ФорумКазинаOlympia Casino - обща дискусия

Olympia Casino - обща дискусия

преди 2 години от jrewing
|
8350 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Olympia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

ВНИМАНИЕ: Депозирано в Olympia.casino. Парите ги няма. НИКОГА не е бил кредитиран. Винаги разговаряйте с другите от чата. Така че това казино присвоява депозирани средства от играчи. Защо това казино има рейтинг 7,3/10, не ми е ясно. Кой знае... може би този портал е в лига с Олимпия ?? Така че стойте далеч от Olympia.Casino !!

Автоматичен превод:
jrewing
преди 2 години

Здравейте,

доколкото разбрах, вие сте депозирали, но сумата никога не е постъпвала в баланса на сметката ви, прав ли съм?

Какво ви каза поддръжката, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поисках теглене днес в 11 часа, чакайки до сега да ми върнат, защото плащането ми беше одобрено, но не го получих

Автоматичен превод:
rafaelluz911
преди 2 години

Е, предполагам, че трябва да изчакате малко. Може да отнеме до няколко дни, за да продължите с плащането.

Както и да е, вашият акаунт беше ли потвърден напълно, моля? Ако не, първо трябва да преминете проверката на KYC.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, сметката ми беше потвърдена, плащането беше одобрено в 11:00 ч. чрез pix, което щеше да бъде мигновено. Изчаках до 14:00, нищо не дойде. Свързах се с екипа за поддръжка, който ме изпрати да се свържа с моята банка, няма нищо за бъдещо освобождаване или чака. Влязох отново във връзка с поддръжка, който каза, че ще провери в отдела за плащане, че е трябвало да чакам отговор от отдела, който досега почти 24 часа по-късно не е разгледал моя случай, току-що се свързах с екипа за поддръжка, който знае само как да ми каже да изчакайте, ако плащането е чрез pix, то е навреме и не чакайте часове или дни

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вие, момчета, трябва да го тествате, преди да публикувате много казино, преди да го публикувате тук, защото вие сте единственият, който има тази олимпия като индикация, че нито място, нито в Google, нито в YouTube никой не говори за това казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, сметката ми беше потвърдена, плащането беше одобрено в 11:00 ч. чрез pix, което щеше да бъде мигновено. Изчаках до 14:00, нищо не дойде. Свързах се с екипа за поддръжка, който ме изпрати да се свържа с моята банка, няма нищо за бъдещо освобождаване или чака. Влязох отново във връзка с поддръжка, който каза, че ще провери в отдела за плащане, че е трябвало да чакам отговор от отдела, който досега почти 24 часа по-късно не е разгледал моя случай, току-що се свързах с екипа за поддръжка, който знае само как да ми каже да изчакайте, ако плащането е чрез pix, то е навреме и не чакайте часове или дни

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Знам, че не бихте искали да го чуете, но единствената възможност за почти моментално плащане в днешно време са криптовалутите. И дори при тях има изключения. 🙁

Други опции могат да отнемат няколко дни като цяло.

Ако подадете жалба, например, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверка и плащане.

Това е стандарт.

Това е тема за казина, ние не носим отговорност за доставчика на плащане, честно казано.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Вие, момчета, трябва да го тествате, преди да публикувате много казино, преди да го публикувате тук, защото вие сте единственият, който има тази олимпия като индикация, че нито място, нито в Google, нито в YouTube никой не говори за това казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това казино е посочено като ново казино, така че изглежда, че другите все още не са забелязали.

Добре, че имахте възможност да проверите това казино, преди да депозирате там, бих казал:

file

https://casino.guru/olympia-casino-review#tab=js-tab-reputation

Както и да е, бих ги помолил да ви предоставят потвърждението за плащане, ако вече са изпратили парите, би трябвало да могат да го предоставят.

Ако проблемът ви продължава, не се колебайте да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичен превод:
преди 2 години

И така, след месеци на депозити и нула тегления, днес бях информиран, че на акаунта ми е забранено да използва бонуси и единствената причина е „решение на администрацията"

Не съм злоупотребявал с бонуси, просто използвай техните промоции за депозит за безплатни завъртания. Досега се наслаждавах на това казино

Автоматичен превод:
PhazeDDD
преди 2 години

Здравейте,

изглежда, че не сте депозирали достатъчно, за да можете да вземете друг бонус. Е, казината могат да направят това, бонусите определено са нещо, за което отговаря само казиното, защото те се дават безплатно.

Намирането на казино с добра програма за лоялност може да бъде доста трудна задача, нали?🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам от 28 декември. на моите пари. на 28.12 плащането е одобрено. попитах в чата днес и трябваше да изпратя банково извлечение. Ако парите ми бяха в сметката, нямаше да питам. Любопитен съм, ще получа имейл от вашите специалисти и ще ви държа в течение.


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че чакате имейл от специалистите на казиното, защото все още не можах да намеря нито една жалба, която сте подали срещу това казино 🤔, а само другите вече затворени.

Надявам се, че скоро ще получите печалбите, ако не, моля, изпратете жалбата.

Благодарим ви за обещаните актуализации. 👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравейте, да, чаках, но не получих никаква поща. днес в чата ми казаха, че парите ми са заседнали някъде и ще бъдат прехвърлени обратно в сметката ми. След това трябва да рестартирам плащането. Току що го направих. заключение: след 14 дни парите бяха преведени обратно в моята игрална сметка. нямам представа как работят тези хора там.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Здравей.

Е, доста жалък напредък след 14 дни. Очаквам казиното да ви предложи други по-малко проблемни опции за плащане, така че проблемът да може да се реши по-ефективно. Сега да се надяваме, че знаят какво правят. 🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравей, предложих ти skrill. беше отказано. отново е извършено по банков път. Отново получих потвърждение по имейл. пак ще трябва да изчака няколко дни. Върни се при мен


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Ще бъдем тук, чакаме...🤔🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, днес пак попитах в чата, защото още нищо не е дошло. трябваше да изпрати отново банково извлечение и след това отново същата песен. Ще получа имейл. вече минаха 3 седмици. наистина досадно.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Сигурни ли сте, че не искате да подадете жалбата? Наистина смятам, че казино с такава репутация трябва да се справя по-добре от това. Чувствайте се свободни да изпратите такъв точно тук .


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравей радка,

От вчера парите ми са обратно в акаунта на играта и се обработват. нямам представа какво става с дама.

ако нищо не се случи днес, ще подам жалбата.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини