преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Olympia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
ВНИМАНИЕ: Депозирано в Olympia.casino. Парите ги няма. НИКОГА не е бил кредитиран. Винаги разговаряйте с другите от чата. Така че това казино присвоява депозирани средства от играчи. Защо това казино има рейтинг 7,3/10, не ми е ясно. Кой знае... може би този портал е в лига с Олимпия ?? Така че стойте далеч от Olympia.Casino !!
ATTENTION : Deposited at Olympia.casino. The money is gone. It was NEVER credited. Always talking others out of the chat. So this casino is embezzling deposited funds from players. Why this casino has a rating of 7.3/10 is beyond me. Who knows... maybe this portal is in league with Olympia ?? So stay away from Olympia.Casino !!
ACHTUNG : Habe bei Olympia.casino eingezahlt. Das Geld ist weg. Es wurde NIE gutgeschrieben. Immer andere ausreden vom Chat. Also dieses Casino veruntreut eingezahlte Gelder von Spielern. Warum dieses Casino eine Bewertung von 7.3/10 hat ist mir schleierhaft. Wer weis... vielleicht steckt dieses Portal mit Olympia unter einer Decke ?? Also Finger weg von Olympia.Casino !!
Здравейте,
доколкото разбрах, вие сте депозирали, но сумата никога не е постъпвала в баланса на сметката ви, прав ли съм?
Какво ви каза поддръжката, моля?
Hello,
as far as I get it, you deposited but the amount has never arrived in your account balance, am I correct?
What did the support tell you, please?
Поисках теглене днес в 11 часа, чакайки до сега да ми върнат, защото плащането ми беше одобрено, но не го получих
I requested a withdrawal today at 11 am waiting until now for them to give me a return because my payment was approved but I didn't receive it
Solicitei um saque hoje as 11 da manhã esperando até agora eles me.dar retorno pois meu pagamento foi aprovado mas não recebi
Е, предполагам, че трябва да изчакате малко. Може да отнеме до няколко дни, за да продължите с плащането.
Както и да е, вашият акаунт беше ли потвърден напълно, моля? Ако не, първо трябва да преминете проверката на KYC.
Well, I guess you have to wait a bit. It can take up to several days to proceed with the payment.
Anyway, has your account been fully verified, please? If not, you have to pass the KYC verification first.
Да, сметката ми беше потвърдена, плащането беше одобрено в 11:00 ч. чрез pix, което щеше да бъде мигновено. Изчаках до 14:00, нищо не дойде. Свързах се с екипа за поддръжка, който ме изпрати да се свържа с моята банка, няма нищо за бъдещо освобождаване или чака. Влязох отново във връзка с поддръжка, който каза, че ще провери в отдела за плащане, че е трябвало да чакам отговор от отдела, който досега почти 24 часа по-късно не е разгледал моя случай, току-що се свързах с екипа за поддръжка, който знае само как да ми каже да изчакайте, ако плащането е чрез pix, то е навреме и не чакайте часове или дни
Yes my account has been verified payment was approved at 11 am via pix that would be instant I waited until 2 pm nothing came in I contacted support who sent me to contact my bank there is nothing for future release or pending I entered again in contact with support who said he would check with the payment department that I was supposed to wait for a response from the department that so far almost 24 hours later has not looked at my case I just got in touch with support who only know how to tell me to wait if the payment is via pix it's on time and don't wait hours or days
Sim minha conta foi verificada pagamento foi aprovado às 11 da manhã via pix que seria instantâneo esperei até as 14 horas não entrou nada entrei em contato com o.suporte que mandou entrar em contato com meu banco não tem nada de lançamento futuro nem pendente entrei novamente em contato com o suporte que falou q iria verificar com o setor de pagamento que era pra mim aguardar retorno do setor que até agora quase 24 horas depois não olhou meu caso acabei de entrar em contato com o suporte que só sabem manda eu aguardar se o pagamento é via pix é na hora e não esperar horas ou dias
Вие, момчета, трябва да го тествате, преди да публикувате много казино, преди да го публикувате тук, защото вие сте единственият, който има тази олимпия като индикация, че нито място, нито в Google, нито в YouTube никой не говори за това казино
You guys should test it before publishing a lot of casino before publishing it here because you are the only one who has this olympia as an indication neither a place nor on Google nor YouTube nobody talks about this casino
Vocês antes de divulgar um monte de cassino deveriam testa lo antes de divulgar aqui pois vcs são único que tem esse olympia como indicação nem um lugar nem no Google nem YouTube ninguém fala sobre este cassino
Да, сметката ми беше потвърдена, плащането беше одобрено в 11:00 ч. чрез pix, което щеше да бъде мигновено. Изчаках до 14:00, нищо не дойде. Свързах се с екипа за поддръжка, който ме изпрати да се свържа с моята банка, няма нищо за бъдещо освобождаване или чака. Влязох отново във връзка с поддръжка, който каза, че ще провери в отдела за плащане, че е трябвало да чакам отговор от отдела, който досега почти 24 часа по-късно не е разгледал моя случай, току-що се свързах с екипа за поддръжка, който знае само как да ми каже да изчакайте, ако плащането е чрез pix, то е навреме и не чакайте часове или дни
