ФорумКазинаOK8AU Casino - обща дискусия

OK8AU Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от torrenscoco4
|
645 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OK8AU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

filefile Да, все още чакам средствата ми да бъдат получени от това казино и сумата от $1378,01 да бъде обработена и ме избягват от 2 юни на моите приходи, имам действителни доказателства за депозит, печалби, теглене, потвърждение за успешни печалби и теглене и все още няма плащане

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
torrenscoco4
преди 3 месеца

Наистина съжалявам за това преживяване, което имате. Просто трябва да ви покажа това, в случай че не сте го виждали преди.

file

Изобщо не ми изглежда добре.🤷‍♀️

Тук 👈 можете да намерите две оплаквания за това казино. Ако желаете, можете да изпратите и такъв, въпреки че не изглежда много обещаващо. Моля, уведомете ни, ако все пак решите да го подадете.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам, но съм почти сигурен, че в казиното, в което играех, нямаше тази публикация .. иначе нямаше да играя, да депозирам каквото и да било, тъй като не съм котчило, така че какво друго мога да направя за моят случай да бъде разгледан. И приходите ми да бъдат получени

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
torrenscoco4
преди 3 месеца

Здрасти!

Позволете ми да добавя малко контекст тук.

Във всеки случай ние от Casino Guru преглеждаме официалните казино сайтове, за да предоставим на играчите пълен набор от информация, сред която се откроява Индексът на безопасност. Роми възнамеряваше да ви покаже как прегледахме казиното; вижте резултата: https://casino.guru/ok8au-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Както можете да видите, има доста положителни страни.

Не съм сигурен за какво са и двете екранни снимки, но със сигурност не изглежда като прилична страница. Не бихте ли се съгласили? 🙂 Опитайте се да се съсредоточите върху уважавани профили, когато сърфирате в социалните медии, моля. Почти всички социални платформи вече са пълни с измамници и фалшиви профили, защото това е печеливш бизнес.

За да ви помогна, предлагам да подадете безплатна жалба. Ето как Casino Guru Resolution Center подкрепя играчи в подобни ситуации. Моля, прочетете инструкциите: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈

След това започнете процеса на оплакване тук 👈


Предполагам, че това е доста информация, така че не се колебайте да задавате въпроси, ако имате нужда.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина съм обсъден, че изминаха повече от 3 седмици и все още не е влязло плащане в моя акаунт. Имам екранни снимки на всичко от началото до края, след което след 3 дни линията за чат спира да ви отговаря, измамници големи времена

Автоматичен превод:
rebeccagraham02
преди 2 месеца

Знаете ли причината за това забавяне? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Ако желаете, можете да подадете жалба тук, а нашият екип ще се опита да разбере какво се случва там. Какво казваш? Ще пробваш ли? Вярвам, че няма какво да губя. Следвайте тази връзка, ако искате да опитате това, и моля, уведомете ни, ако имате нужда от нещо друго.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини