преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Norsewin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам същия проблем с това казино, както имам със Slotobit Casino, за което писах в Slotobit Casino Discussion.
Исках да го поставя тук, но се казва, че тази публикация съществува, да, но моят проблем тук е същият е просто друго име на казино и всичко, което казах, е същото тук в Norsewin.
I have same problem with this casino as I have with Slotobit Casino of which I wrote in Slotobit Casino Discussion.
i wanted to paste that here but it says that post exist, yes but my problem here is the same is just another casino name and all I have said there is the same thing here in Norsewin.
Здравей отново.
Чувствайте се свободни да опитате различни думи. 😉
Но нека помогна тук - това е копието:
„Твърдя, че безплатните завъртания са получили бонуса, завършил залога и балансът е спаднал до 20 €, а не до 50, както е посочено на вашия сайт и в техните условия.
Както и да е, попитах ги за това съобщение, където те ви казват, че ще се свържат с вас по имейл, тъй като чатът на живо не работи.
Също така изпращам всички KYC документи, но нищо не се случва, няма отговор по имейл, няма KYC реакция, никаква комуникация! Ами ако направя депозит в това казино, щях да побесня! и да, всичко това беше преди повече от 24 часа, как е възможно да нямате комуникация за толкова дълго време с клиенти!?"
Във всеки случай, отговорих ви в дискусията на Slotobit.
Същото нещо обаче: ново + по-малко казино. Максималната печалба от бонуса е 20€.
„Поддръжката за чат на живо не е налична 24/7"
Бих се придържал към по-големи казина, поддържащи клиенти 24/7. Може и по-добре. Свежите и малки казина може да не са добре установени, да нямат достатъчно хора и т.н.
Hello again.
Feel free to try different words. 😉
But let me help here - this is the copy:
"I claimed free spins got the bonus finish the wager and balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms.
Anyway i asked them that trough message, where they tell you they gonna get back to you via email since live chat is not working.
Also I send all KYC documents but nothing is happening no email answer no KYC reaction no communication at all ! What if I made a deposit in that casino I would be furious! and yeah all that was way over 24 hours ago like how is possible not to have no communication for that long wit customers!?"
In any case, I responded to you in the Slotobit Discussion.
The same thing, though: A fresh + smaller casino. The maximum win from the bonus is 20€.
"Live chat support is not available 24/7"
I would stick with bigger casinos supporting customers 24/7. Could be better. Fresh and small casinos may not be well-established, might be short on people, and so on.
Имате предвид отговор от чата или по имейл?
Може би има някакъв проблем, за който бихте искали да ви помогнем?
Do you mean a reply from the chat or by email?
Is there any issue you would like us to help you with, perhaps?
Опитвах се да се свържа с тях, за да потвърдя сметката си и успях, но сега имам друг проблем с тегленето.
I was trying to contact them to confirm my account and I managed to do so, but now I'm having another problem with the withdrawal.
Eu estava tentando contato para confirma a conta e conseguir agora estou com outro problema com eles que e o saque
От дни се опитвам да изтегля парите и не мога, а никой от поддръжката не отговаря на съобщенията ми😠😡😡😡
I've been trying to withdraw the money for days and I can't, and no one from support answers my messages😠😡😡😡
Estou a dias tentando sacar o dinheiro e não consigo, e ninguém do suporte responde as mensagem😠😡😡😡
Здравейте, какво имате предвид под "от дни", моля, колко време чакате парите си? Успяхте ли да проверите без проблеми? Няма причина все още да не сте успели да изтеглите?
Hello, what do you mean by "for days" please, how long have you been waiting for your money ? Have you been able to verify without any problems ? No reason why you haven't been able to withdraw yet ?
Благодаря ви за отговора.
2 седмици е точно времето, което даваме на казината, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите на играча.
Така че в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Можете да намерите връзка към него тук ⬅️
Готови ли сте за това?
Thank you for your reply.
2 weeks is exactly the time we give casinos to sort out everything that is needed and send the player the money.
So in this case I would recommend you to open a complaint and our team will try to help you.
You can find a link to it here ⬅️
Are you up for it ?
Хм, имах предвид оплакване при нас, а не акаунт. Публикувах връзка в предишния си отговор и ще се опитаме да ви помогнем, ако все още не сте стигнали доникъде.
Мислите ли, че ще можете да направите това с нас?
Hmm, I meant complaint with us not account. I posted a link in my previous reply and we would try to help you if you haven't gotten anywhere yet.
Do you think you will be able to do that with us ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.