Yes my account has been verified payment was approved at 11 am via pix that would be instant I waited until 2 pm nothing came in I contacted support who sent me to contact my bank there is nothing for future release or pending I entered again in contact with support who said he would check with the payment department that I was supposed to wait for a response from the department that so far almost 24 hours later has not looked at my case I just got in touch with support who only know how to tell me to wait if the payment is via pix it's on time and don't wait hours or days
Sim minha conta foi verificada pagamento foi aprovado às 11 da manhã via pix que seria instantâneo esperei até as 14 horas não entrou nada entrei em contato com o.suporte que mandou entrar em contato com meu banco não tem nada de lançamento futuro nem pendente entrei novamente em contato com o suporte que falou q iria verificar com o setor de pagamento que era pra mim aguardar retorno do setor que até agora quase 24 horas depois não olhou meu caso acabei de entrar em contato com o suporte que só sabem manda eu aguardar se o pagamento é via pix é na hora e não esperar horas ou dias
Здравейте,
Знам, че не бихте искали да го чуете, но единствената възможност за почти моментално плащане в днешно време са криптовалутите. И дори при тях има изключения. 🙁
Други опции могат да отнемат няколко дни като цяло.
Ако подадете жалба, например, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверка и плащане.
Това е стандарт.
Това е тема за казина, ние не носим отговорност за доставчика на плащане, честно казано.
Hello,
I know you would not like to hear it, but the only almost instant payment option is cryptocurrencies nowadays. And even with those, there are exceptions. 🙁
Other options can take a couple of days in general.
If you submit a complaint, for instance, we allow casinos 14 full days to proceed with verification and payment.
It's a standard.
This is a topic for casinos, we are not responsible for the payment provider, frankly.
Вие, момчета, трябва да го тествате, преди да публикувате много казино, преди да го публикувате тук, защото вие сте единственият, който има тази олимпия като индикация, че нито място, нито в Google, нито в YouTube никой не говори за това казино
You guys should test it before publishing a lot of casino before publishing it here because you are the only one who has this olympia as an indication neither a place nor on Google nor YouTube nobody talks about this casino
Vocês antes de divulgar um monte de cassino deveriam testa lo antes de divulgar aqui pois vcs são único que tem esse olympia como indicação nem um lugar nem no Google nem YouTube ninguém fala sobre este cassino
Това казино е посочено като ново казино, така че изглежда, че другите все още не са забелязали.
Добре, че имахте възможност да проверите това казино, преди да депозирате там, бих казал:
https://casino.guru/olympia-casino-review#tab=js-tab-reputation
Както и да е, бих ги помолил да ви предоставят потвърждението за плащане, ако вече са изпратили парите, би трябвало да могат да го предоставят.
Ако проблемът ви продължава, не се колебайте да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.
https://casino.guru/complaints/create
This casino is listed as a fresh casino, so it seems the others have not noticed yet.
It's a good thing you had a chance to check this casino before depositing there, I'd say:
https://casino.guru/olympia-casino-review#tab=js-tab-reputation
Anyway, I'd ask them to provide you with the payment confirmation, if they already sent the money they should be able to provide it.
If your problem persists, feel free to submit a complaint and we will try to help you.
https://casino.guru/complaints/create
И така, след месеци на депозити и нула тегления, днес бях информиран, че на акаунта ми е забранено да използва бонуси и единствената причина е „решение на администрацията"
Не съм злоупотребявал с бонуси, просто използвай техните промоции за депозит за безплатни завъртания. Досега се наслаждавах на това казино
So after months of deposits and zero withdrawals, I was informed today that my account is banned from using bonuses and the only reason is "administration's decision"
I haven't been bonus abusing, just use their deposit promos for free spins. Was enjoying this casino until now
Здравейте,
изглежда, че не сте депозирали достатъчно, за да можете да вземете друг бонус. Е, казината могат да направят това, бонусите определено са нещо, за което отговаря само казиното, защото те се дават безплатно.
Намирането на казино с добра програма за лоялност може да бъде доста трудна задача, нали?🤔
Hello,
sounds like you have not deposited enough to let you take another bonus. Well, casinos can do that, bonuses are definitely something that only the casino is in charge of because these are given for free.
Finding a casino with a good loyalty program can be quite a task, right?🤔
Чакам от 28 декември. на моите пари. на 28.12 плащането е одобрено. попитах в чата днес и трябваше да изпратя банково извлечение. Ако парите ми бяха в сметката, нямаше да питам. Любопитен съм, ще получа имейл от вашите специалисти и ще ви държа в течение.
