ФорумКазинаNorsewin Casino - обща дискусия

Norsewin Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от rastakiller
|
488 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Norsewin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Имам същия проблем с това казино, както имам със Slotobit Casino, за което писах в Slotobit Casino Discussion.

Исках да го поставя тук, но се казва, че тази публикация съществува, да, но моят проблем тук е същият е просто друго име на казино и всичко, което казах, е същото тук в Norsewin.


Автоматичен превод:
rastakiller
преди 2 месеца

Здравей отново.

Чувствайте се свободни да опитате различни думи. 😉

Но нека помогна тук - това е копието:

„Твърдя, че безплатните завъртания са получили бонуса, завършил залога и балансът е спаднал до 20 €, а не до 50, както е посочено на вашия сайт и в техните условия.

Както и да е, попитах ги за това съобщение, където те ви казват, че ще се свържат с вас по имейл, тъй като чатът на живо не работи.

Също така изпращам всички KYC документи, но нищо не се случва, няма отговор по имейл, няма KYC реакция, никаква комуникация! Ами ако направя депозит в това казино, щях да побесня! и да, всичко това беше преди повече от 24 часа, как е възможно да нямате комуникация за толкова дълго време с клиенти!?"

Във всеки случай, отговорих ви в дискусията на Slotobit.

Същото нещо обаче: ново + по-малко казино. Максималната печалба от бонуса е 20€.

„Поддръжката за чат на живо не е налична 24/7"

Бих се придържал към по-големи казина, поддържащи клиенти 24/7. Може и по-добре. Свежите и малки казина може да не са добре установени, да нямат достатъчно хора и т.н.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

От дни се опитвам да се свържа с платформата и не мога да получа отговор.

Автоматичен превод:
joaovictortforte
преди 2 месеца

Имате предвид отговор от чата или по имейл?

Може би има някакъв проблем, за който бихте искали да ви помогнем?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Опитвах се да се свържа с тях, за да потвърдя сметката си и успях, но сега имам друг проблем с тегленето.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

От дни се опитвам да изтегля парите и не мога, а никой от поддръжката не отговаря на съобщенията ми😠😡😡😡

Автоматичен превод:
joaovictortforte
преди 1 месец

Здравейте, какво имате предвид под "от дни", моля, колко време чакате парите си? Успяхте ли да проверите без проблеми? Няма причина все още да не сте успели да изтеглите?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Никой не отговаря Опитвам се да тегля от 2 седмици

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
joaovictortforte
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора.

2 седмици е точно времето, което даваме на казината, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите на играча.

Така че в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Можете да намерите връзка към него тук ⬅️

Готови ли сте за това?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече имам акаунт тук, как мога да получа помощ?

Автоматичен превод:
joaovictortforte
преди 1 месец

Хм, имах предвид оплакване при нас, а не акаунт. Публикувах връзка в предишния си отговор и ще се опитаме да ви помогнем, ако все още не сте стигнали доникъде.

Мислите ли, че ще можете да направите това с нас?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини