преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OLE777 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден.
Днес този букмейкър блокира акаунта ми след печалба и отказа тегленето на средства.
Не разбирам причината за действията му и бих искал да разбера тази ситуация.
Букмейкърът също отказа да плати сумата на депозита ми - като каза, че всички средства по сметката са конфискувани.
Играх и в казино и там имах малка печалба. Размерът на щетите е 730 $
Good afternoon.
Today this bookmaker blocked my account after winning and rejected the withdrawal of funds.
I do not understand the reason for his actions and I would like to understand this situation.
The bookmaker also refused to pay the amount of my deposit - saying that all the funds on the account were confiscated.
I also played in a casino and there I had a small win. Damage amount 730 $
Съжалявам, няма намек, който да използваме, за да спекулираме дори относно причината.
Опитахте ли да се свържете с поддръжката? По принцип чат операторът не е запознат с такива подробности, страхувам се.
В случай, че не успеете да се свържете с казиното, предлагам да подадете жалбата:
https://casino.guru/complaints/create
Кажете ми как е, моля!
I'm sorry, there is no hint we can use to even speculate about the reason.
Did you try to contact the support? Basically, the chat operator is not familiar with such details, I'm afraid.
In case you fail to communicate with the casino, I would suggest submitting the complaint:
https://casino.guru/complaints/create
Let me know how it goes, please!
Здрасти.
Вероятно не е орган, с който всеки може да се свърже, така че се пригответе за някои ужасни новини. Ние непрекъснато търсим официално потвърждение за валидността на лиценза, докато преглеждаме казината. Наистина не можахме да комуникираме изобщо относно PAGCOR. Това означава, че лицензът за това казино е маркиран като „неподлежащ на проверка".
Искрено съжалявам.
Мога ли да попитам какво се случи с вас? Какви проблеми изискват решение, може би?
Hi there.
It is likely not an authority that anyone can get in touch with, so get ready for some terrible news. We constantly seek formal confirmation of the license's validity while reviewing casinos. Really, we were unable to communicate at all regarding PAGCOR. This means that the license for this casino is marked as "unverifiable."
I'm truly sorry.
May I ask what happened to you? What problems require a solution, perhaps?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.