преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OK8AU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Да, все още чакам средствата ми да бъдат получени от това казино и сумата от $1378,01 да бъде обработена и ме избягват от 2 юни на моите приходи, имам действителни доказателства за депозит, печалби, теглене, потвърждение за успешни печалби и теглене и все още няма плащане
Yes I'm still waiting for my funds to be received by this casino, and the amount of $1378.01 to be processed, and have been avoiding me since the 2nd June of my proceeds, I have actual evidence of the deposit, winnings, withdrawal, confirmation of successful winnings and withdrawal and still no payment
Наистина съжалявам за това преживяване, което имате. Просто трябва да ви покажа това, в случай че не сте го виждали преди.
Изобщо не ми изглежда добре.🤷♀️
Тук 👈 можете да намерите две оплаквания за това казино. Ако желаете, можете да изпратите и такъв, въпреки че не изглежда много обещаващо. Моля, уведомете ни, ако все пак решите да го подадете.
I am really sorry about this experience you have. Just need to show you this, though, in case you haven't seen it before.
It doesn't look to me good at all.🤷♀️
Here 👈 you can find two complaints about this casino. If you wish, you can submit one as well, even though it doesn't look very promising. Please let us know if you decide to file it anyway.
Здравейте, съжалявам, но съм почти сигурен, че в казиното, в което играех, нямаше тази публикация .. иначе нямаше да играя, да депозирам каквото и да било, тъй като не съм котчило, така че какво друго мога да направя за моят случай да бъде разгледан. И приходите ми да бъдат получени
Hi there well sorry but I'm pretty sure that, the casino I was playing did not have that post on it .. otherwise I would not have played, deposited what so ever as I am not a litteret, so what else can I do for my case to be dealt with. And my earnings to be received
Здрасти!
Позволете ми да добавя малко контекст тук.
Във всеки случай ние от Casino Guru преглеждаме официалните казино сайтове, за да предоставим на играчите пълен набор от информация, сред която се откроява Индексът на безопасност. Роми възнамеряваше да ви покаже как прегледахме казиното; вижте резултата: https://casino.guru/ok8au-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Както можете да видите, има доста положителни страни.
Не съм сигурен за какво са и двете екранни снимки, но със сигурност не изглежда като прилична страница. Не бихте ли се съгласили? 🙂 Опитайте се да се съсредоточите върху уважавани профили, когато сърфирате в социалните медии, моля. Почти всички социални платформи вече са пълни с измамници и фалшиви профили, защото това е печеливш бизнес.
За да ви помогна, предлагам да подадете безплатна жалба. Ето как Casino Guru Resolution Center подкрепя играчи в подобни ситуации. Моля, прочетете инструкциите: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
След това започнете процеса на оплакване тук 👈
Предполагам, че това е доста информация, така че не се колебайте да задавате въпроси, ако имате нужда.
Hi there!
Allow me to add a bit of context here.
In any case, we at Casino Guru review official casino sites to provide players with a full-scoped set of information, among which stands out the Safety Index. Romi intended to show you how we reviewed the casino; check out the result: https://casino.guru/ok8au-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
As you can see, quite a few positives are to find.
Not sure what both screenshots are about, but it certainly does not look like a decent page. Wouldn't you agree? 🙂 Try to focus on respectable profiles when browsing social media, please. Almost all social platforms are already full of scammers and fake profiles because it's a profitable business.
To help you out, I suggest submitting a free-of-charge complaint. That's how the Casino Guru Resolution Center supports players in similar situations. Just please read the instructions: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
After that, start the complaint process here 👈
I imagine that's quite a bunch of information, so feel free to ask questions if you need to.
Наистина съм обсъден, че изминаха повече от 3 седмици и все още не е влязло плащане в моя акаунт. Имам екранни снимки на всичко от началото до края, след което след 3 дни линията за чат спира да ви отговаря, измамници големи времена
I'm really Discusted it's been over 3 weeks and still no payment has entered my account I have screenshots of everything from beginning to end then after the 3days the chat line stops answering you scammers big time
Знаете ли причината за това забавяне? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?
Ако желаете, можете да подадете жалба тук, а нашият екип ще се опита да разбере какво се случва там. Какво казваш? Ще пробваш ли? Вярвам, че няма какво да губя. Следвайте тази връзка, ако искате да опитате това, и моля, уведомете ни, ако имате нужда от нещо друго.
Do you know the reason for this delay? Is your account fully verified at this casino?
If you wish, you can file a complaint here, and our team will try to find out what is going on there. What do you say? Are you going to give it a shot? I believe there's nothing to lose. Follow this link if you want to try that, and please let us know if you need anything else.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.