддръжката ми каза, че не са получили превода. Не изглеждаше така, сякаш трябва да чакам няколко дни, докато пристигне в сметката ми в казиното.

Автоматичен превод:
Markizz
преди 1 година

Не знам наистина, виждал съм някои решени, спомням си, че видях много открити оплаквания относно некредитирани депозити и мога да се закълна, че съм виждал няколко нерешени, но не мога да кажа наистина, може и да греша. Знам, че казината решават случаи на некредитирани депозити отнема много време, спомням си, че видях един случай, който отне около месец, така че бъдете търпеливи, както казах, изчакайте поне 5 работни дни, ако отнеме повече време, започнете да ги притискате. Лично аз имах само един случай на некредитиран депозит и той беше решен незабавно, разликата е, че беше крипто депозит и е лесен за разрешаване, просто изисква проверка на адреса на депозита, банковите преводи не са толкова прости, изчакайте малко, може би казиното прави ръчно кредитиране на средства, ако реагират на оплакването ви, успех!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Парите току-що бяха кредитирани в моята казино сметка.

Много благодаря за помощта.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини