преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ohmyzino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
На 3 октомври открих сметка и направих депозит. Автоматично получих $200 бонус върху моя баланс. Преминах проверка и в рамките на една седмица залагане на спорт увеличих баланса си до 3476. След като поискам да изтегля $500. След 3 дни чакане балансът ми беше намален до $200 (моят депозит). С аргумента, че съм нарушил някои правила относно бонуса. Това е измама, защото нямах нужда от техния бонус. Доколкото разбрах, бонусът беше специално присъден, за да могат да бъдат откраднати пари от баланса, както в моя случай. След това игнорират имейлите ми. Чиста измама
On October 3, I opened an account and made a deposit. Automatically received a $200 bonus on my balance. I passed verification and within a week of betting on sports I increased my balance to 3476. After I request to withdraw $500. After 3 days of waiting, my balance was reduced to $200 (my deposit). Arguing that I violated some rules regarding the bonus. This is a scam because I didn't need their bonus. As I understand it, the bonus was specially awarded so that money could be stolen from the balance, as in my case. Then they ignore my e-mails. Pure scam
Здравейте.
Това е доста тъжно. Може ли да споделите какво точно трябваше да нарушите с бонус парите?
Излишно е да казвам, че бонусните условия се прилагат, ако бонусът е активен, а не когато имате нужда от него. Но ще чакам повече подробности - със сигурност.
Hello.
This is pretty sad. Can you perhaps share what exactly you were supposed to breach with the bonus money?
Needless to say, bonus terms are applied if the bonus is active, not when you need it. But I'll wait for further details - for sure.
Това не са казина, а измамници. Не съм използвал никакви бонуси и при теглене ми откраднаха всички пари от сметката, включително депозита. Никога не се регистрирайте и не играйте тук.
These are not casinos, but scammers. I did not use any bonuses at all and upon withdrawal they stole all the money from the account, including the deposit. Never register or play here.
это не казино, а мошенники. Я вообще не использовал никаких бонусов и при выводе они украли все деньги со счета, включая депозит. Никогда здесь не регистрируйтесь и не играйте.
Така че със сигурност не е удобно, когато ви се случи нещо подобно и разбирам разочарованието ви. Видях, че имате оплакване срещу това казино, но тъй като става дума за спортни залагания, не можахме да ви помогнем повече.
Мога обаче да препоръчам този уебсайт, където можете да опитате да подадете жалба и е посветен на спортните залагания:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се, че ще бъдат полезни и ако подадете жалба в някой от тези сайтове, не се колебайте да ни уведомите как е минало за вас или резултата. Късмет. ☘️
So it's certainly not comfortable when something like this happens to you and I understand your frustration. I saw that you had a complaint against this casino, but since it was about sports betting, we were not able to help you more.
However, I can recommend this websites where you can try to file a complaint and it is dedicated to sports betting:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope they will be helpful and if you file a complaint on one of these sites, don't hesitate to let us know how it went for you or the result. Good luck. ☘️
Въпросът не е в спортните залагания, а в това, че ми откраднаха пари от сметката, защото уж съм използвал някакъв бонус. Но това не е вярно. Лъжите им бяха лесно доказани, след което просто ми изтриха акаунта. Същата кражба ще се случи, когато играете в казино, тъй като това са измамници. Изобщо не е ясно как са получили лиценз.
The point is not about sports betting, but about the fact that money was stolen from my account because I allegedly used some kind of bonus. But that's not true. Their lies were easily proven, after which they simply deleted my account. The same theft will happen when playing in a casino, since these are scammers. It is not clear at all how they received a license.
Дело не в ставках на спорт, а в том что у меня украли деньги со счета потому что я якобы использовал какой то бонус. Но это не так. Их ложь была легко доказана, после чего они просто удалили мой аккаунт. Тоже самое воровство будет и при игре в казино, так как это мошенники. Непонятно вообще каким образом они получили лицензию.
Бих започнал с това, че всъщност разликата беше обяснена в жалбата 🙏:
Вие: „И така, каква е разликата между спортните залагания и онлайн казиното, ако парите така или иначе са откраднати без причина?"
Ние: „Тъй като нямаме достатъчно представа за тази област на онлайн хазарта, не бихме могли да интерпретираме правилно резултатите от разследването на казиното и/или тяхното обяснение и да преценим този случай справедливо. Не смятаме, че оплакването ви е неоснователно, просто не можахме да оценим правилно проблема. Бихме искали да помогнем, но този път е невъзможно за нас."
Просто не можем да кажем кой е прав.
Между другото, когато става въпрос за хазарт, това казино беше наградено с много нисък индекс на безопасност ; следователно трябва да се избягва така или иначе.
Ние просто не се занимаваме със спортни залагания или нещо подобно, съжалявам, че това е.
Що се отнася до лицензите, можете сами да се обърнете към GCB . Това ръководство може да ви помогне малко:
https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
Наистина мисля, че трябва да обърнете внимание на съвета на Jaro и да опитате форуми, фокусирани върху букмейкърите. 🙏
I'd start by saying that, in fact, the difference was explained in the complaint 🙏:
You: "So what's the difference between betting on sports and an online casino if the money is stolen anyway for no reason?"
