НачалоФорумКазинаNorsewin Casino - обща дискусия

Norsewin Casino - обща дискусия

 от rastakiller
|
1 984 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Norsewin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Имам същия проблем с това казино, както имам със Slotobit Casino, за което писах в Slotobit Casino Discussion.

Исках да го поставя тук, но се казва, че тази публикация съществува, да, но моят проблем тук е същият е просто друго име на казино и всичко, което казах, е същото тук в Norsewin.


Автоматичен превод:
rastakiller

Здравей отново.

Чувствайте се свободни да опитате различни думи. 😉

Но нека помогна тук - това е копието:

„Твърдя, че безплатните завъртания са получили бонуса, завършил залога и балансът е спаднал до 20 €, а не до 50, както е посочено на вашия сайт и в техните условия.

Както и да е, попитах ги за това съобщение, където те ви казват, че ще се свържат с вас по имейл, тъй като чатът на живо не работи.

Също така изпращам всички KYC документи, но нищо не се случва, няма отговор по имейл, няма KYC реакция, никаква комуникация! Ами ако направя депозит в това казино, щях да побесня! и да, всичко това беше преди повече от 24 часа, как е възможно да нямате комуникация за толкова дълго време с клиенти!?"

Във всеки случай, отговорих ви в дискусията на Slotobit.

Същото нещо обаче: ново + по-малко казино. Максималната печалба от бонуса е 20€.

„Поддръжката за чат на живо не е налична 24/7"

Бих се придържал към по-големи казина, поддържащи клиенти 24/7. Може и по-добре. Свежите и малки казина може да не са добре установени, да нямат достатъчно хора и т.н.


Автоматичен превод:

От дни се опитвам да се свържа с платформата и не мога да получа отговор.

Автоматичен превод:
joaovictortforte

Имате предвид отговор от чата или по имейл?

Може би има някакъв проблем, за който бихте искали да ви помогнем?

Автоматичен превод:

Опитвах се да се свържа с тях, за да потвърдя сметката си и успях, но сега имам друг проблем с тегленето.

Автоматичен превод:

От дни се опитвам да изтегля парите и не мога, а никой от поддръжката не отговаря на съобщенията ми😠😡😡😡

Автоматичен превод:
joaovictortforte

Здравейте, какво имате предвид под "от дни", моля, колко време чакате парите си? Успяхте ли да проверите без проблеми? Няма причина все още да не сте успели да изтеглите?

Автоматичен превод:

Никой не отговаря Опитвам се да тегля от 2 седмици

Edited
Автоматичен превод:
joaovictortforte

Благодаря ви за отговора.

2 седмици е точно времето, което даваме на казината, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите на играча.

Така че в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Можете да намерите връзка към него тук ⬅️

Готови ли сте за това?

Edited
Автоматичен превод:

Вече имам акаунт тук, как мога да получа помощ?

Автоматичен превод:
joaovictortforte

Хм, имах предвид оплакване при нас, а не акаунт. Публикувах връзка в предишния си отговор и ще се опитаме да ви помогнем, ако все още не сте стигнали доникъде.

Мислите ли, че ще можете да направите това с нас?

Автоматичен превод:

Предстои теглене

Сума: 500 евро

Дата на създаване: 6 януари 2025 г. в 2:08 ч

Човекът, който спечели, чака 4 дни, нищо не се случва.. И аз не мога да пренеса печалбите си във финландските банки (Visa). Парите са добре, но не мога да ги върна. Не го препоръчвам.

Автоматичен превод:
mjaakkola

Опитайте с банков превод, тъй като не мисля, че те теглят обратно на карта. Можете да поискате чат на живо

Автоматичен превод:

Нормалните банки не работят във Финландия, само netteller и skirll и няма чат на живо..

Автоматичен превод:

Предстои теглене

Сума: 500 евро

Дата на създаване: 6 януари 2025 г. в 2:08 ч

Човекът, който спечели, чака 4 дни, нищо не се случва.. И аз не мога да пренеса печалбите си във финландските банки (Visa). Парите са добре, но не мога да ги върна. Не го препоръчвам.

Автоматичен превод:

И така, какъв е проблемът с начина на плащане? Опитахте ли да ги помолите за алтернативи или помощ за това как трябва да се оттеглите? Мисля, че това би трябвало да е най-добрият начин да откриете такава информация.

Автоматичен превод:

file това са само това, което получавате. дебоситирам виза карта, но не мога да получа теглене по този начин. това е просто болно!

Автоматичен превод:
mjaakkola

Доста е глупаво, когато се казва, че е достъпно след депозит, ако сте депозирали с този метод. Но определено бих съобщил всичко това на казиното, защото те трябва да ви насочат и да ви помогнат, за да нямате проблем с тегленето. Ако това не е възможно, можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
Jaro

Чух, че е само ако създам крипто акаунт и тяхното обслужване на клиенти след това поиска от казиното моите печалби в крипто, така го разбрах...

Автоматичен превод:
mjaakkola

здрасти Мога ли да знам какво конкретно са ви обяснили служителите на казиното?

Чувствайте се свободни да добавите екранна снимка или текст на имейл, за да можем да се опитаме да разберем дали нещо от това има смисъл. Имате ли нещо налично, моля?

Опитайте се да се свържете с тях още веднъж, за да можем да видим точния отговор. Би трябвало да е полезно, обзалагам се.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини