преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Norsewin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам същия проблем с това казино, както имам със Slotobit Casino, за което писах в Slotobit Casino Discussion.
Исках да го поставя тук, но се казва, че тази публикация съществува, да, но моят проблем тук е същият е просто друго име на казино и всичко, което казах, е същото тук в Norsewin.
I have same problem with this casino as I have with Slotobit Casino of which I wrote in Slotobit Casino Discussion.
i wanted to paste that here but it says that post exist, yes but my problem here is the same is just another casino name and all I have said there is the same thing here in Norsewin.
Здравей отново.
Чувствайте се свободни да опитате различни думи. 😉
Но нека помогна тук - това е копието:
„Твърдя, че безплатните завъртания са получили бонуса, завършил залога и балансът е спаднал до 20 €, а не до 50, както е посочено на вашия сайт и в техните условия.
Както и да е, попитах ги за това съобщение, където те ви казват, че ще се свържат с вас по имейл, тъй като чатът на живо не работи.
Също така изпращам всички KYC документи, но нищо не се случва, няма отговор по имейл, няма KYC реакция, никаква комуникация! Ами ако направя депозит в това казино, щях да побесня! и да, всичко това беше преди повече от 24 часа, как е възможно да нямате комуникация за толкова дълго време с клиенти!?"
Във всеки случай, отговорих ви в дискусията на Slotobit.
Същото нещо обаче: ново + по-малко казино. Максималната печалба от бонуса е 20€.
„Поддръжката за чат на живо не е налична 24/7"
Бих се придържал към по-големи казина, поддържащи клиенти 24/7. Може и по-добре. Свежите и малки казина може да не са добре установени, да нямат достатъчно хора и т.н.
Hello again.
Feel free to try different words. 😉
But let me help here - this is the copy:
"I claimed free spins got the bonus finish the wager and balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms.
Anyway i asked them that trough message, where they tell you they gonna get back to you via email since live chat is not working.
Also I send all KYC documents but nothing is happening no email answer no KYC reaction no communication at all ! What if I made a deposit in that casino I would be furious! and yeah all that was way over 24 hours ago like how is possible not to have no communication for that long wit customers!?"
In any case, I responded to you in the Slotobit Discussion.
The same thing, though: A fresh + smaller casino. The maximum win from the bonus is 20€.
"Live chat support is not available 24/7"
I would stick with bigger casinos supporting customers 24/7. Could be better. Fresh and small casinos may not be well-established, might be short on people, and so on.
Имате предвид отговор от чата или по имейл?
Може би има някакъв проблем, за който бихте искали да ви помогнем?
Do you mean a reply from the chat or by email?
Is there any issue you would like us to help you with, perhaps?
Опитвах се да се свържа с тях, за да потвърдя сметката си и успях, но сега имам друг проблем с тегленето.
I was trying to contact them to confirm my account and I managed to do so, but now I'm having another problem with the withdrawal.
Eu estava tentando contato para confirma a conta e conseguir agora estou com outro problema com eles que e o saque
От дни се опитвам да изтегля парите и не мога, а никой от поддръжката не отговаря на съобщенията ми😠😡😡😡
I've been trying to withdraw the money for days and I can't, and no one from support answers my messages😠😡😡😡
Estou a dias tentando sacar o dinheiro e não consigo, e ninguém do suporte responde as mensagem😠😡😡😡
Здравейте, какво имате предвид под "от дни", моля, колко време чакате парите си? Успяхте ли да проверите без проблеми? Няма причина все още да не сте успели да изтеглите?
Hello, what do you mean by "for days" please, how long have you been waiting for your money ? Have you been able to verify without any problems ? No reason why you haven't been able to withdraw yet ?
Благодаря ви за отговора.
2 седмици е точно времето, което даваме на казината, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите на играча.
Така че в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Можете да намерите връзка към него тук ⬅️
Готови ли сте за това?
Thank you for your reply.
2 weeks is exactly the time we give casinos to sort out everything that is needed and send the player the money.
So in this case I would recommend you to open a complaint and our team will try to help you.
You can find a link to it here ⬅️
Are you up for it ?
Хм, имах предвид оплакване при нас, а не акаунт. Публикувах връзка в предишния си отговор и ще се опитаме да ви помогнем, ако все още не сте стигнали доникъде.