I've been waiting since December 28th. on my money. on 12/28 the payment was approved. asked in chat today and i had to send a bank statement. If my money was in the account, I wouldn't have asked. I'm curious, I'll get an email from your specialists and I'll keep you up to date.
ich warte seit 28.12. auf mein geld. am 28.12. wurde die auszahlung genehmigt. heute im chat nachgefragt und ich musste einen kontoauszug senden. wenn mein geld am konto wäre, hätte ich nicht gefragt. bin gespannt, bekomme ein mail von ihren spezialisten werde euch am laufenden halten.
Здравейте,
Предполагам, че чакате имейл от специалистите на казиното, защото все още не можах да намеря нито една жалба, която сте подали срещу това казино 🤔, а само другите вече затворени.
Надявам се, че скоро ще получите печалбите, ако не, моля, изпратете жалбата.
Благодарим ви за обещаните актуализации. 👍
Hello,
I guess that you are waiting for an email from the casino's specialists, because I could not find any complaint you submitted against this casino 🤔 yet, just the other already closed ones.
I hope that you'll get the winnings soon, if not, go ahead and submit the complaint, please.
Thank you for promissed updates. 👍
здравейте, да, чаках, но не получих никаква поща. днес в чата ми казаха, че парите ми са заседнали някъде и ще бъдат прехвърлени обратно в сметката ми. След това трябва да рестартирам плащането. Току що го направих. заключение: след 14 дни парите бяха преведени обратно в моята игрална сметка. нямам представа как работят тези хора там.
hello, yes I waited but didn't get any mail. today in the chat i was told that my money got stuck somewhere and it will be transferred back to my account. I then have to restart the payment. I just did. conclusion: after 14 days the money was transferred back to my gaming account. no idea how these people work there.
hallo, ja habe gewartet aber kein mail bekommen. heute im chat wurde mir gesagt, dass mein geld irgendwo hängngeblieben ist und es zurück auf mein konto überwiesen wird. ich muss die auszahlung dann neu starten. habe ich gerade gemacht. fazit: nach 14 tagen wurde das geld auf mein spielkonto zurück überwiesen. keine ahnung wie diese leute dort arbeiten.
Здравей.
Е, доста жалък напредък след 14 дни. Очаквам казиното да ви предложи други по-малко проблемни опции за плащане, така че проблемът да може да се реши по-ефективно. Сега да се надяваме, че знаят какво правят. 🤞
Hello there.
Well, quite an unfortunate progress after 14 days. I would expect the casino to suggest other less problematic payment options to you, so the problem can be carried out more effectively. Now let's just hope that they know what they're doing. 🤞
здравей, предложих ти skrill. беше отказано. отново е извършено по банков път. Отново получих потвърждение по имейл. пак ще трябва да изчака няколко дни. Върни се при мен
hello, suggested skrill to you. was declined. was again carried out by bank transfer. I got an email confirmation again. will have to wait a few days again. get back to me
hallo, habe ihnen skrill vorgeschlagen. wurde abgelehnt. wurde wieder per bank überweisung durchgeführt. email bestätigung habe ich wieder bekommen. werde wieder ein paar tage warten müssen. meld mich wieder
Здравейте, днес пак попитах в чата, защото още нищо не е дошло. трябваше да изпрати отново банково извлечение и след това отново същата песен. Ще получа имейл. вече минаха 3 седмици. наистина досадно.
Hello, I asked again today in the chat because nothing has come yet. had to send a bank statement again and then the same song again. I will get an email. it's been 3 weeks now. really annoying.
hallo, habe heute wieder im chat nach gefragt weil noch immer nichts gekommen ist. musste wieder einen kontoauszug senden und danach wieder das gleiche lied. ich werde eine mail bekommen. jetzt sind es schon 3 wochen. echt ärgerlich.
Сигурни ли сте, че не искате да подадете жалбата? Наистина смятам, че казино с такава репутация трябва да се справя по-добре от това. Чувствайте се свободни да изпратите такъв точно тук .
Are you sure you don want to submit the complaint? I truly think that a casino with such a reputation should do better than that. Feel free to submit one right here.
здравей радка,
От вчера парите ми са обратно в акаунта на играта и се обработват. нямам представа какво става с дама.
ако нищо не се случи днес, ще подам жалбата.
hello radka,
Since yesterday, my money is back in the game account and is being processed. no idea what's going on with dama.
if nothing happens today, i will file the complaint.
hallo radka,
seit gestern ist mein geld wieder am spielkonto und in bearbeitung. keine ahnung was da bei dama los ist.
wenn sich heute nichts tut, werde ich die beschwerde einreichen.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.