Здравейте, не би трябвало да са, така че не знам за такива. Защо питате, имате ли проблем с казината, които не се показват?
Hi, they shouldn't be so I don't know of any. Why do you ask, do you have a problem with casinos not showing up?
Това е казиното, за което вече оставих преглед, но вече няма опция за преглед за мен.
This is the Casino I already left a review but there is no review option for me anymore.
Това е казиното, за което искам да оставя отзив. Но няма вариант. Може би тогава акаунтът ми е ограничен?
This is the Casino that I want to leave a review. But there is no option. Maybe my account is restricted then?
здравейте! Опциите на играчите за изпращане на потребителски преглед бяха ограничени поради технически проблеми, съжалявам за объркването. Изглежда обаче, че сте написали рецензия за Nummus Casino преди около месец. Вашият акаунт в Casino Guru също показва това, не се колебайте да го проверите.
Вие сте повече от добре дошли да направите промени в първоначалния си преглед, ако желаете.
В момента обаче трябва да можете да прегледате всички казина, които приемат играчи от вашата нация. Моля, уведомете ни, ако се сблъскате с други проблеми.
Hi there! Players' options for submitting a user review were restricted due to technical issues, I'm sorry for the confusion. However, it appears that you wrote a review of Nummus Casino about a month ago. Your Casino Guru account also shows that, feel free to check that out.
You are more than welcome to make changes to your initial review if you would like.
However, you should currently be able to review any casinos that accept players from your nation. Let us know if you face any other issues, please.
Радваме се за това.
Ако имате друг проблем, моля свържете се с нас по всяко време. Винаги сме тук, за да помогнем.
Всичко останало работи ли както трябва?
We're glad for that.
If you have any other issue, please contact us at any time. We're always here to help.
Is everything else working as it should?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.