We: "Since we don't have enough insight into this field of online gambling, we wouldn't be able to interpret the casino's results of the investigation and/or their explanation correctly and judge this case fairly. We don't think that your complaint is unjustified, we just couldn't evaluate the issue properly. We would like to help, but it is impossible for us this time."
We just can't say who is right.
By the way, when it comes to gambling, this casino was awarded with a very low safety index; hence, it should be avoided anyway.
We just do not get engaged in sports betting or anything related, I'm sorry this is it.
When it comes to licenses, you can turn to GCB yourself. This guide may help you a bit:
https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
I truly think you should notice Jaro's advice and try out forums focused on bookies. 🙏
Опитахте ли сайтовете, които препоръчах, които може да ви помогнат? Като алтернатива опитахте ли да го отнесете до орган?
Разбирам, че се ядосвате, ако смятате, че парите ви са били изтеглени погрешно, но от друга страна мисля, че ако смятате, че не сте направили нищо лошо и че всичко е било наред от ваша страна, тогава би било разумно да посегнете към някои от опциите, които са ви били предложени. Какво мислиш ?
Have you tried the sites I recommended that might help you ? Alternatively, have you tried referring it to an authority ?
I understand that you are angry if you feel that your money has been wrongly withdrawn, but on the other hand I think that if you feel that you have done nothing wrong and that everything has been fine on your part, then it would be wise to reach for some of the options that have been offered to you. What do you think ?
Така че съжалявам, ако не са отговорили на нито едно от тях. А що се отнася до авторитета, и там ли се оплаквахте? Ако е така, мисля, че ще трябва да имате търпение, защото може да не е кратък процес.
So I'm sorry if they didn't answer any of them. And as far as authority is concerned, did you complain there too ? If so I think you will have to be patient because it may not be a short process.
Намирам за доста тъжно, че ако се опиташ да използваш всички възможности, те не отговарят никъде. Тъй като обаче се опитахте да се свържете с органа, нека опитаме да изчакаме, защото отговорът може да дойде оттам по-късно. Ако разберете нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.
Ще стискам палци 🤞
I find it quite sad that if you tried to use all the possibilities, they did not answer anywhere. However, since you tried to contact the authority, let's try to wait because the answer may come from there later. If you find out anything new, be sure to let us know.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Мисля, че вече щяха да са отговорили. Но това е чисто измамно казино.
I think they would have already answered. But this is an outright scam casino.
Думаю уже бы ответили. Но это откровенное казино мошенников.
Не мисля, че ще ви отнеме само няколко дни, ако занесете случая си на властите и опишете всичко, което се е случило. Те първо трябва да го оценят и тогава ще получите отговор. Така че нека се опитаме да бъдем търпеливи и да видим накъде ще стигнем оттук нататък.
I don't think it takes just a few days if you take your case to the authorities and describe everything that happened. They have to evaluate it first and then you get an answer. So let's try to be patient and see where we go from here.
Това е известно измамно казино. Никога не правете депозит тук. Всичките ми пари бяха откраднати.
This is a known scam casino. Never make a deposit here. All my money was stolen.
Это известное казино мошенников. Никогда не вносите здесь депозит. У меня украли все деньги.
Откраднати? Наистина ли? Как са го направили?
Трябва да призная, че индексът му за безопасност изглежда много несигурен 👈
Така че нека помогнем на другите, като споделим подробности, ако нямате нищо против.
Stolen? Really? How did they do it?
I must admit, its safety index looks very insecure 👈
So, let's help others by sharing details, if you don't mind.
Вече пуснах жалба. Пълна кражба на пари заедно с депозита. Имаше претекст – откровена лъжа. Доказах го.
I have already filed a complaint. Complete theft of money along with the deposit. There was a pretext - an outright lie. I proved it.
Я уже подавал жалобу. Полное воровство денег вместе с депозитом. Предлог был - откровенное вранье. Я это доказал.
Виждам. В този случай няма по-добър начин да направите това от жалбата.
И все пак, досега няма оплаквания относно Ohmyzino ; пропуснах ли нещо?
Просто се надявам, че и двамата говорим за едно и също казино, така че ще изчакам вашата актуализация, за да съм сигурен.
I see. In this case, there is no better way to do that than through the complaint.
Still, no complaint regarding Ohmyzino so far; did I miss something?
I just hope we both talk about the same casino, so I'll wait for your update to be sure.
Имам едно оплакване. Но тъй като има спортни залози, вие отказахте да се занимавате с тях. Въпреки че проблемът на това измамно казино е кражбата на пари от сметки. Няма значение какво играеш.
I have a complaint. But since there are sports bets, you refused to deal with them. Although the problem of this scam casino is the theft of money from accounts. It doesn't matter what you play.
есть претензия. Но так как там ставки на спорт , вы отказались с ними разбираться. Хотя проблема этого скам казино в воровстве денег со счетов. Неважно во что играть.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.