Мислите ли, че ще можете да направите това с нас?
Hmm, I meant complaint with us not account. I posted a link in my previous reply and we would try to help you if you haven't gotten anywhere yet.
Do you think you will be able to do that with us ?
Предстои теглене
Сума: 500 евро
Дата на създаване: 6 януари 2025 г. в 2:08 ч
Човекът, който спечели, чака 4 дни, нищо не се случва.. И аз не мога да пренеса печалбите си във финландските банки (Visa). Парите са добре, но не мога да ги върна. Не го препоръчвам.
Pending Withdrawal
Amount: 500 EUR
Date Created: January 6, 2025 at 2:08 AM
The person who won has been waiting for 4 days, nothing happens.. I can't get my winnings to Finnish banks either (Visa). The money is fine, but I can't get it back. I don't recommend it.
Pending Withdrawal
Amount: 500 EUR
Date Created: January 6, 2025 at 2:08 AM
voittoa saanu oottaa jo 4 päivää, mitään ei tapahdu.. myöskään suomen pankkeihin ei saa voittoja (visa) rahat kelpaa kyllä, mutta takasin sitä ei saa. en suosittele.
Опитайте с банков превод, тъй като не мисля, че те теглят обратно на карта. Можете да поискате чат на живо
Try bank transfer as I don't think they withdraw back to card. You can ask live chat
Предстои теглене
Сума: 500 евро
Дата на създаване: 6 януари 2025 г. в 2:08 ч
Човекът, който спечели, чака 4 дни, нищо не се случва.. И аз не мога да пренеса печалбите си във финландските банки (Visa). Парите са добре, но не мога да ги върна. Не го препоръчвам.
Pending Withdrawal
Amount: 500 EUR
Date Created: January 6, 2025 at 2:08 AM
The person who won has been waiting for 4 days, nothing happens.. I can't get my winnings to Finnish banks either (Visa). The money is fine, but I can't get it back. I don't recommend it.
Pending Withdrawal
Amount: 500 EUR
Date Created: January 6, 2025 at 2:08 AM
voittoa saanu oottaa jo 4 päivää, mitään ei tapahdu.. myöskään suomen pankkeihin ei saa voittoja (visa) rahat kelpaa kyllä, mutta takasin sitä ei saa. en suosittele.
И така, какъв е проблемът с начина на плащане? Опитахте ли да ги помолите за алтернативи или помощ за това как трябва да се оттеглите? Мисля, че това би трябвало да е най-добрият начин да откриете такава информация.
So what is the problem with the payment method? Have you tried asking them for alternatives or help on how you should withdraw? I think that should be the best way to find out such information.
Доста е глупаво, когато се казва, че е достъпно след депозит, ако сте депозирали с този метод. Но определено бих съобщил всичко това на казиното, защото те трябва да ви насочат и да ви помогнат, за да нямате проблем с тегленето. Ако това не е възможно, можете да се свържете с нас.
It's pretty stupid when it says it's available after deposit if you deposited using this method. But I would definitely communicate all this with the casino, because they should guide you and help you so that you don't have a problem making a withdrawal. If this is not possible, then you can contact us.
Чух, че е само ако създам крипто акаунт и тяхното обслужване на клиенти след това поиска от казиното моите печалби в крипто, така го разбрах...
I heard it's only if I create a crypto account, and their customer service then asks the casino for my winnings in crypto, that's how I understood it...
kuulemma vain jos teen jonku cryptotilin, ja niitten asiakaspalvelu pyytää sit casinolta cryptoina voittoni, näin ymmärsin...
здрасти Мога ли да знам какво конкретно са ви обяснили служителите на казиното?
Чувствайте се свободни да добавите екранна снимка или текст на имейл, за да можем да се опитаме да разберем дали нещо от това има смисъл. Имате ли нещо налично, моля?
Опитайте се да се свържете с тях още веднъж, за да можем да видим точния отговор. Би трябвало да е полезно, обзалагам се.
Hi! May I know what the casino employees specifically explained to you?
Feel free to add a screenshot or email body, so we can try to figure out whether any of that makes sense. Do you have something available, please?
Try to reach out to them once more so we can see the exact response. Should be helpful, I wager.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.