Здравейте,
щракнете върху тази връзка, за да видите списъка с най-добрите казина, приемащи играчи от Германия и поддържащи Zimpler .
Моля, обърнете внимание, че никой от тях не е лицензиран от GE. Ако решите да играете, попитайте предварително за предпочитаната от вас опция за депозит, само за да сте сигурни, че можете да я използвате.
Hello,
click this link to view the list of best casinos accepting players from Germany and supporting Zimpler.
Kindly note that none of those is GE licensed. If you decide to play ask in advance about your preferred deposit option, just to be sure you can use it.
Благодаря ти много
Скъпа Радка
😘🙋♂️
thank you very much
Dear Radka
😘🙋♂️
Herzlichen Dank
Liebe Radka
😘🙋♂️
Здравейте - радвам се да помогна 😁.
Кажете ни кое казино ви подхожда най-добре и се присъединете към нашето лятно състезание 😉
Hello there - happy to help 😁.
Let us know which casino suits you best and join our summer competition 😉
Страхотно, чудесно време. И аз търся отговори на този въпрос! Благодаря!
Awesome, great timing. I am also looking for answers to this one! Thanks!
Здравейте,
позволете ми да обърна внимание на филтрите:
Чувствайте се свободни да ги използвате по всяко време 🙂.
Hello,
allow me to bring filters to your attention:
Feel free to use them anytime 🙂.
Радка Моля, помогнете🥲
Вчера спечелих Lucky Dreams 500€, но моят Cash Out се анулира всеки път. тъй като доказателство за депозит. Не показвайте датата и часа на транзакцията. Не е моя грешка, само моето онлайн банкиране показва Iban и транзакцията 🥲🥲.
Какво мога да направя?
Радвам се за помощ, някой тук има ли контакт с Lucky Dreams?
Radka Please Help🥲
Yesterday i won Lucky Dreams 500€ but my Cash Out ist cancelled everytime . because deposit Proof. Dont Show Date and time of Transaktion.it's not my fault, my online Banking Show Iban and Transaktion only 🥲🥲.
What can i do?
Pleased Help ,is somebody here have contakt with Lucky Dreams?
Здравейте,
Трудно ми е да повярвам, че не можете да видите датата на транзакцията. 🤔 Опитайте да влезете в раздела „история" или нещо подобно на него. Като алтернатива помолете банката си да ви предостави отпечатана версия на историята на транзакциите или попитайте банката как да намерите датата и часа. Това е много важен документ, страхувам се, че трябва да докажете, че вие сте депозирали срещу тази опция за плащане.
Кажете ми какво сте научили от вашата банка.
Hello,
I find it hard to believe that you can't see the transaction date. 🤔 Try to access the "history" tab or something similar to it. Alternatively, ask your bank to provide you with a printed version of the transaction history or ask the bank how to find the date and time. This is a very important document, you must prove that it was you who deposited vis this payment option, I'm afraid.
Let me know what you learn from your bank.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.